021-88507190

هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول

گردشگری مهرپرواز 30 آبان ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در سفرهای اقتصادی به ترکیه، ممکن است به دنبال هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول بگردید. این هتل‌ها 4 یا 5ستاره نیستند، اما خدمات خوبی به مسافران می‌دهند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    میدان تکسیم یکی از مناطق مهم استانبول است که در منطقه بی اوغلو قرار دارد. این میدان در مرکز شهر است و از نظر اهمیت، به آن قلب تپنده استانبول می‌‌گویند؛ به همین دلیل، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در اطراف آن وجود دارد. البته بیشتر افراد به دلایل اقتصادی، هتل‌های این منطقه را برای اقامت انتخاب نمی‌کنند. اما خبر خوب این است که در نزدیکی این میدان هم می‌توانید اقامت ارزان و خوب را تجربه کنید‌. در ادامه قصد داریم با هتل‌ های ارزان میدان تکسیم استانبول بیشتر آشنا شویم. این هتل‌ها از صفر تا ۳ ستاره هستند و قیمت مناسبی دارند. 

    1. تکسیم تاون، از بهترین هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول

    هتل تکسیم تاون یکی از هتل‌ های نزدیک میدان تکسیم است که در فاصله ۲۰۰ متری این میدان قرار دارد. برخی افراد از این مکان به عنوان یک هتل ۴ ستاره یاد می‌کنند، اما این موضوع حقیقت ندارد و این هتل ۳ ستاره است. با این وجود، هتل تکسیم تاون امکانات خوبی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مهم این هتل می‌توان به این امکانات اشاره کرد:

    • مینی بار
    • صندوق امانات
    • اتو
    • تلویزیون ماهواره‌ای
    • اینترنت
    • سالن ورزشی
    • سونا

    تکسیم تاون از هتل های ارزان استانبول

    تصویری از تکسیم تاون استانبول 

    ساختمان هتل تکسیم تاون

    تکسیم تاون ۶ طبقه دارد و 2 سوئیت و 34 اتاق را در خود جای داده است. تمام اتاق‌های این هتل تمیز و مرتب هستند و حمام آن‌‌ها سشوار دارد. از دیگر امکانات جالب این هتل می‌توان به یک اتاق کار مجهز به کامپیوتر اشاره کرد که مهمانان می‌توانند برای انجام کارهای خود از آن استفاده کنند. همچنین هتل تکسیم تاون، رستوران و کافه معروفی دارد که انواع غذاهای بین‌المللی در آن سرو می‌شود. 

     با وجود اینکه تکسیم تاون از هتل‌های ارزان‌قیمت استانبول محسوب می‌شود، اما کیفیت بالایی دارد و خدمات مختلفی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل مجهز به خشکشویی و امکان کرایه ماشین نیز است. همچنین اگر مسافران درخواست خدمات ترنسفر فرودگاهی داشته باشند، می‌توانند یک هزینه جدا بپردازند و از این خدمات استفاده کنند. 

    2. کامفورت سوئیت؛ از نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم استانبول

    اگر قصد دارید در نزدیکی میدان تکسیم اقامت داشته باشید، اما هزینه بالایی پرداخت نکنید، هتل «کامفورت سوئیت» گزینه خوبی است. کامفورت سوئیت یکی از هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول محسوب می‌شود که در ۸۰۰ متری این میدان قرار دارد. این هتل ۳ ستاره است، اما کیفیت خدمات آن پایین نیست و امکانات خوبی ارائه می‌د‌هد.

    ساختمان هتل کامفورت سوئیت

    هتل کامفورت ۴ طبقه است و 16 سوئیت دارد که با آسانسور می‌توان به راحتی بین طبقات تردد کرد. امکاناتی که این سوئیت‌ها در اختیار مهمانان قرار می‌دهند شامل آشپرخانه، سرویس خواب، اتو و اینترنت وای‌فای رایگان است. اگر به دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز نیاز دارید، می‌توانید در فضای عمومی هتل به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در مجموع می‌توان گفت، هتل کامفورت با اینکه قیمت ارزانی دارد، اما تمیز و باکیفیت است.

    کامفورت سوئیت هتل ارزان نزدیک میدان تکسیم

    عکسی از کامفورت سوئیت استانبول

    3. آلیون تکسیم؛ هتلی ارزان در نزدیکی میدان تکسیم استانبول

    یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت استانبول، هتل آلیون تکسیم است. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و یکی از هتل‌های ۳ ستاره این منطقه محسوب می‌شود. با وجود اینکه هتل آلیون قیمت مناسبی دارد و ۳ ستاره است، اما امکانات خوبی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل دارای 27 اتاق است که همه مینی بار و اینترنت دارند. از دیگر امکانات آلیون تکسیم می‌توان به  اتاق کنفرانس، اتاق صبحانه، کافه و رستوران نیز اشاره کرد.

    پذیرش مسافران در این هتل مقرون به صرفه ۲۴ ساعته است. همچنین، امکانات دیگری نظیر پارکینگ، فامیلی روم و خدمات مخصوص مهمانان معلول نیز در آلیون تکسیم ارائه می‌شود. در مجموع، اگر قصد دارید اقامت خوبی را در یک هتل اقتصادی تجربه کنید، این هتل انتخاب مناسبی است.

    هتل آلیون تکسیم

    عکسی از اتاق استاندارد هتل آلیوم تکسیم

     4. هتل پرمیست؛ ارزان و نزیدک به میدان تکسیم استانبول

    پرمیست، از هتل‌های ۳ ستاره و من‌جمله هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول است که هم قیمت مناسبی دارد و هم می‌توانید یک اقامت دلنشین در آنجا داشته باشید. این هتل زیبا در مرکز خیابان استقلال و در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و یکی از باکیفیت‌ترین هتل های نزدیک میدان تکسیم است. از جمله نکات مثبت اقامت در این مکان، می‌توان به محیط آرام و دل‌نشین اشاره کرد. هتل پرمیست، امکانات خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله این امکانات می‌توان به سرویس صبحانه و وای‌فای رایگان اشاره کرد‌. 

    مسافران هتل پرمیست استانبول به چه امکاناتی دسترسی‌ دارند؟

    این هتل دسترسی بسیار خوبی به موزه‌ها و جاذبه‌های استانبول دارد و در ۱۰۰ متری موزه مادام توسو قرار گرفته است. موزه اورهان کمال و برج گالاتا نیز، فاصله کمی با هتل پرمیست دارند. در مجموع، به دلیل نزدیکی به مترو و خطوط تاکسی، مسافران دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر دارد. در کنار این موارد، امکانات تفریحی میدان تکسیم زیاد است.

    هتل پرمیست  از ۴۲ اتاق تشکیل شده است که تمام این اتاق‌ها از امکانات خوبی برخوردار هستند. از جمله این امکانات می‌توان به:

    • تلویزیون
    • تجهیزات سرمایشی
    • کمد لباس
    • مینی‌بار
    • چای‌ساز برقی

     اشاره کرد. همچنین شما در این هتل می‌توانید اتاق‌های بالکن‌دار را رزرو کنید و یک اقامت جذاب داشته باشید‌.

    5. هتل سانتا لوسیا؛ 3 دقیقه تا میدان تکسیم استانبول

    هتل سانتا لوسیا یکی دیگر از هتل های ارزان میدان تکسیم است که دقیقا در مرکز شهر استانبول قرار دارد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا میدان تکسیم فقط ۳ دقیقه است. از امکانات این هتل، می‌توان به وای‌فای رایگان اشاره کرد و مسافران نیز، می‌توانند از خدمات ۲۴ ساعته اتاق استفاده کنند. 

    هتل سانتا لوسیا ۲۰ اتاق دارد که تمام این اتاق‌ها مجهز به تجهیزات سرمایشی هستند و مینی‌بار و تلویزیون دارند. دسترسی به وای‌فای، رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های ماهواره‌ای را نیز تماشا کنند.

    هتل سانتا لوسیا از هتل های ارزان میدان تکسیم

    کدام یک از هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول را انتخاب کنیم؟

    اگر قصد سفر به استانبول و اقامت در نزدیکی میدان تکسیم را دارید، اما نمی‌خواهید هزینه زیادی برای هتل پرداخت کنید، ‌می‌توانید به سراغ هتل‌ های ارزان میدان تکسیم استانبول بروید. این هتل‌ها با وجود اینکه قیمت پایینی دارند، اما امکانات خوبی نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در این مطلب، ما به معرفی چند هتل ارزان‌قیمت در نزدیکی میدان معروف تکسیم پرداختیم. اگر می‌خواهید با بودجه کم از سفر به استانبول لذت ببرید، گزینه‌های بالا مناسب شما هستند‌. شما می‌توانید هتل های نزدیک میدان تکسیم را بررسی کنید و با توجه به بودجه و امکاناتی که هر هتل ارائه می‌دهد، بهترین انتخاب را داشته باشید. با خرید تور استانبول از مهرپرواز، این امکان را دارید که هتل‌های ارزان میدان تکسیم استانبول را برای اقامت انتخاب کنید.

    سوالات متداول

    1. هتل‌های ارزان میدان تکسیم استانبول در کجا قرار دارند؟

    هتل‌های ارزان میدان تکسیم استانبول، در نزدیکی منطقه تکسیم واقع شده و در مرکز شهر قرار دارند. میدان تکسیم، یکی از نقاط مهم و تجاری استانبول است و به عنوان یکی از معروف‌ترین مراکز گردشگری نیز شناخته می‌شود.

    2. هتل‌های ارزان میدان تکسیم استانبول معمولا چه امکانات و خدماتی ارائه می‌دهند؟

    هتل‌های ارزان میدان تکسیم، امکانات اساسی مانند اتاق‌های تمیز و ساده، اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی و فضاهای مشترک را برای مهمانان ارائه می‌دهند. این امکانات معمولا با قیمت‌های پایین ارائه می‌شوند. بعضی از هتل‌ها ممکن است رستوران‌ یا کافه‌ هم داشته باشند، اما انتظار دریافت خدمات خیلی لوکس را نمی‌توان داشت. اگر به دنبال یک اقامت اقتصادی در نزدیکی میدان تکسیم استانبول هستید، این هتل‌ها گزینه مناسبی هستند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW