021-88507190

گران‌ترین و مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان را بشناسید

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 12 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بسیاری از افراد مشهور و ثروتمندان سراسر دنیا،برای خودشان جزیره‌ی اختصاصی دارند و یا مدتی آن را اجاره میکنند و چند روزی را در بهشت اختصاصی خود سر میکنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]


    بسیاری از افراد مشهور و ثروتمندان سراسر دنیا،برای خودشان جزیره‌ی اختصاصی دارند و یا مدتی آن را اجاره میکنند و چند روزی را در بهشت اختصاصی خود سر میکنند.البته سفر به این جزایر خصوصی هزینه‌های بسیار زیادی دارد و افراد کمی می‌توانند چنین تجربه‌ای را در دفترخاطرات زندگی‌شان ثبت کنند.هر چند که تور پوکت و گشت زدن در پوکت هم حال و هوای همین جزایر را دارد!
    در این مقاله با تعدادی از این جزایر آشنا میشویم:
    آیا می خواهید که از همه چیز دور شوید؟ راه حل آن رفتن به یک جزیره خصوصی و اجاره کل فضا آن جزیره برای خودتان است! اگر چه اکثریت قریب به اتفاق ما نمی توانند این قیمت های بالا را پرداخت کنند، اما کسانی هم که می توانند این تفریحات را داشته باشند، انواع گزینه های پر هیجان را مانند جزایری که در این مقاله آمده است را برای انتخاب پیش روی خود دارند.
    یک جزیره عظیم با 300 کارمند شخصی و حتی یک بهشت با سینمای شخصی وجود دارند که ما در این جا سه راه برای برنامه ریزی (و یا فقط تصور و رویا پردازی) برای گشت و گذار رویاییتان معرفی می کنیم.
    جزیره کایو اسپانتو، بلیز
    (بلیز کم جمعیت‌ترین و کوچک‌ترین کشور منطقه آمریکای مرکزی به شمار می‌آید)اجاره این جزیره محسور کننده و زیبا 13.500 تا 19.500 دلار برای هر شب هزینه دارد و تا 18 مهمان را ساپورت می کند.این جزیره خصوصی چهار هکتار ویلا های شخصی را برای اجاره پیشنهاد می دهد و یا می توانید کل جزیره را اجاره کنید! در این مکان یک تراپیست ماساژ و یک آبدرمان آماده ارائه خدمات به شما هستند و همچنین آشپزان شخصی برای شما صبحانه را به داخل تختتان می آورند!با یک پرواز 2 ساعته از هوستون یا میامی می توانید به بلیز برسید، بنابراین می توانید به راحتی به این مقصد سفر کنید.

    گران ترین جزایر خصوصی جهان را بشناسید

    گران ترین جزایر خصوصی جهان را بشناسید

    جزیره فری گیت در سیشل 
    (کشور سیشل مجمع الجزایری است در شرق آفریقا که در اقیانوس هند واقع شده است)اقامت در این جزیره برای هر شب 24.000 دلار هزینه دارد و تا 45 مهمان را می پذیرد.
    اگر یک تجربه شخصی واقعی را می خواهید، جزیره فریگیت به شما این اطمینان را می دهد که 720 هکتار فضا برای شخص خودتان می توانید داشته باشید. جزیره ای مناسب برای افرادی است که به دنبال گیاه و جانوران جالبی هستند. بیش از 2000 لاکپشت غول پیکر آزاد در این جزیره وجود دارد و همین طور صدها هزار پرنده گرم سیری در این منطقه زندگی می کنند. بعد از این که دوربین دو چشمیتان را کنار گذاشتید و همه جا را تماشا کردید، می توانید از خوردن یک شام خصوصی در خانه درختی که روی درخت بانیان (درخت ملی هندی ها) غول پیکر درست شده است، لذت ببرید. 

    گران ترین جزایر خصوصی جهان را بشناسید

    گران ترین جزایر خصوصی جهان را بشناسید

    جزیره لوکالا، فیجی
    (فیجی با نام رسمی جمهوری جزایر فیجی، کشوری جزیره‌ای در اقیانوس آرام جنوبی است)اقامتتان در این جزیره شگفت انگیز 150.000 دلار برای هر شب هزینه دارد و تا 80 مهمان را می پذیرد.اگر می خواهید کل همسایه هایتان را در تعطیلات به همراه خود بیاورید، جزیره لوکالا برای شما بهترین گزینه است. شما  می توانید تا 80 مهمان را  به این جزیره 3200 هکتاری بیاورید . در جزیره 300 خدمه وجود دارد که می توانند به شما خدمات مورد نیازتان را ارائه کنند. بعد از چند دور بازی گلف در زمین گلف، شما می توانید از غذاهایی که در مزرعه ارگانیک و پایدار جزیره، کشت شده اند لذت ببرید.

    گران ترین جزایر خصوصی جهان را بشناسید

    گران ترین جزایر خصوصی جهان را بشناسید

    به زودی قسمت دوم این مقاله جذاب را برای شما عزیزان روی وب سایت منتشر میکنیم.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW