021-88507190

آناپا ساحل همیشه آفتابی روسیه

گردشگری آژانس مسافرتی مهر پرواز 28 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آناپا شهری ساحلی و در کشور روسیه در ساحل شمالی دریای سیاه قرار دارد، آناپا به علت وجود سواحل زیبا و آب و هوای آفتابی یک توریستی و پر رفت و آمد شناخته شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آناپا ساحل همیشه آفتابی روسیه


    آناپا کجاست؟
    آناپا شهری ساحلی و در کشور روسیه در ساحل شمالی دریای سیاه قرار دارد، آناپا به علت وجود سواحل زیبا و آب و هوای آفتابی یک توریستی و پر رفت و آمد شناخته شده است. شهر آناپا از دو طرف در احاطه دریا قرار دارد. طول سواحل آناپا بیش از 40 کیلومتر شنی و بیش از 10 کیلومتر سنگ است.

    چرا به آناپا سفر کنم؟!
    سالانه تا 4 میلیون گردشگر به اناپا سفر می کنند و اکثر بازدیدکنندگان برای لذت بردن از خورشید و شن و ماسه به آناپا می‌آیند. شهر آپانا و سواحل زیبای آن گزینه ای جذاب و ارزان برای ساکنین کشور روسیه است که میتوانند با هزینه‌ای مناسب زیباترین و به یادماندنی ترین سفر را داشته باشند.280 روز آفتابی دارد که در ماه فوریه آفتابی داغ برای مسافرانی که علاقه به آفتاب گرفتن در کنار ساحل شنی و زیبا همراه با آفتاب داغ دارند لحظاتی رویایی است.

    آناپا ساحل همیشه آفتابی روسیه-مهر پرواز

    دیدنی‌های شهر ساحلی آناپا

    نقاط جالب و دیدنی شهر آناپا شامل فانوس، آکواریوم دلفینهای اتریشی، دریاچه های نمک، آتشفشان های فعال لجن، کوهپایه های جنگلی و دره های خوش منظره و گیاهانی از دوران ماقبل یخبندان، موزه باستان شناسی Gorgippia، تئاتر شهر و چشمه های شفا بخش است.

    آناپا ساحل همیشه آفتابی روسیه-مهر پرواز

    همچنین این منطقه طیف وسیعی از گیاهان و جانوران را دارد، برخی از آنها را میتوان در نزدیکی منطقه‌ی Bolshoy Utrish مشاهده کرد. اکثر هتل‌ها و استراحتگاه‌های آناپا در ساحل مرکزی شلوغ قرار دارند، همچنین اگر تمایل داشته باشید تا دور از شلوغی شهر شب را سپری کنید می‌توانید در برخی از سواحل خارج از شهر با هزینه ای کمتر اقامت داشته باشید. تعداد انبوهی از مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها و مراکز تفریحی و هتل‌ها با تنوع قیمتی پذیرای گردشگران هستند.
    هر ساله جشنواره‌های فیلم کینوشاک و جشنواره آهنگ Anapa Blue-eyed در شهر برگزار می‌شود و میتوانید در سفر به شهر آناپا از این جشنواره‌ها دیدن کنید.

    چطور به آناپا بروم؟!
    امکانات حمل و نقل شهر آناپا شامل فرودگاه آناپا، ایستگاه راه آهن، بندر مسافری بین المللی برای کشتی های کوچک، ایستگاه اتوبوس و شبکه ای از بزرگراه‌ها است.
    فرودگاه بین المللی سوچی در شهر سوچی، کشور روسیه قرار دارد. این فرودگاه پروازهای منظمی به آناپا، چرپووتس، نیژنی نووگورود و خانتی-مانسییسک دارد. تهران و سوچی در فاصله حدود 1820 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند که مدت تخمین زده شده پرواز میان ‌آن‌ها حدود 8 ساعت و 15 دقیقه می باشد. پرواز از شهر مسکو به فرودگاه بین المللی سوچی در حدود دو ساعت ده دقیقه طول می کشد. اختلاف ساعت این شهر با ایران حدود 1 ساعت و نیم است. 

    آناپا ساحل همیشه آفتابی روسیه-مهر پرواز

    سه شهر Vityazevo، Sukko و Fadeevo همسایه های شهر آناپا هستند و اگر به هر یک از این شهرهای همسایه سفر کردید، سفر به شهر ساحلی و رویایی آناپا را فراموش نکنید!
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW