021-88507190

فستیوال های جالب و عجیب در دنیا (قسمت دوم)

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 30 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تا به حال درباره فستیوال های جذابی که هر ساله در سراسر جهان برگزار می شوند و البته کمی هم به دور از نظافت هستند چیزی شنیده اید؟!!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    تا به حال درباره فستیوال های جذابی که هر ساله در سراسر جهان  برگزار می شوند و البته کمی هم به دور از نظافت هستند چیزی شنیده اید؟!!
    آیا برای مبارزه با مواد غذایی یا گل یا پاشیدن رنگ روی همدیگه آماده اید؟؟؟!!
    همه ما نیاز داریم که گاهی اوقات تمیز بودن را کنار بگذاریم و کمی تفریحات کثیف اما هیجان انگیز داشته باشیم! یک فستیوال سنتی بهترین دلیل و بهترین مکان برای این تفریحه!
    شما می توانید با شرکت در این فستیوال های سنتی به کودک درونتان رجوع کنید و کلی خوش بگذرانید و شاد شوید.
    در این مقاله می خواهیم درباره فستیوال های باحال دنیا با شما صحبت کنیم!
    قسمت اول این مقاله رو مطالعه کردید؟
    خوب بریم سر اصل مطلب:

    فستیوال رنگ در هندوستان

    چه راهی بهتر از پاشیدن رنگ به غریبه ها برای جشن گرفتن روح کریشنا (خدای هندوها) در بهار وجود دارد؟این فستیوال یک جشن هندی است که در نپال، مالزی و ترینیداد و توباگو هم برگزار می شود. جهت اطلاع زمان دقیق و چگونگی این فستیوال می توانید با مسئولین مربوطه آژانس مسافرتی مهرپرواز صحبت کنید. بسیاری از مردم تور ارزان قیمت هند را در این زمان انتخاب می کنند تا بتوانند در این فستیوال زیبا شرکت کنند .

    مردم در معابد و یا در خیابان ها پودرهای رنگی رنگی، گل و ادویه به همدیگر پرتاب می کنند. زمان این فستیوال براساس تقویم قمری تغییر می کند اما معمولا در فوریه یا مارچ برگزار می شود.

     فستیوال های جالب و عجیب در دنیا

    فستیوال پرتاب تخم مرغ  و آرد در اسپانیا

    هرساله در تاریخ 28 دسامبر در جنوب شرقی اسپانیا جنگی حماسی و تمام عیار با مهمات تخم مرغ  و آرد رخ می دهد! وقتی این جنگ خنده دار در شهر برپاست، انگاری که در شهر یک کولاک برف شدید آمده است!

    همه این ها برای روز مقدس و کمک به آدم های فقیر است و در پایان روز برای خیریه پول جمع می کنند. کمی از پول جمع شده برای تمیز کردن شهر به کار می رود.

     فستیوال های جالب و عجیب در دنیا

    فستیوال صاف کردن برنج در نپال 
    پانزدهمین روز از سومین ماه در تقویم نپالی روز صاف کردن برنج نام گرفته است و بهترین راه برای جشن گرفتن آن رقصیدن در گل است! رقص در مزرعه شالیکاری ساعاتی خوش و پر از خنده را برای شما به ارمغان می آورد.

    شما می توانید کشاورزان را در حال رقص و غلت زدن در گل و یا پاشیدن گل به همدیگر تماشا کنید و اصلا سورپرایز نشوید اگر به شما هم گل پاشیدند. به هر حال بازی عادلانه است و همه باید گلی شوند!

     فستیوال های جالب و عجیب در دنیا

    فستیوال قهرمانی پرتاب کیک پای کاستارد در انگلیس!
    در این فستیوال که در انگلستان برگزار میشه  شیرینی های خوشمزه را به صورت همدیگر پرتاب می کنند و می خندند و خوش می گذرانند. این فستیوال در سال 1967 به وسیله یک نفر که عضو شورای شهر بود و علاقه شدیدی به فیلم های چارلی چاپلین داشت آغاز شد. جالب است که بدانید رمز موفقیت در این فستیوال این است که بافت کیک های پخته شده به گونه ای باشد که برای پرتاب روی صورت مردم مناسب باشد. قطعا این مراسم یکی از درهم و برهم ترین فستیوال های دنیا است.

     فستیوال های جالب و عجیب در دنیا
    فستیوال (جنگ کیک میوه ای) در اسپانیا
    این فستیوال شیرین و خوشمزه در سه شنبه چاق (Fat Tuesday) در آخرین روز مراسم استقبال از بهار برگزار می شود. شرکت کنندگان بعد از یک ضیافت به بیرون می آیند تا با پرتاب دسرها و کیک های میوه ای و دیگر شیرینی ها، کالری های دریافتی خود را بسوزانند. می توانید در این تاریخ مقصد سفر خود را تور اسپانیا انتخاب کنید تا در این فستیوال شرکت نمایید.

     فستیوال های جالب و عجیب در دنیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW