021-88507190

24 ساعت زندگی در گوانجو

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 03 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    اگر به هر کسی که در چین زندگی می کند، نام گوانجو را بگوییم، اولین چیزی که به یاد می آورد و خاطر نشان می کند، خوراکی و تنوع غذایی آن است. اما به نظر ما گوانجو، چیزی فراتر از شهر خوراکی هاست.
    این مقاله بهترین برنامه ریزی برای یک روز گشت زنی در گوانجو است و اگر شما قصد سفر به تور گوانجو را دارید، خواندن این مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد. پیشنهادات جذابی برای شما داریم. با ما همراه باشید.

    از ساعت 6 صبح شروع می کنیم:
    در این ساعت بالای کوه های Baiyun، یکی از سمبل های گوانجو بروید  و طلوع زیبای خورشید را در سراسر شهر تماشا کنید. این یک شروع پر از آرامش برای روزی است که شما می خواهید در اطراف پارک هایی که مملوء از سالن های پر زرق و برق حرکات موزون است، گشت زنی کنید. شما می توانید گشت زنی و کاوش خود را در این منطقه با بانجی جامپینگ (پرش از ارتفاع) و یا اسکی روی چمن پایان دهید.

    ساعت 8:30 صبح: 
    برای خوردن چای و دلمه چینی که یکی از هیجان انگیز ترین صبحانه های چینی است، به محله Song Feng Xuan (سونگ فنگ چوان) بروید و به محلی ها بپیوندید. بعد از نوش جان کردن صبحانه، به شما توصیه می کنیم به گروه کر در این محله سر بزنید و یک آهنگ محلی گوش دهید.

    ساعت 10 صبح:
    شما نمی توانید گوانجو را ترک کنید مگر اینکه به محله Chen Clan Temple بروید و آثار دستی مثل قلاب دوزی و منبت کاری بومی های آن جا را ببینید و در صورت تمایل از آن ها خرید کنید.

    ساعت 1 ظهر:
    توصیه ما برای صرف ناهار، رفتن به باغ رستوران آلمانی است که در سال 1920 در کنار رودخانه Pearl  ساخته شده است. به آن جا بروید و از غذاها و محیط زیبای آن شگفت زده شوید.

    ساعت 2:30 ظهر:
    برای هضم غذا و داشتن لحظاتی پر از آرامش، می توانید در طول ساحل رودخانه Pearl تا جزیره Shamian قدم بزنید و از خیابان هایی که پوشیده از درخت های بلند و زیبا هستند دیدن کنید. خانه هایی که در اطراف خیابان های آن جا می بینید، خانه های بازرگانان سال 1920 هستند که اکنون به خانه های دیپلمات ها تبدیل شده اند. علاوه بر این می توانید به یکی از خانه های چای محلی در ساحل رودخانه بروید و از نوشیدن یک فنجان چای گیاهی سنتی لذت ببرید.

    ساعت 6:30 بعد از ظهر:
    حتما غذاهای کانتونی (غذاهای چینی با طعم ملایم) را در برنامه سفر خود قرار دهید. توصیه ما رستوران اصلی گوانجو است که در محله تاریخی Wenchang Nan Lu واقع شده است.

    ساعت 9 شب: 
    تا الان، شما احتمالا بسیار تشنه شده اید. شما می توانید تعداد زیادی کافه در محله Jiansheliuma Lu در کنار هتل گاردن را ببینید. اما از بین همه آن ها، ما به شما Friends Daily در Taojin Lu پیشنهاد می کنیم.

    ساعت 12 شب:
    اگر هنوز می خواهید که به مهمانی بروید، به باشگاه New Era بروید تا جدیدترین موسیقی های الکترونیکی را بشنوید. فقط به شما توصیه می کنیم حواستان باشد در استخر واقع در این باشگاه نیفتید!

    گرچه که سرتاسر مملو از جاذبه های گردشگری چین هستید و یک روزه نمی توانید همه آنها را بازدید نمایید، اما  امیدواریم که اگر قصد سفر به گوانجو را دارید، این مقاله به شما در داشتن یک روز فوق العاده در گوانجو کمک کند. منتظر مقاله های بعدی ما در خصوص کشور زیبای چین باشید.
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW