021-88507190

مرکز خرید مال آف آنتالیا

گردشگری مهرپرواز 03 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
علاوه بر خرید در مال آف آنتالیا، تفریحات مهیج دیگری نیز می توانید انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با مرکز خرید مال آف آنتالیا این مطلب را تا انتها بخوانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه در دنیا، آنتالیا را با سواحل زیبا و دل‌فریبش می‌شناسند و سایر جذابیت‌های این شهر، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله کمی از سواحل آنتالیا فاصله می‌گیریم و به سراغ مراکز خرید آن می‌رویم. خرید کردن بخشی از سفر است و بسیاری از افراد به آن اعتیاد دارند. اگر شما نیز عاشق خرید و گردش در پاساژهای مختلف هستید، باید از مراکز خرید آنتالیا دیدن کنید. مال آف آنتالیا یا آنتالیا مال، یکی از مشهورترین و محبوب‌ ترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می‌رود. این مجموعه شامل تعداد قابل‌توجهی فروشگاه است و خدمات تفریحی نیز به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند. برای آشنایی بیشتر با مال آف آنتالیا و جذابیت‌های آن، حتما تا انتهای مطلب در کنار ما باشید.

    آشنایی با مرکز خرید مال آف آنتالیا

    آنتالیا مال یا مال آف آنتالیا (Mall of Antalya)، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید و سرگرمی در منطقه مدیترانه است. ساخت این مرکز خرید از سال 2016 در زمینی به مساحت 71000 مترمربع آغاز شد و تا سال 2017 به طول انجامید. بنای دو طبقه مال آف آنتالیا بسیار مدرن و زیبا طراحی و ساخته شده است. سقف شیشه‌ای و قوس‌دار این مرکز خرید، نور روز را به خوبی به داخل ساختمان و فروشگاه‌ها منعکس می‌کند و جلوه بی‌نظیری دارد.

    حدود 144 فروشگاه از نمایندگان بهترین برندهای بین‌المللی و ترکیه‌ای در مرکز خرید مال آف آنتالیا وجود دارند؛ همچنین بزرگ‌ترین شعبه برندهای H&M, LCW و Defacto در آنتالیا نیز در همین مرکز خرید واقع شده‌اند.

    مال آف آنتالیا فقط یک مرکز خریده ساده نیست و امکانات تفریحی و رفاهی متعددی نیز برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. این مرکز خرید، یکی از بهترین مال‌های آنتالیا و ترکیه به شمار می‌رود. اگر به دنبال مکانی برای خرید و خوش‌گذرانی می‌گردید، مال آف آنتالیا را هرگز فراموش نکنید.

    همچنین اگر به دنبال لیستی از مراکز خرید ارزان آنتالیا هستید، ما در مقاله‌ای  با همین عنوان به طور کامل به این موضوع پرداخته‌ایم. 

    مرکز خرید مال آف آنتالیا

    تصویری از مرکز خرید مال آف آنتالیا 

    ساعت کار و آدرس مرکز خرید مال آف آنتالیا

    مال آف آنتالیا در شهر آنتالیا، کپز، محله آلتینووا سینان، خیابان سریک واقع شده است. یکی از مزیت‌های این مجموعه، فاصله بسیار کم آن با فرودگاه و تعدادی از هتل‌های لوکس آنتالیا است.

    مال آف آنتالیا همه روزه از ساعت 10:00 تا 22:00 باز و آماده خدمات‌رسانی به مراجعان است. اگر قصد خرید از این مجموعه را ندارید، رستوران‌ها، کافه‌ها، سینما و مرکز بازی آن در اختیار شما خواهد بود. با مراجعه به مال آف آنتالیا، ساعاتی شاد و به‌یادماندنی برای خود و خانواده رقم خواهید زد.

    چگونه به مرکز خرید آنتالیا مال برویم؟

    مرکز خرید Mall of Antalya فاصله کمی تا فرودگاه دارد و برای دسترسی به آن،‌ با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. بهترین و آسان‌ترین راه‌ برای رسیدن به مال آف آنتالیا، استفاده از اتوبوس و تراموا است؛ البته تاکسی‌های شهری و تلفنی نیز در کلیه نقاط آنتالیا، آماده عرضه خدمات به مسافران هستند؛ اما هزینه تاکسی در این شهر بسیار بالاتر از سایر وسایل نقلیه است.

    اگر قصد دارید با ماشین شخصی به مال آف آنتالیا بروید، اصلا نگران جای پارک نباشید؛ زیرا پارکینگ این مجموعه برای بیش از 3000 خودرو ظرفیت دارد. 

    شما می‌توانید همین حالا با رزرو تور آنتالیا خود را برای یک سفر رویایی آماده کنید.

    امکانات تفریحی و رفاهی در آنتالیا مال؛ محبوب ‌ترین مرکز خرید آنتالیا

    آنتالیا مال یکی از محبوب‌ ترین مراکز خرید آنتالیا است که امکانات تفریحی و رفاهی متعددی نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این مجموعه شامل یک زمین بازی کودک سرپوشیده به مساحت 1600 مترمربع است. پردیس سینمایی 2200 نفری آنتالیا مال با بیش از 11 سالن نمایش، از وسیع‌ترین پردیس‌های سینمایی ترکیه به شمار می‌رود.

    غذاها و نوشیدنی‌های موجود در فودکورت، رستوران‌ها و کافه‌های مال آف آنتالیا نیز طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی ترکیه، غذاهای بین‌المللی و فست فود را با کیفیت بالا در رستوران‌های این مجموعه نوش جان کنید.

    هتل های لوکس نزدیک مال آف آنتالیا

    بسیاری از گردشگران به منظور خرید از پاساژهای آنتالیا به این شهر سفر می‌کنند و دوست دارند محل اقامتشان به مراکز خرید نزدیک باشد. از آنجا که مال آف آنتالیا یکی از بهترین و مشهورترین پاساژهای این شهر به شمار می‌رود؛ تعدادی از هتل‌های اطراف آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

    • هتل آی سی ایرپورت آنتالیا در فاصله 3.34 کلیومتری مرکز خرید مال آف آنتالیا
    • هتل آ جی آنتالیا در فاصله 7.4 کیلومتری مرکز خرید مال آف آنتالیا
    • هتل آکرا وی آنتالیا در فاصله 9.2 کیلومتری مرکز خرید مال آف آنتالیا
    • هتل استارت آنتالیا در فاصله 9.2 کیلومتری مرکز خرید مال آف آنتالیا
    • هتل لایفکو آنتالیا در فاصله 9.4 کیلومتری مرکز خرید مال آف آنتالیا

    کلیه این هتل‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و در فاصله کمی از مرکز خرید Mall of Antalya قرار گرفته‌اند. با اقامت در هر یک از این محل‌ها می‌توانید در مواقع دلخواه به آنتالیا مال سری بزنید و از امکانات موجود در آن بهره‌مند شوید.

    بهترین مرکز خرید آنتالیا

    عکسی از نمای داخلی مرکز خرید مال آف آنتالیا  

    تجربه خریدی رویایی در مال آف آنتالیا 

    در این مقاله به معرفی مرکز خرید مال آف آنتالیا پرداختیم. این مجموعه یکی از بهترین و بزرگ ‌ترین مراکز خرید در آنتالیا و مدیترانه به شمار می‌رود و همیشه بین انتخاب‌های اول گردشگران و افراد محلی است. شما می‌توانید علاوه بر خرید، از امکانات تفریحی موجود در مال آف آنتالیا نیز استفاده کنید. هرآنچه تصور کنید، در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. در سفر به آنتالیا، علاوه بر بازدید از سواحل و اماکن تاریخی و گردشگری، از پاساژهای آن نیز دیدن کنید.

    بلیط سفر به آنتالیا، محبوب‌ترین شهر ساحلی ترکیه را، همین حالا از طریق سایت مهرپرواز خریداری کنید. بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با قیمت مناسب و خدمات ایده‌آل در این سایت موجود هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه اصلی شوید یا با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید.

    سوالات متداول

    1. فاصله مرکز خرید مال آف آنتالیا تا فرودگاه چه قدر است؟

    مرکز خرید مال آف در فاصله ۶ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است و شما با اتوبوس، در کمتر از ده دقیقه به آن می‌رسید.

    2. در چه ساعت‌هایی از روز می‌توانیم به مرکز خرید مال آف آنتالیا برویم؟

    شما همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توانید از مرکز خرید مال آف بازدید کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW