021-88507190

تله فریک ازمیر

گردشگری مهرپرواز 21 تیر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تله فریک ازمیر یا تله کابین ازمیر بر فراز سواحل دریای اژه، باغ ها و جنگل‌های اطراف آن قرار گرفته است. ساعت کاری، آدرس و هزینه بلیط آن را در ادامه بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ازمیر، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای ترکیه، جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است. تله فریک ازمیر (Teleferik Izmir) یکی از جذاب‌ترین اماکن تفریحی ترکیه به شمار می‌رود که سالانه بازدیدکنندگان بسیاری دارد. اگر به دنبال تجربه‌های تازه و هیجان‌انگیز هستید، در سفر به ازمیر ترکیه، بازدید از این تله کابین را از یاد نبرید. با تله کابین ازمیر بر فراز شهر سفر کنید و مناظر سرسبز و خارق‌العاده شهر ازمیر را از بالا تماشا کنید. برای آشنایی بیشتر با تله فریک ازمیر، ساعت کاری، آدرس و هزینه بلیط آن، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.


    تصویری از تله فریک ازمیر یا تله کابین ازمیر بر فراز این شهر

    تصویری از تله فریک ازمیر یا تله کابین ازمیر بر فراز این شهر

    آشنایی با تله فریک ازمیر؛ یکی از جاذبه‌های توریستی ترکیه

    تله فریک ازمیر یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است. ساخت این تله کابین از سال 1972 شروع شد و دو سال طول کشید. حدود 40 سال از آغاز به کار این تله کابین می‌گذرد؛ اما همچنان یکی از مقاصد اصلی اهالی ازمیر و توریست‌ها از سراسر دنیا به شمار می‌رود. شما می توانید از طریق تور ازمیر به این شهر سفر کنید.

    تله کابین ازمیر شامل 20 واگن با ظرفیت 8 نفر است و ایمنی بالایی دارد. سفر با تله فریک ازمیر کمتر از 5 دقیقه طول می‌کشد و بسیار هیجان‌انگیز است. شاید تجربه تله کابین سواری در شهرهای مختلف ایران را داشته باشید؛ اما تله کابین ازمیر یک تجربه تازه و فراموش نشدنی برای شما به ارمغان می‌آورد.

    تله کابین ازمیر حدود 423 متر از سطح زمین ارتفاع دارد. در بالاترین نقطه این تله کابین می‌توانید سواحل دریای اژه، باغ های زیتون، جنگل‌های کاج و کلیه مناظر بی‌نظیر اطراف را مشاهده کنید؛ همچنین اغلب گردشگران، عکس‌ها و فیلم‌های جذابی در این ارتفاع خلق می‌کنند.

    در محدوده تله فریک ازمیر امکانات مختلفی مانند رستوران و فضای سبز وجود دارد. شما می‌توانید پیک‌نیک برگزار کنید یا در رستوران مجموعه یک وعده غذای خوشمزه نوش جان کنید.

    آشنایی با تله فریک ازمیر

    آشنایی با تله فریک ازمیر

    آدرس و نحوه دسترسی به تله کابین ازمیر

    تله فریک یا تله کابین ازمیر در خیابان ساکاریا، محله بالچووا قرار گرفته است. این مجموعه فاصله بسیار کمی تا مرکز شهر و بسیاری از اماکن گردشگری و تفریحی ازمیر دارد. این تله کابین دقیقا روبه‌روی دانشگاه اقتصاد ازمیر واقع شده و دسترسی به آن بسیار ساده است. برای رسیدن به تله کابین می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی یا اتوبوس‌های شهری استفاده کنید.

    برای آشنایی با جاهای دیدنی ازمیر مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

    ساعت کار و هزینه بلیط تله کابین ازمیر

    تله کابین ازمیر همه روزه از ساعت 11:00 تا 18:00 باز است. برای ورود به این تله کابین باید 25 لیر پرداخت کنید؛ البته ورود کودکان کمتر از 5 سال رایگان است. برای کسب اطلاعات دقیق درباره ساعت کار یا هزینه بلیط به سایت رسمی مجموعه مراجعه کنید یا با شماره 902322822904+ تماس بگیرید.

    آدرس تله فریک ازمیر روی نقشه

    آدرس تله فریک ازمیر روی نقشه

    جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی Teleferik Izmir

    پس از اینکه سوار تله کابین ازمیر شدید و گشتی در ارتفاعات زدید، از سایر دیدنی‌های اطراف آن نیز دیدن کنید. همچنین در صورتی که قصد سفر به ازمیر در تابستان را دارید تور ازمیر تابستان را به شما توصیه می کنیم. در ادامه، تعدادی از جاذبه‌های نزدیک به تله فریک در ازمیر را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

    • آسانسور باستانی ازمیر
    • موزه مردم‌شناسی ازمیر
    • برج ساعت و میدان کناک ازمیر
    • موزه فرهنگ‌شناسی ازمیر
    • پارک عدنان سایگون ازمیر
    • کاروانسرای قیزلار آغاسی
    • مسجد حیصار ازمیر
    • موزه هنر و مجسمه ازمیر
    • موزه آگورا ازمیر
    • موزه تاریخ و هنر ازمیر
    • موزه آتاتورک ازمیر
    • شهربازی لونا پارک
    • اوت لت سلوی ازمیر
    • مرکز خرید وست پارک ازمیر

    کلیه این اماکن در نزدیکی تله کابین ازمیر قرار گرفته‌اند و برخی از آن‌ها در حد پنج دقیقه پیاده‌روی با این جاذبه گردشگری فاصله دارند. برای تفریح با تله فریک حدود یک تا دو ساعت زمان نیاز دارید. باقی‌مانده ساعات روز را صرف بازدید از سایر اماکن توریستی و گشت‌وگذار در مراکز خرید ازمیر کنید.

    آیا تا به حال به ازمیر سفر کرده‌اید؟

    تله فریک یا تله کابین ازمیر یکی از جاهای دیدنی ازمیر به شمار می‌رود. از این وسیله برای تفریح و همچنین رفت‌وآمد استفاده می‌شود. اگر به ارتفاع علاقه‌مندید و دوست دارید این شهر زیبا را از بالا تماشا کنید، تله فریک ازمیر را از دست ندهید.

    با تورهای مهرپرواز به ازمیر سفر کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید. امکان رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی، رزرو بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و خرید بلیط هواپیما در این سایت فراهم شده است. کیفیت بالای خدمات و قیمت مناسب آن‌ها از دلایل اصلی محبوبیت آژانس هواپیمایی مهرپرواز در بین گردشگران است. با یک بار خرید از این سایت، به مشتری دائمی ما تبدیل خواهید شد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW