021-88507190

ساحل کنیالتی آنتالیا

گردشگری مهرپرواز 07 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آنتالیا از آن دسته شهرهایی است که به سواحل زیبایش معروف است. ساحل کنیاتلی آنتالیا را در سفرتان به این شهر زیبا از دست ندهید. هر آنچه که لازم است در مورد ساحل کنیالتی بدانید را برای شما در این مطلب آورده‌ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آنتالیا یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است که سواحل آن در دنیا زبانزد هستند. یکی از زیباترین، تمیزترین و بزرگ‌ترین این سواحل، کنیالتی (Konyaalti Beach) نام دارد. این ساحل در روزهای گرم سال، پذیرای گردشگران از سراسر جهان است. اگر عاشق دریا، ساحل و تفریحات آبی هستید، باید حتی یکبار هم که شده، از کنیالتی دیدن کنید.

    در این مقاله به معرفی ساحل کنیالتی آنتالیا می‌پردازیم و تفریحات موجود در آن را به شما معرفی می‌کنیم. پیش از سفر به آنتالیا و بازدید از کنیالتی، حتما مطلب پیش‌رو را مطالعه کنید.

    آشنایی با ساحل کنیالتی آنتالیا

    اگر به آنتالیا سفر کرده باشید، حتما نام ساحل کینالتی را شنیده یا آن را از نزدیک دیده‌اید؛ در غیر این صورت تعریف آن را شنیده‌اید. ساحل کنیالتی یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین سواحل موجود در آنتالیا به شمار می‌رود. طول این ساحل حدود هفت کیلومتر است و تا کوه‌های بیداغلاری کشیده شده است. نواحی شرقی ساحل را صخره‌های عظیم پوشانده‌اند. طبیعت چشم‌نواز، آب تمیز، رستوران‌های رنگارنگ، تفریحات آبی متعدد و پلاژ اختصاصی، از دلایل محبوبیت این ساحل محسوب می‌شوند. منطقه کنیالتی از توریستی‌ترین مناطق آنتالیا است و سالانه هزاران گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند. در سفر به آنتالیا حتما از این ساحل باشکوه و دوست‌داشتنی دیدن کنید و از تفریحات آن نهایت لذت ببرید.

    ساحل کنیالتی آنتالیا

    عکسی از ساحل کنیالتی آنتالیا 

    تفریحات ساحل کنیالتی؛ از شنا تا شهربازی

    شاید یکی از دلایل محبوبیت ساحل کنیالتی، تفریحات متعدد آن باشد. در این ساحل، حتی لحظه‌ای احساس کسالت نخواهید کرد. در ادامه برخی از سرگرمی‌های ساحل کنیالتی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم

    • آکواریوم آنتالیا
    • شهربازی اکتور آنتالیا
    • قایق‌سواری
    • حمام آفتاب
    • شنا

    آدرس ساحل کنیالتی آنتالیا و راه‌ های دسترسی به آن

    ساحل کنیالتی یکی از اصلی‌ترین مراکز گردشگری آنتالیا است که به تمام نقاط شهر دسترسی دارد. برای رسیدن به این ساحل می‌توانید از انواع وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، تراموا، تاکسی و موتور استفاده کنید. برای استفاده از اتوبوس و تراموا باید استانبول کارت به همراه داشته باشید. این دو وسیله نقلیه بسیار ایمن و مقرون‌به‌صرفه هستند. تاکسی‌های شهری نیز شما را به مقصد مورد نظر می‌رسانند؛ اما هزینه بسیار بالایی دارند. یادتان باشد به علت بالا بودن هزینه تاکسی در سفر به ترکیه تا حد امکان از تاکسی استفاده نکنید.

    بهترین زمان برای بازدید از ساحل کنیالتی

    آب‌وهوای آنتالیا مدیترانه‌ای است؛ ازاین‌رو تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی ملایم اما پر باران دارد. اغلب گردشگران، اواسط بهار تا اوایل پاییز را برای سفر به آنتالیا انتخاب می‌کنند؛ زیرا بهترین زمان برای استفاده از تفریح‌های آبی و ساحلی است.

    اگر از مکان‌های پرجمعیت فراری هستید، در تابستان به سراغ شهر آنتالیا نروید؛ البته در سایر فصل‌های سال می‌توانید تورهای مسافرتی را با قیمت پایین‌تر خریداری و هتل‌ها را ارزان‌تر رزرو کنید. به یاد داشته باشید که آنتالیا در کلیه ماه‌های سال، تماشایی و جذاب است؛ اما امکان استفاده از تفریحات آبی در زمستان‌ها کاهش پیدا می‌کند.

    ما در مقاله ای به طور کامل به بهترین زمان سفر به آنتالیا پرداخته ایم.

    ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه

    تصویری از ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه

    چه هتل‌هایی در نزدیکی ساحل کنیالتی هستند؟

    به دلیل حفظ پوشش گیاهی و وجود صخره‌های متعدد در ساحل کنی آلتی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های چندانی در این محدوده ساخته نشده است. تعدادی از بهترین هتل های آنتالیا در اطراف این ساحل را در ادامه معرفی می‌کنیم.

    • هتل اس یو
    • هتل ریکسوس
    • هتل رامادا پلازا
    • هتل آکوالند

    این هتل‌ها از جمله اقامتگاه‌های لوکس آنتالیا محسوب می‌شوند و خدمات باکیفیتی به مهمانان عرضه می‌کنند. اگر می‌خواهید در نزدیکی ساحل کنیالتی آنتالیا اقامت داشته باشید، این هتل‌ها گزینه‌های مناسبی هستند. پارک آبی لندر آف لنجندز نیز در مجموعه هتل ریکسوس واقع شده و یکی از جذاب‌ترین مراکز تفریحی آنتالیا و ترکیه به شمار می‌رود.

    رستوران‌های نزدیک به ساحل کنیالتی

    آنتالیا یک شهر توریستی است که کافه‌ها و رستوران‌های متنوع و باکیفیتی دارد. تعدادی از این کافه‌ها و رستوران‌ها نیز در ساحل کنیالتی واقع شده‌ و آماده پذیرایی از گردشگران هستند. در ادامه با برخی از این مکان‌ها آشنا می‌شوید.

    • رستوران یونجه مانگالیوی
    • رستوران لارا بالیک
    • کافه یلو تاکسی

    انواع غذاهای سنتی ترکیه، غذاهای دریایی و کباب‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و رنگارنگ در این کافه‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شوند. در سفر به آنتالیا، حتما یک وعده غذایی را در غذاخوری‌های اطراف ساحل کنیالتی نوش جان کنید.

    لذت گردش در سواحل کنیالتی آنتالیا

    ساحل کنیالتی آنتالیا، یکی از بهترین و مشهورترین سواحل ترکیه به شمار می‌رود که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. انواع تفریحات آبی را در این ساحل زیبا و تمیز پیدا خواهید کرد؛ همچنین رستوران‌ها و هتل‌های متعددی در اطراف کنیالتی واقع شده‌اند که خدمات باکیفیتی به مشتریان عرضه می‌کنند. در مجموع، کنیالتی یک مکان مناسب برای تفریح و سرگرمی محسوب می‌شود. در سفر به آنتالیا حتما سری به این ساحل تماشایی بزنید.

    تور لحظه آخری آنتالیا با قیمت مناسب و خدمات ویژه را همین حالا از آژانس مهرپرواز خریداری کنید. سایر خدمات مسافرتی آنلاین همچون رزرو هتل و خرید بلیط نیز در سایت مهرپرواز فقط با چند کلیک امکان‌پذیر است.

    سوالات متداول

    1. بهترین زمانی که می‌توانیم از ساحل کنیالتی آنتالیا بازدید کنیم کی است؟

    برای بازدید از ساحل کنیالتی و استفاده از تفریحات ساحلی، بهترین زمانی که می‌توانید اقدام کنید از اواسط بهار تا اوایل پاییز است.

    2. معروف‌ترین تفریحاتی که می‌توانیم در ساحل کنیالتی انجام دهیم کدام است؟

    در ساحل کنیالتی آنتالیا غواصی و شنا، بازدید از آکواریوم و قایق سواری، جزو پرطرفدارترین تفریحات در بین گردشگران هستند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW