021-88507190

چند پیشنهاد جالب برای تفریح در میدان تکسیم استانبول

گردشگری م.مقیمی 16 آبان ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
میدان تکسیم استانبول بهترین خیابان ها برای گشت و گذار و بهترین فروشگاه ها، مراکز خرید، رستوران ها، کافه ها و گالری ها و تفریحات را در خود جای داده است که در این مطلب بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین تفریحات در اطراف میدان تکسیم استانبول

    میدان تکسیم استانبول به قدری میدان جذاب و پر شور و حالی است که هر کسی که وارد آن می شود، بیش از پیش از تصمیم خود برای سفر به استانبول احساس رضایت می کند. تکسیم میدانی است که بهترین خیابان های استانبول برای گشت و گذار و بهترین فروشگاه ها، مراکز خرید، رستوران ها، کافه ها و گالری های هنری را در خود جای داده است و گوشه گوشه اش پر از جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی متنوع است. اگر شما هم می خواهید به استانبول سفر کنید، در ادامه مطلب همراهمان باشید تا خاص ترین و بهترین تفریحات میدان تکسیم استانبول را به شما معرفی کنیم. تفریحاتی که نباید شانس تجربه آن ها را هنگام سفر با تور لحظه آخری ترکیه در میدان تکسیم استانبول از دست بدهید. 

    بهترین تفریحات در اطراف میدان تکسیم استانبول

    گشت و گذار میان بوتیک ها و برندهای خیابان استقلال

    قطعا و بی شک مهمترین جاذبه گردشگری اطراف میدان تکسیم، خیابان استقلال است. خیابانی که به عنوان قطب خرید استانبول و کل کشور ترکیه شناخته می شود و هر بازدیدکننده ای را مشتاق به خرید می کند. اگر از ما می پرسید، حتما گشتی در خیابان استقلال و فروشگاه های آن بزنید و حتی اگر قصد خرید هم ندارید، از بوتیک ها و شعب برندهای مختلف در خیابان استقلال استانبول دیدن کنید و به این فروشگاه گردی به چشم تفریح نگاه کنید. چراکه حس و حال فروشگاه های خیابان استقلال با هر جای دیگری در دنیا متفاوت است و حتی یک بازدید ساده از ویترین های فروشگاه های این خیابان نیز در نوع خودش تفریح جالبی است.

    تراموا سواری و عکاسی از گوشه کنار تکسیم

    تراموا سواری که یکی از نوستالژیک ترین و جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید در میدان تکسیم استانبول تجربه کنید. حتما شما هم سوار یکی از ترامواهای قدیمی قرمز رنگ تکسیم شوید و با آن در خیابان های اطراف تکسیم گشت بزنید. راستی دوربینتان را هم آماده داشته باشید تا در حین گذر از خیابان های زیبای تکسیم با تراموا، از گوشه کنار تکسیم عکس های یادگاری بگیرید.

    تراموا سواری و عکاسی از گوشه کنار تکسیم

    خوردن بستنی های معروف میدان تکسیم استانبول

    یکی از تفریحاتی که نباید در زمان بازدید از میدان تکسیم از دست بدهید، چشیدن طعم بی نظیر بستنی های فروشگاه های این محله از استانبول است. بستنی های تکسیم در کل دنیا معروف هستند! از طعم بی نظیر بستنی های این فروشگاه ها که بگذریم، باید بگوییم که بستنی فروش های تکسیم نیز با همه بستنی فروش های دنیا متفاوت هستند! قضیه از این قرار است که بیشتر آن ها حرکات نمایشی بسیار جالبی در حین درست کردن بستنی اجرا می کنند و اسکوپ های بستنی را به شکل بسیار خاصی درون نان های قیفی می گذارند. مسلما دیدن نمایش این بستنی فروش ها برای شما هم خالی از لطف نیست!

    جستجو برای دیدن هنر خیابانی در تکسیم استانبول

    اگر در خیابان های اطراف میدان تکسیم قدم بزنید، با انواع و اقسام هنرمندهای خیابانی آشنا می شوید. مطمئن باشید که هنرمندان خیابانی تکسیم شما را نیز غافل گیر می کنند! با یک گشت ساده در میدان تکسیم و خیابان های اطرافش می توانید به نوای بی نظیر موزیسین های خیابانی گوش دهید، نقاشی های زیبای هنرمندان خیابانی را از نزدیک ببینید و با شکوه هنر خیابانی در استانبول آشنا شوید. این را هم بگوییم که نقاشی های گرافیتی متعددی در اطراف میدان تکسیم وجود دارند که می توانند بک گراند خوبی برای عکس های یادگاری شما باشند.

    قدم زدن در پارک گزی استانبول در کنار میدان تکسیم

    پارک گزی که در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است، یکی از خاص ترین جاهای دیدنی محله تکسیم استانبول است. اگر احیانا از شلوغی خیابان های تکسیم خسته شدید و می خواستید که چند دقیقه ای با خودتان خلوت کنید، بهترین راهکار برایتان این است که به پارک گزی بروید و از فضای سبز و زیبای این پارک برای کسب آرامش استفاده کنید. مطمئن باشید که این پارک نیز خاطرات خوبی را برایتان رقم خواهد زد و تجربه سفرتان به استانبول و بازدیدتان از میدان تکسیم را به یادماندنی تر می کند.

    راستی شما تا به حال به میدان تکسیم استانبول رفته اید؟ اگر پیشنهاد دیگری برای تفریح در میدان تکسیم دارید، نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور لحظه آخری استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    سوغات ترکیه چیست

    زیباترین مناطق آسیایی استانبول

    موزه شکلات استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW