021-88507190

بهترین غذاهای صربستان

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 03 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کشور زیبای صربستان به تازگی روادید خودش را برای ایرانیان لغو کرده است و می توانید به راحتی و بدون نیاز به ویزا، با پاسپورت ایرانی و تنها با خرید بلیط به آن سفر کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کشور زیبای صربستان به تازگی روادید خودش را برای ایرانیان لغو کرده است و می توانید به راحتی و بدون نیاز به ویزا، با پاسپورت ایرانی و تنها با خرید بلیط به آن سفر کنید.  اگر قصد سفر به تور صربستان را دارید، با معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای صربستان آشنا شوید.
    ۱- سارما (Sarma): این غذای خوشمزه که از گوشت چرخ کرده و کلم سفید تهیه می شود، امروزه درصربستان طرفداران زیادی دارد و آن را ملکه غذاهای صربی می دانند.

    سارما

    ۲- همبرگر صربستانی: این غذای هیجان انگیز از گوشت مخلوط کبابی به همراه گوجه فرنگی، پیاز و سبزیجات دیگر، به همراه نان مخصوص سومن یا لپینجا سرو می شود.

    همبرگر صربستانی

    3-استیک پر شده (Karađorđeva steak): این غذا از گوشت، آرد، تخم مرغ و نان تهیه می شود. امروزه این غذا به عنوان یکی از معروف ترین غذاهای صربی در دنیا شناخته می شود.

    استیک پر شده

    ۴- چواپی (Cevapcici): چوابی را می شود پادشاه غذاهای صربی دانست. این غذا در مهمانی ها، مراسم های مختلف، پیک نیک و به عنوان غذایی سنتی در رستوران ها سرو می شود.

     چواپی

    ۵- موساکا (Musaka): موساکای صربستانی تا حد زیادی به موساکای معمولی شباهت دارد. تنها تفاوت این غذا با موساکای معمولی این است که در تهیه آن از لایه های سیب زمینی به جای بادمجان استفاده می کنند. این غذا از گوشت ادویه دار و سیب زمینی تشکیل می شود و ظاهر هوس انگیزی هم دارد. موساکا را می توانید به همراه سالا فصل نوش جان کنید.

    موساکا

    ۶- آیوار (Ajvar): آیوار بدون شک از معروف ترین پیش غذاهای صربستانی است. این پیش غذای خوشمزه که تقریبا با تمام غذاها همراه می شود، از بادمجان، فلفل دلمه ای قرمز و سیر تهیه می شود و به همراه نان خورده می شود. در صربستان به این پیش غذا، سالاد صربی هم می گویند.

    آژانس مسافرتی مهرپرواز

    آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با گذاشتن مطالب گردشگری، اطلاعات شما را درباره شهرها و کشورها بالا ببرد تا بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW