021-88507190

مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی

گردشگری مهرپرواز 04 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برای اینکه یک خرید مفصل در یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه داشته باشید، سری به مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی بزنید. برای آشنایی با این مرکز خرید، این مطلب را بخوانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عاشقان خرید در هر کجای دنیا که باشند، با ذوق و شوق فراوان به سراغ پاساژها و بازارها می‌روند. هرچه این مراکز امکانات بهتری در اختیار این افراد قرار دهند و تنوع اجناس بیشتری داشته باشند، محبو‌ب‌تر خواهند شد. احتمالا این را شنیده‌اید که مراکز خرید کشور ترکیه از بهترین مراکز خرید در دنیا هستند و طرفداران بسیاری دارند. در این مقاله به معرفی مرکز خرید ای وی ام (AVM) کوش آداسی، یکی از محبوب‌ ترین مجموعه‌ های خدماتی‌ تفریحی در جزیره پرندگان می‌پردازیم. اگر به دنبال مکانی برای خرید، تفریح و خوشگذرانی هستید، حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

    معرفی مرکز خرید ای وی ام (AVM) کوش آداسی

    مرکز خرید ای وی ام (AVM) کوش آداسی از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در زمینی به مساحت ۲۴۷۰۰ متر مربع ساخته شد. این مجموعه شامل دو بخش روباز و سرپوشیده است و از بزرگ‌ترین مراکز خرید کوش آداسی به شمار می‌رود. شما می‌توانید محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب از فروشگاه‌های ای وی ام خریداری کنید. بازه قیمتی متفاوت اجناس این مرکز خرید، یکی از ویژگی‌های مثبت AVM است. افراد با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانند از فروشگاه‌های این مجموعه خرید کنند.

    انواع لباس و پوشاک آقایان و بانوان، لباس بچه‌گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم و لباس ورزشی، عینک، عطر، جواهرات، اکسسوری، لوازم الکترونیکی و لوازم منزل مورد نیازتان را از ای وی ام کوش آداسی تهیه کنید. زمین بازی کودکان، کافی‌شاپ، رستوران و سینما، سایر امکانات موجود در مرکز خرید ام وی ام کوش آداسی هستند. 

    مرکز خرید ای وی ام (AVM) کوش آداسی ترکیه

    نمایی از مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی

    آدرس و ساعت کار مرکز خرید ای وی ام در جزیره کوش آداسی

    برای بازدید از مرکز خرید ای وی ام (AVM) کوش آداسی، باید به خیابان یاوان سو یولو مراجعه کنید. این خیابان در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است.

    مرکز خرید AVM همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ باز و آماده عرضه خدمات به مشتریان و بازدیدکنندگان است. این بازه ساعتی در برخی مناسبت‌های رسمی دچار تغییر می‌شود. پیش از مراجعه به این مجموعه به سایت رسمی مرکز خرید AVM کوش آداسی سر بزنید یا با شماره ۰۲۵۶۶۱۴۸۱۸۱ تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که برای بازدید از این مرکز خرید به حدود دو تا سه ساعت زمان نیاز دارید.

    موقعیت جغرافیایی مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی روی نقشه گوگل

    چگونه به مرکز خرید ای وی ام برویم؟

    مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است. یکی از بهترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای رسیدن به این مرکز خرید، استفاده از اتوبوس‌های خطوط ۶ و ۷ است. تاکسی‌های شهری و اینترنتی نیز در سراسر کوش آداسی موجود هستند؛ اما در مقایسه با اتوبوس، هزینه نسبتا بالایی دارند.

    اگر می‌خواهید درباره هزینه سفر به کوش آداسی اطلاعات کاملی کسب کنید، ما قبلا مقاله‌ای با همین عنوان را برای شما آماده کرده‌ایم. 

    آشنایی با امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید AVM کوش آداسی

    ای وی ام کوش آداسی یک مرکز خرید معمولی با چند فروشگاه ساده نیست. شما می‌توانید بهترین برندهای ترک و بین‌المللی از جمله ماوی، آدیداس، نایکی، فیلا و پیرکاردین را در بوتیک‌های آن پیدا کنید. علاوه بر این، وجود رستوران‌ها و کافه‌های متعدد در کنار سالن سینما و زمین بازی کودکان، این مرکز خرید را به یک مجموعه خدماتی‌تفریحی پرطرفدار و محبوب تبدیل کرده است.

    افرادی که علاقه‌ای به خرید ندارند یا حتی کودکانی که سریع خسته و گرسنه می‌شوند نیز، به این مکان علاقه‌مند خواهند شد. به همراه خانواده یا دوستان خود، ساعاتی خوش و به‌یادماندنی را در مرکز خرید AVM کوش آداسی سپری کنید.

    AVM بهترین مرکز خرید کوش آداسی ترکیه

    عکسی از نمای بالا مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی

    تجربه خریدی لوکس در ای وی ام کوش آداسی 

    در این مقاله به معرفی مرکز خرید ای وی ام (AVM) کوش آداسی پرداختیم. ای وی ام یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید در کوش آداسی به شمار می‌رود که همه نیازهای ضروری و غیرضروری شما را برطرف می‌کند. در این مجموعه به خرید، تفریح و گردش بپردازید و ساعات خوشی را رقم بزنید. در سفر به کوش آداسی، بازدید از مراکز خرید، به ویژه مرکز خرید  AVMرا از یاد نبرید. پیشنهاد می کنیم پیش از سفر نگاهی به لیست بهترین هتل های کوش آداسی بیندازید تا از قیمت ها و خدمات ارائه شده توسط هر هتل اطلاعات کاملی کسب کنید.

    شما می توانید برای اطلاع از قیمت تور کوش آداسی بر روی لینک کلیک کرده و تور مورد نظر خود را رزرو کنید. کلیه تورهای داخلی و خارجی موجود در این آژانس مسافرتی، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه اصلی شوید یا با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید. مطمئن باشید که با یک بار استفاده از خدمات مهرپرواز، به مشتری همیشگی آن تبدیل خواهید شد.

    سوالات متداول

    1. مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی چه قدر با جاذبه‌های این شهر فاصله دارد؟

    از آن‌جایی که مرکز خرید AVM تقریبا در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد، دترسی آسانی به جاذبه‌های شهری  خواهید داشت.

    2. ساعت کاری مرکز خرید ای وی ام کوش آدای چگونه است؟

    شما همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توانید از مرکز خرید AVM کوش اداسی بازدید کنید. ( ممکن است در بعضی از مناسبت‌ها و تعطیلات، این ساعت کمی تغییر کند)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW