021-88507190

شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا

گردشگری مهرپرواز 08 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا بزرگ ترین شهر بازی آنتالیا به شمار می‌رود. برای آشنایی با تفریحات، ساعت کاری و نحوه دسترسی به این شهر بازی، کلیک کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در سفر به آنتالیا، حتی یک ثانیه هم احساس کسالت و بی‌حوصلگی نخواهید داشت. این شهر توریستی و زیبای ترکیه، بهترین سواحل و مراکز تفریحی و گردشگری را در خود جای داده است. به اندازه کافی از سواحل خیره‌کننده و تفریح‌های آبی مهیج آنتالیا شنیده و درباره آن‌ها خوانده‌ایم. نوبتی هم که باشد، نوبت شهربازی‌‌های آنتالیاست. مکان‌هایی که در آن‌ها برای چندین ساعت از هیاهوی زندگی دور شویم و هیجان و لذت را تجربه کنیم.

    در این مقاله به معرفی شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا، امکانات تفریحی موجود در آن، آدرس و نحوه دسترسی به این مجموعه خواهیم پرداخت. اگر به دنبال یک تفریح ارزان ‌قیمت و مهیج در آنتالیا هستید، مطالعه مطلب پیش‌رو را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

    آشنایی با شهربازی Aktur Luna Park Antalya

    اکتور لونا پارک آنتالیا (Aktur Luna Park Antalya) در سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این شهربازی چند شعبه دیگر در آنتالیا دارد؛ اما شعبه مرکزی آن در بلوار آتاتورک قرار گرفته و یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی شهر به شمار می‌رود. طراحی و ساخت این شهربازی از سال ۱۹۹۱ آغاز شد و شش سال به طول انجامید؛ زیرا اکتور لونا پارک یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تفریحی آنتالیا محسوب می‌شود و پشت طراحی و برنامه‌ریزی هر بخش، یک ایده حساب شده و بکر نهفته است.

    با اینکه حدود 30 سال از ساخت این مجموعه می‌گذرد، اما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و همچنان محبوب است. در بخش بعدی به معرفی برخی از امکانات تفریحی اکتورلونا پارک می‌پردازیم تا بیشتر با سرگرمی‌های جذاب آن آشنا شوید.

    شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا

    تصویری از شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا 

    امکانات تفریحی شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا

    شهربازی اکتور لونا پارک برای کودکان و بزرگسالان مناسب است؛ زیرا بازی‌های آن به نحوی طراحی شده‌اند که همه گروه‌های سنی را سرگرم کنند. سرزمین عجایب، چرخ و فلک، بازی‌های کامپیوتری، سرسره‌های عظیم و سینمای  5بعدی از بازی‌های موجود در  Aktur Luna Park Antalyaهستند.

    فضای امن و صمیمی اکتور لونا پارک برای همه سنین جذابیت دارد و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. اگر می‌خواهید یک تفریح ارزان‌قیمت و مهیج در آنتالیا داشته باشید، این شهربازی گزینه بسیار مناسبی است. اغلب گردشگران و ساکنین آنتالیا در روزهای آخر هفته، این پارک را برای گذران تعطیلات خود استفاده می‌کنند. در سفر به آنتالیا، به همراه خانواده یا دوستان به این شهربازی مراجعه کنید و از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز و جذاب آن لذت ببرید.

    آدرس و ساعت کاری شهربازی اکتور لونا پارک

    شهربازی اکتور لونا پارک در آنتالیا، کونیالتی، بلوار آتاتورک واقع شده است. این شهربازی همه روزه از ساعت ۱۰صبح تا ۱۲شب فعالیت می‌کند. برای ورود به مجموعه اکتور لونا پارک باید هزینه ورودی بپردازید؛ همچنین مبلغی جداگانه برای هر بازی در نظر گرفته شده است. هزینه استفاده از کلیه بازی‌های موجود در این شهربازی به کمتر از ۵۰لیر می‌رسد و در دسته تفریحات ارزان‌قیمت آنتالیا قرار می‌گیرد. پس با خیال آسوده به اکتور لونا پارک بروید و از امکانات تفریحی آن لذت ببرید.

    شما همچنین می توانید برای دریافت اطلاع از انواع بازی ها و لیست قیمت ها به وب سایت رسمی اکتور پارک ترکیه مراجعه کنید.

    موقعیت جغرافیایی اکتور پارک آنتالیا روی نقشه گوگل

    مسیرهای دسترسی به شهربازی Aktur Luna Park Antalya

    اکتور لونا پارک در یکی از مناطق شناخته شده آنتالیا قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است. اگر از خودروی شخصی استفاده می‌کنید، به سمت بلوار آتاتورک بروید. این شهربازی درست در مقابل مرکز خرید میگروس، یکی از مشهورترین مراکز خرید آنتالیا واقع شده است.

    در صورتی که وسیله شخصی ندارید، انواع وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و تاکسی در سطح شهر برای خدمات‌رسانی به شما عزیزان آماده هستند. اگر برای یک سفر اقتصادی برنامه‌ریزی کرده‌اید، استفاده از اتوبوس را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

    تفریح در شهربازی اکتور لونا پارک در سفر به آنتالیا

    در این مقاله به معرفی شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا پرداختیم. از این مرکز تفریحی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ ترین شهربازی‌ های آنتالیا و مکانی سرگرم‌کننده برای کودکان و بزرگسالان یاد می‌شود. اگر می‌خواهید زمان شاد، مفرح و هیجان‌انگیزی را در شهر آنتالیا سپری کنید، اکتور لونا پارک آنتالیا، گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

    بهترین تور آنتالیا با قیمت مناسب را از سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز خریداری کنید. کلیه تورهای داخلی و خارجی موجود در این سایت، با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی به مشتریان عرضه می‌شوند. پروازی امن و آسان، اقامت در هتل‌های لوکس و تورلیدر فارسی‌زبان از مزایای سفر با تورهای مهرپرواز هستند. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید.

    همچنین اگر به دنبال لیستی از مراکز خرید ارزان آنتالیا هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله ای با همین عنوان را در وب سایت ما بخوانید.

    اکتور لونا پارک آنتالیا (Aktur Luna Park Antalya)

    تصویری از شهربازی اکتور لونا پارک 

    سوالات متداول

    1. چه ساعت‌های از روز می‌توانیم به شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا برویم؟

    همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 بامداد می‌توانید از تفریحات اکتور لونا پارک آنتالیا استفاده کنید.

    2. شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا برای چه گروه سنی مناسب است؟

    با توجه به تفریحات متنوع و هیجان انگیزی که در اکتور لونا پارک آنتالیا وجود دارد، این شهر بازی یک محیط هیجان انگیز و عالی را در اختیار همه گروه‌های سنی قرار می دهد. فرقی نمی کند چند سالتان باشد در هر صورت در این مجموعه تفریحی به شما خوش می‌گذرد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW