021-88507190

هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید(قسمت دوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 06 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در سراسر جهان هتل‌های شگفت انگیزی وجود دارند که طرفداران خاص خودشان را دارند،اگر شما هم انسان جسور و ماجراجویی هستید و اصلا دوست ندارید معمولی باشید، بی شک یک هتل عجیب و غریب برای اقامت، شما را تا مدت‌ها پر شور و سر زنده نگه میدارد.هتلی که شبیه به هتل‌های معمولی نیست و یک ویژگی خاص آن را از دیگر هتل‌ها جدا کرده است،برای جهانگردان جسور و ماجراجو در این مقاله ما می خواهیم راجع به هتل های عجیب دنیا صحبت کنیم.قابل توجه شما عزیزان مهرپروازی،آژانس مسافرتی مهرپرواز مرجع تور آنتالیا با نازلترین قیمت در خدمت شما سروران و آماده خدمت گزاری به شماست.
    با مهر پرواز باشید تا در این مقاله عجیب و غریب‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید...
    Jake Bush  یک معمار هتل می گوید:اولین چیزی که یک هتل دار باید قبل از ساخت هتل به آن فکر کند این است که "مهمان چه کسی است و چرا به این جا می آید" 
    فضا باید مطابق نیاز مسافر باشد.سفر یک شبه یک تاجر نیازی به تسهیلاتی مثل یک سفر دو هفته ای لاکچری ندارد.همین طور برای مسافران سر زنده تر و پر شورتر یک اتاق معمولی با وسایل جلا داده شده ممکن است حوصله سر بر باشد...به هتل ها بپردازیم:
    هتل قلعه شنی (Sandcastle Hotel)
    موقعیت: Weymouth، انگلیس
    اقامتگاه ساحلی به طور کل تقریبا از 1100 تن شن ساخته شده است.یک تیم 4 نفره مجسمه ساز 7 روز 14 ساعته کار کردند تا هتل را در اواخر جولای 2008 تمام کنند و تا طوفان بعدی این ساختمان پابرجا می ماند.
    چرا این هتل خاص است؟
    در قبال پرداخت 15 دلار برای هر شب،مهمانان می توانند زیر ستاره ها بخوابند و صبح را با منظره ای چشم نواز آغاز کنند.این هتل برای کسانی که دوست ندارند شن در لباسشان برود یا نیاز به سرویس بهداشتی داخل فضا دارند مناسب نیست.

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    هتل زندان لاتویا Karostas Cietums
    موقعیت:لتونی
    این هتل یک زندان سابق نظامی است که در سال 1905 ساخته شده است و محل نگهداری انقلابیون، دشمنان مردم از زمان استالین و اخیرا KGB بوده است.
    چرا این هتل خاص است؟
    یک هتل خوب یک هتل امن، تمیز و با مبلمان خوب است. این هتل قوانین اساسی مهمان نوازی را می شکند و مهمانان را به اقامت در یک بخش از زندان در یک شب تلخ با خوابیدن در محل سخت زندانی ها، خوردن غذای زندان و مورد توهین قرار گرفتن از نگهبانان زندان فرا می خواند!

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    اقامتگاه غار کوکوپلی(Kokopelli's Cave Bed and Breakfast)
    موقعیت:آمریکا
    این غار یک تخت خوابه، در سال 1980، از صخره کنده شد و سه سوراخ برای تهویه و برق به وجود آمد.
    چرا این هتل خاص است؟
    در 100 فوتی زیر زمین، با یک صخره شیبدار و نردبان به آن دسترسی پیدا می کنید. مهمان ها باید واجد شرایط باشند تا بتوانند در این هتل اقامت کنند.

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    سوئیت شکلاتی گادیوا (Godiva Chocolate Suite)
    موقعیت: نیویورک
    گادیوا این سوئیت را به طور کل با شکلات دیزاین کرده است. حتی مبلمان، تخت خواب، کارهای هنری، لامپ ها و دیوارها هم از شکلات ساخته شده اند. اتاق شکلاتی برای روز ولنتاین سال 2008 به هتل بریانت پارک جا به جا شد.
    چرا این هتل خاص است؟
    این هتل شیرین بیشتر برای خوردن مناسب است تا خوابیدن!

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    هتل نمکی سالاردو ییونی Palacio de Sal
    موقعیت: سالاردو ییونی، بولیوی
    یک هال، اتاق ناهار خوری، یک بار و15 اتاق خواب به طور کل از نمک ساخته شده است. این هتل از بلوک های نمکی ساخته شده است و به وسیله ترکیبی مثل سیمان از نمک و آب به هم چسبیده شده اند. در حقیقت تنها چیزی که از نمک ساخته نشده است سرویس بهداشتی و سقف نازک آن است.
    چرا این هتل خاص است؟
    صاحبان هتل از مهمان ها می خواهند که دیوارها را لیس نزنند!

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    رودخانه کومبوک (Kumbuk River)
    موقعیت: بوتالا، سریلانکا
    در 16 هکتار صحرا در طول رودخانه کومبوکان اویا، بازدید کنندگان در شکم یک فیل بزرگ  می خوابند.
    چرا این هتل خاص است؟
    این اقامتگاه دو طبقه از چمن و شاخه درست شده است. بازدیدکنندگان می توانند وزش باد را در روزهای اقامتشان حس کنند و لذت ببرند. 


    تصویری از یک هتل عجیب و غریب
    منتظر قسمت های بعدی این مقاله باشید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW