021-88507190

جزیره کبوتر کوش آداسی

گردشگری مهرپرواز 30 بهمن ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر اهل سفر و بازدید از اماکن گردشگری هستید، باید از کوش آداسی و عجایب پنهان شده در آن دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کوش آداسی و جزیره کبوتر، مطالعه مطلب پیش‌رو را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کوش آداسی (Kuşadası) یا جزیره پرنده یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای ترکیه واقع در استان آیدین و در نوار ساحلی دریای اژه است. این جزیره جاذبه های بسیاری دارد که یکی از جذاب ترین آن ها، جزیره کبوتر (Güvercinada) است. این جزیره کوچک که در دل کوش آداسی قرار گرفته، چشم انداز خارق العاده ای دارد و سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به این منطقه جذب می کند.
    اگر قصد سفر به یکی از شهرهای ترکیه را دارید، کوش آداسی انتخاب خوبی است؛ زیرا این شهر از لحاظ تاریخی بسیار غنی است و همچنین طبیعت چشم نوازی دارد. در این مقاله به معرفی جزیره کبوتر می پردازیم و آن را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. اگر اهل سفر و بازدید از اماکن گردشگری هستید، باید از کوش آداسی و عجایب پنهان شده در آن دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کوش آداسی و جزیره کبوتر، مطالعه مطلب پیش رو را به شما پیشنهاد می دهیم.

    آشنایی با جزیره کبوتر و تاریخچه آن

    دلیل اصلی نام گذاری جزیره کبوتر، پرندگان مهاجری هستند که در فصل های مختلف سال به این جزیره کوچ می کنند. وقتی در فصل مهاجرت پرندگان به این جزیره سفر کنید، انواع و اقسام گونه های رنگارنگ پرندگان را در جزیره کبوتر مشاهده خواهید کرد. اگر به این مخاوقات زیبا علاقه مند هستید، حتما با تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۲ خود را به این جزیره برسانید تا مسحور جذابیت آن ها شوید. البته سایر روزهای سال نیز جزیره کبوتر جذابیت های خاص خود را دارد؛ سواحل زیبا و مناظر به یادماندنی، از دلایل دیگر سفر به این جزیره هستند.
    طبق پژوهش های انجام شده، قدمت جزیره کبوتر به امپراتوری عثمانی برمی گردد. قلعه ای 3متری در اطراف جزیره به چشم می خورد؛ طبق گفته ها از این قلعه برای دفاع در برابر حمله دشمنان احتمالی استفاده می کرده اند. الیاس آقا این قلعه را بسیار زیبا و هنرمندانه طراحی و پیاده سازی کرده است.
    در حال حاضر جاده ای باریک برای دسترسی آسان گردشگران به جزیره کبوتر احداث شده است؛ اما این جاده در زمان عثمانی وجود نداشت تا دشمنان امکان دسترسی به جزیره را نداشته باشند.

    جزیره کبوتر

    جزیره کبوتر

    اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری جزیره کبوتر

    جزیره کبوتر چشم انداز فوق العاده ای دارد و سالانه پذیرای گردشگران بسیاری ار سراسر دنیا است. یکی از دلایلی که گردشگران به این جزیره مراجعه می کنند، نزدیکی آن به خشکی است. با چند دقیقه پیاده روی می توانید خود را به جزیره برسانید.
    قایق های تفریحی نیز یکی دیگر از جاذبه های این جزیره کوچک هستند. از این قایق ها اغلب برای تماشای پرندگان مهاجر و منظره جادویی غروب خورشید استفاده می شود. در این قایق ها می توانید برای چندین ساعت از هیاهو دور باشید و از زیبایی های طبیعی لذت ببرید. البته قایق های تفریحی رایگان نیستند و برای کرایه آن ها باید حدود 10لیر پرداخت کنید.
    قلعه سنگی که پیش از این درباره آن صحبت کردیم نیز بسیار جذاب و دیدنی است. داخل قلعه اسکلت یک فسیل عظیم اجثه به نمایش گذاشته شده است؛ همچنین کشتی های کوچک چوبی در مکعب های شیشه ای نیز در این قلعه به چشم می خورند. برای بازید از قلعه سنگی نیازی به پرداخت هزینه نیست.
    بازدید از جزیره کبوتر در همه ساعات شبانه روز پیشنهاد می شود؛ زیرا این جزیره در کلیه ساعات دیدنی است و زیبایی های آن شما را مسحور می کند. با این اوصاف اگر هوس سفر به جزیره کبوتر را کرده اید، زمان را از دست ندهید و همین حالا تور کوش آداسی را از سایت مهرپرواز رزرو کنید.

    نحوه دسترسی به جزیره کبوتر کوش آداسی

    جزیره کبوتر منطقه ای بسیار مشهور در کوش آداسی است که برای رسیدن به آن هیچ مشکلی نخواهید داشت؛ زیرا افراد محلی یا تورلیدرها شما را راهنمایی خواهند کرد. وارد بلوار اینونو شوید و سپس از سمت چپ به طرف بلوار آتاتورک بروید. پس از طی مسافتی کوتاه وارد بزکورت شرقی شوید و دوباره به طرف چب بپیچید. به همین سادگی به جزیره کبوتر خواهید رسید.
    اگر قصد اقامت در این جزیره را داشته باشید نیز هتل های متعددی مانند ایلیادا، سوزر، مارینا و اوزکا در فاصله دو تا سه کیلومتری جزیره کبوتر واقع شده اند که خدمات بسیار خوبی به مشتریان عرضه می کنند.

    جاذبه های گردشگری جزیره کبوتر

    جاذبه های گردشگری جزیره کبوتر

    چه جاذبه های گردشگری در اطراف جزیره کبوتر وجود دارند؟

    جزیره کبوتر یکی از بهترین جاهای دیدنی کوش آداسی است. اگر به بازدید از این منطقه رفتید، حتما به سایر جاذبه های گردشگری آن ناحیه نیز مراجعه کنید. بندر کوش آداسی، پارک کوش آداسی، کوه کِسه و مجموعه باستانی پرین در فاصله کمتر از چهار کیلومتری جزیره کبوتر قرار گرفته اند.

    سفر به جزیره کبوتر با تورهای نوروزی آژانس مهرپرواز

    در این مقاله به معرفی جزیره کبوتر، یکی از دلرباترین و بکرترین جزایر موجود در ترکیه پرداختیم. با در دست داشتن اطلاعات لازم درباره هر منطقه گردشگری، به راحتی می توانید از آن دیدن کرده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. اگر قصد سفر به کوش آداسی را دارید، بازدید از جزیره کبوتر را به هیچ وجه فراموش نکنید.
    آژانس هواپیمایی مهرپرواز سیوان، بهترین تورهای داخلی و خارجی را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند؛ همچنین می توانید از خدمات این مجموعه که شامل رزرو هتل، اخذ ویزا و بیمه مسافرتی می شود نیز استفاده کنید. به شما اطمینان می دهیم که در صورت خرید تور کوش آداسی از این مجموعه، بهترن روزها و شب های خود را با ما سپری خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه اصلی سایت شوید یا با شماره موجود در بالای همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مهرپرواز به کلیه سوال های شما پاسخ می دهند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW