021-88507190

مرکز خرید اواسیس بدروم

گردشگری مهرپرواز 25 تیر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اواسیس مال (Oasis Mall) از مراکز خرید محبوب و قدیمی بدروم به شمار می‌رود. در این مطلب به معرفی مرکز خرید اواسیس و امکانات آن می پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بدروم، یکی از کهن‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ترکیه، مراکز خرید بسیاری را در خود جای داده است. مسافران ترکیه نیز از طرفداران پروپاقرص پاساژها و بازارهای شهرهای مختلف این کشور هستند. اواسیس مال (Oasis Mall) از مراکز خرید محبوب بدروم به شمار می‌رود که امکانات خدماتی و رفاهی متعددی را در اختیار مراجعه‌کنندگان می‌گذارد. در سفر به شهر خوش آب‌وهوا و تماشایی بدروم، حتما از این مرکز خرید نیز بازدید کنید.

    در این مقاله به معرفی مرکز خرید اواسیس و امکانات آن خواهیم پرداخت. اگر در سفر به بدروم به دنبال مکانی مناسب برای خرید مایحتاج ضروری و غیرضروری خود هستید، حتما تا انتهای مطلب پیش‌رو همراه ما باشید.

    نمایی از مرکز خرید اواسیس بدروم

    نمایی از مرکز خرید اواسیس بدروم

    آشنایی با مرکز خرید اواسیس مال؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید بدروم

    مرکز خرید اواسیس مال، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید بدروم به شمار می‌رود که در سال 1998 در زمینی به مساحت 25000 متر مربع احداث شد. این مرکز خرید شامل 239 فروشگاه، 5 سینما و تعدادی کافی‌شاپ و رستوران است؛ همچنین امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

    مرکز خرید اواسیس علاوه بر فروشگاه‌ها و کالاهای متنوعی که به مشتریان عرضه می‌کند، یک فضای باز جذاب دارد که باعث محبوبیت دوچندان آن شده است. درختان نخل، درختان نیلوفر و چندین درخت زیتون 300ساله در محوطه این مرکز خرید، به همراه گل‌های رنگارنگ و زیبا، منظره‌ای تماشایی به وجود آورده و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند.

    در این مرکز خرید می‌توانید انواع کالای موردنیازتان را از برندهای مطرح یا کمتر شناخته شده خریداری کنید. محدوده قیمت اجناس مرکز خرید اواسیس بسیار متنوع و برای اقشار مختلف، مناسب است. شما می توانید در طول سفر خود با تور بدروم از این مرکز خرید نیز بازدید کنید.

    فضای داخلی پاساژ اواسیس مال بدروم

    فضای داخلی پاساژ اواسیس مال بدروم

    برندهای موجود در مرکز خرید Oasis Mall

    پاساژ اواسیس مال بدروم، قدمت و اعتبار بسیاری دارد؛ ازاین‌رو اغلب برندهای ترک و بین‌الملل در این مرکز خرید شعبه دارند. از جمله برندهای معتبر می‌توان به آدیداس، نایکی، کوتون، مادرکر، ال سی وایکیکی و گپ اشاره کرد. انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، لوازم ورزشی، کیف، کفش، لوازم آرایشی، عینک، زیورآلات، اکسسوری، لوازم منزل و لوازم الکترونیکی در ۲۳۹ فروشگاه مرکز خرید اواسیس پیدا می‌شوند.

    تنوع قیمت در این مرکز خرید بسیار بالا است و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید خرید کنید. رویدادهای فرهنگی، هنری و حراج‌های فصلی در Oasis Mall به محبوبیت هرچه بیشتر این پاساژ قدیمی کمک کرده‌اند. حتی اگر قصد خرید ندارید، در سفر بدروم، بازدید از اواسیس را از دست ندهید.

    امکانات تفریحی مرکز خرید اواسیس مال بدروم

    اواسیس مال، یک مرکز خرید معمولی نیست؛ بلکه مکانی برای گشت وگذار و تفریح نیز محسوب می‌شود. در این بخش به برخی از امکانات تفریحی این پاساژ اشاره می‌کنیم.

    • سالن سینما و تئاتر
    • رستوران و کافه
    • سالن کنفرانس
    • سالن بولینگ
    • نمایش‌های آکروبات و بندبازی

    شما می‌توانید در کنار خرید از بهترین برندهای دنیا، به تماشای یک فیلم زیبا بنشینید یا خود را به یک وعده غذای خوشمزه و نوشیدنی گوارا مهمان کنید. بازی‌ها و سرگرمی‌های موجود در مرکز خرید Oasis نیز اوقات مفرح و شادی را برای شما و عزیزانتان در تور بدروم تابستان رقم می‌زند.

    رستوران مرکز خرید اواسیس بدروم

    رستوران مرکز خرید اواسیس بدروم

    ساعت کاری، آدرس و نحوه دسترسی به بزرگ‌ترین مرکز خرید بدروم

    مرکز خرید اواسیس بدروم، واقع در بلوار امین آنتر، خیابان شهدای قبرس، همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ باز و آماده خدمات‌رسانی به مراجعان است. البته برای کسب اطلاعات دقیق درباره ساعات کاری مجموعه می‌توانید به سایت رسمی آن به آدرس oasisbodrum.com نراجعه کنید یا با شماره ۹۰۲۵۲۳۱۷۰۰۰+ تماس بگیرید.

    برای دسترسی به این مرکز خرید می‌توانید از خودروی شخصی یا وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. برای داشتن یک سفر اقتصادی، اتوبوس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

    چه جاذبه‌های در نزدیکی Oasis واقع شده‌اند؟

    اگرچه خرید کردن یکی از جذابیت‌های سفر است؛ اما نمی‌توان از سایر جاذبه‌های گردشگری بدرم چشم‌پوشی کرد. دیدنی‌های نزدیک به مرکز خرید اواسیس شامل مقبره ماسولس، دروازه میندوس، موزه باستان‌شناسی زیر آب، آمفی تئاتر بدروم و قلعه سنت پیتر هستند. اگر به تاریخ و معماری علاقه‌مند هستید، پس از گذشت و گذار در اواسیس می‌توانید از این جاذبه‌های باستانی نیز بازدید کنید. کلیه این اماکن در فاصله کمتر از دو کیلومتری Oasis قرار گرفته و بسیار تماشایی هستند.

    سفر به بدروم، با تورهای ارزان قیمت آژانس مسافرتی مهرپرواز

    مرکز خرید اواسیس، از قدیمی‌ترین پاساژهای بدروم است که با گذشت بیش از دو دهه از فعالیت، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و جایگاه ویژه‌ای در بین اهالی بدروم و گردشگران دارد. مراکز خرید نیز از جاذبه‌های گردشگری هر شهر به شمار می‌روند و طرفداران خاص خود را دارند. اگر عاشق خرید هستید، در سفر بدروم حتما به این مرکز خرید سر بزنید.

    همین حالا تور بدروم را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز خریداری کنید. با یک بار استفاده از خدمات این مجموعه، به مشتری همیشگی مهرپرواز تبدیل خواهید شد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW