021-88507190

فستیوال های جالب و عجیب در دنیا (قسمت اول)

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 30 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تا به حال درباره فستیوال های جذابی که هر ساله در سراسر جهان برگزار می شوند و البته کمی هم به دور از نظافت هستند چیزی شنیده اید؟!!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تا به حال درباره فستیوال های جذابی که هر ساله در سراسر جهان  برگزار می شوند و البته کمی هم به دور از نظافت هستند چیزی شنیده اید؟!!
    آیا برای مبارزه با مواد غذایی یا گل آماده اید؟؟؟!!
    همه ما نیاز داریم که گاهی اوقات تمیز بودن را کنار بگذاریم و کمی تفریحات کثیف داشته باشیم! یک فستیوال سنتی بهترین دلیل و بهترین مکان برای آن است!
    شما می توانید با سفر و یا خرید بلیط به شهرهای مختلف دنیا و با شرکت در این فستیوال های سنتی به کودک درونتان رجوع کنید و کلی خوش بگذرانید و شاد شوید.
    در این مقاله می خواهیم راجع به درهم و برهم ترین فستیوال های جهان که موجب خنده و تفریح می شوند با شما صحبت کنیم!
    1. فستیوال پرتاب گوجه در اسپانیا

    شهر والنسیا میزبان مشهورترین مبارزه با مواد غذایی است!در آخرین چهارشنبه ماه آگست (حدود بیست هزار) محلی و توریست در میدان مرکزی جمع می شوند تا (دویست هزار) گوجه پخته شده قرمز رنگ را به همدیگر پرتاب کنند!
    تا زمانی که شهر کاملا به رنگ قرمز درآید. شما از سر تا نوک انگشت پایتان با پوره گوجه پوشانده میشود و پایتان تا قوزک پا درون این غذاهای آبکی فرو می رود. بعد از یک ساعت ماشین های آتش نشانی محلی با شلنگ آب همه شهر را شروع به تمیز کردن می کنند.

    تعدادی فستیوال تقلیدی نیز در سراسر جهان وجود دارند ( در رنو، نوادا و سوتامارچان و کلمبیا) اما این فستیوال اصل و اورجینال آن هاست. چنانچه در این زمان با تور اسپانیا به این مکان بسیار زیبا و جذاب سفر کردید ، پیشنهاد می کنیم به این فستیوال بروید و از آن لذت ببرید .

    فستیوال پرتاب گوجه در اسپانیا


    2. فستیوال پرتاب گل در کره جنوبی
    در این فستیوال در کره گل در چشمانتان می رود! این جشن دو هفته ای  که مکان برگزاری آن 120 مایل تا سئول فاصله دارد به وسیله یک کمپانی آرایشی کره ای شروع شد تا فایده های زیبایی گل های معدنی محلی را تبلیغ کند!به هر حال، از آن به بعد این فستیوال به یک تفریح تبدیل شد که بیشتر از یک فستیوال مربوط به مراقبت از صورت است.

    بیشتر از 2 میلیون نفر از مردم در حمام گل شرکت می کنند تا در اطراف در استخرهای گلی و سرسره های گل آلود به تفریح بپردازند. این فستیوال بامزه نزدیک دریا برگزار می شود، بنابراین برای تمیز شدنتان به جای دوری نباید بروید. چنانچه مقصد سفرتان تور کره جنوبی ، در زمان مشخص این فستیوال بود ، بد نیست به این فستیوال جالب البته کثیف بروید و لذت ببرید .

    فستیوال پرتاب گل در کره جنوبی

    برای مشاهده فستیوال های عجیب و جالب بیشتر به قسمت دوم این مطلب مراجعه نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW