021-88507190

رستوران های کوش آداسی

راهنمای سفر مهرپرواز 21 فروردین ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از تفریحات جذاب در سفر به ترکیه شکم‌گردی و تجربه غذاهاست. در این مقاله رستوران های کوش آداسی با نشانی دقیق معرفی شده‌اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    رستوران های کوش آداسی تمام سلایق غذایی، از غذاهای محلی و ترکی گرفته، تا غذاهای بین‌المللی آسیایی و اروپایی را پوشش می‌دهند. این شهر ساحلی زیبا، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و از همین رو، برای رفاه حال تمام افراد، رستوران‌های متنوعی در سراسر شهر ایجاد شده‌اند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید، اصلا نگران وعده‌های غذایی خود نباشید؛ چرا که ما در ادامه، بهترین رستوران های کوش آداسی را به شما معرفی می‌کنیم.

    کچاپ؛ از معروفترین رستوران های کوش آداسی

    اگر عاشق غذاهای فست‌فودی و امتحان کردن انواع سس‌های خوش‌طعم هستید، حتما سری به رستوران کچاپ بزنید؛ چرا که یکی از رستوران های معروف کوش آداسی در این زمینه است. در این رستوران، شما می‌توانید از خوردن یک همبرگر دل‌چسب به سبک آمریکایی لذت ببرید، طعم لذیذ یک پیتزای ایتالیایی را بچشید و انواع دسر، پاستا، سالاد و... را امتحان کنید.

    محیط شیک و مدرن رستوران کچاپ، همراه با منویی متنوع، آن را به مکانی ایده‌آل برای خوردن غذاهای فست‌فودی خوشمزه تبدیل کرده است. منوی این رستوران حتی برای افراد گیاه‌خوار هم مناسب است. ناگفته نماند که غذاهای کچاپ از تنوع قیمتی هم برخورداند و در نتیجه، اصلا لازم نیست نگران بودجه خود باشید.

    آدرس:

    Setur Marina AVM, Kuşadası/Aydın, Türkiye

    کچاپ از بهترین رستوران های کوش آداسی

    عکسی از رستوران کچاپ

    رستوران بلک اند وایت

    یکی دیگر از رستوران های کوش آداسی که گردشگران به آن علاقه‌مندند، رستوران بلک اند وایت است. دلیل محبوبیت این رستوران، غذاهای دریایی، خصوصا ماهی‌های آن است که با کیفیت بسیار بالا و به‌صورت کاملا حرفه‌ای تهیه و سرو می‌شوند. نکته مثبت دیگر در رابطه با این رستوران، نزدیکی آن به بازار ماهی‌هاست که باعث می‌شود مواد اولیه آن صید روز و تازه باشد.

    اگر به غذاهای ترکی هم علاقه دارید، خبر خوش این است که در رستوران بلک اند وایت، در کنار غذاهای خوش‌طعم دریایی، انواع غذاهای ترکی هم سرو می‌شوند. البته، حواس‌تان به هزینه های سفر به کوش آداسی باشد؛ ممکن است چشم باز کنید و ببینید بخش زیادی از بودجه‌تان را صرف خوراکی‌های گوناگون ترکیه کرده‌اید.

    آدرس:

    Atatürk Blv., Kusadasi, Aydın Province, Turkey

    هالیدی این؛ از رستوران های شبانه روزی کوش آداسی

    برای خوردن انواع کباب، غذاها و پیتزاهای ترکی، کافی ا‌ست سری به رستوران هالیدی این بزنید. فرقی هم نمی‌کند چه ساعتی احساس گرسنگی کنید؛ این رستوران در تمام ساعات شبانه‌روز باز است. غذاهای محبوب این رستوران از نظر مردم، لاهماجون (پیتزای عربی)، پیده (پیتزای ترکی) و کباب والی است. این کباب با گوشت بره، گوساله، مرغ و ادویه‌جات ترکی تهیه و با چاشنی‌های خاص خود سرو می‌شود.

    محیط این رستوران فقط به فضای داخلی محدود نمی‌شود و در ماه‌های گرم می‌توانید از فضای باز آن هم بهره ببرید. لازم به ذکر است که غذاهای رستوران هالیدی این از قیمت مناسبی برخوردارند و کیفیت غذاها بسیار بالاست.

    آدرس:

    Camikebir, Kahramanlar Cd. No:61, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    رستوران سارای

    رستوران سارای از رستوران های معروف کوش آداسی است که تجربه غذا خوردن در آن هرگز از یادتان نمی‌رود. فضای جذاب، موسیقی زنده و کارکنان حرفه‌ای در کنار انواع غذاهای محلی و بین‌المللی، تجربه‌ای شیرین را از این رستوران برایتان رقم می‌زنند. در رستوران سارای انواع غذاهای ترکی، چینی، مکزیکی، اروپایی و مدیترانه‌ای با مواد اولیه بسیار باکیفیت و تازه سرو می‌شود و تمام سلایق را در بر می‌گیرد.

    در این رستوران، شما می‌توانید صبحانه‌های لذیذ، قهوه و انواع نوشیدنی را تست کنید و حتی منویی هم مخصوص گیاه‌خواران وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران سارای، فضای باز زیبای آن است که به شما امکان می‌دهد تا حین خوردن غذا، از محیط هم نهایت لذت را ببرید.

    آدرس:

    Camikebir, Bozkurt Sk. No:25, 09400 Kuşadası/Aydın

    رستوران سرای از معروفترین رستوران های کوش آداسی

    عکسی از رستوران سرای

    اوستا کاظم؛ از رستوران های قدیمی کوش آداسی

    رستوران اوستا کاظم از قدیمی‌ترین رستوران های ساحلی کوش آداسی با حدود 60 سال سابقه است. سرآشپزهای باتجربه و حرفه‌ای این رستوران، بهترین غذاهای دریایی، خصوصا ماهی و میگو را به روشی کاملا نوآورانه و با موادی کاملا تازه طبخ می‌کنند؛ طوری که طعم آن برای همیشه در یادتان بماند.

    شاید فکر کنید این رستوران با بهترین سواحل کوش آداسی در ارتباط باشد؛ اما فقط دکور زیبا و الهام‌گرفته از دریا و چشم‌انداز بی‌نظیر دریای اژه، مکمل خلاقیت‌های آشپزی در رستوران اوستا کاظم است و همین‌ها باعث محبوبیت بالای آن شده‌اند. بد نیست بدانید که قیمت غذاهای این رستوران ممکن است کمی بالا باشد؛ پس قبل از سفارش، حتما از قیمت غذا مطمئن شوید.

    آدرس:

    Camikebir, Mahmut Esat Bozkurt Caddesi No:14/A, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    کبابی حسن کولکوقلو

    کبابی حسن کولکوقلو که در طبقه بالای هتل افه بوتیک قرار دارد، دارای چشم‌اندازی زیبا و رو به دریاست. چشم‌انداز، کیفیت بالای غذا، برخورد عالی کارکنان و قیمت مناسب، همه از ویژگی‌های این رستوران‌اند. در این رستوران، هر 3 وعده غذایی صبحانه، نهار و شام سرو می‌شوند و بهترین کباب‌ها را در کوش آداسی سرو می‌کند.

    کبابی حسن کولکوقلو امکاناتی مانند مسیر عبور ویلچر، پارکینگ و پشتیبانی از تمامی کارت‌های اعتباری را برای افراد در نظر گرفته است. این رستوران به‌دلیل سرو غذاهای بسیار خوش‌طعم، معمولا همیشه شلوغ است؛ پس پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن، میز خود را رزرو کنید.

    آدرس:

    Hacıfeyzullah, Güvercinada Cd. No:31, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    آولو؛ از بهترین رستوران های کوش آداسی

    رستوران آولو یکی دیگر از بهترین رستوران های کوش آداسی به‌لحاظ کیفیت و طعم خوب غذاست. در این رستوران، انواع غذاهای محلی ترکی و غذاهای حلال تهیه می‌شود و همه طعم و ظاهری اشتهاآور و جذاب دارند؛ البته که کباب‌های آن، از پرطرفدارترین غذاهای رستوران‌اند. حیاط خلوت، فضای باز و فضای داخلی رستوران هم بسیار شیک و دلنشین‌اند.

    یکی از نکات جالب درباره آولو، تهیه غذا در آشپزخانه‌ای باز است؛ طوری که همه می‌توانند مراحل تهیه و پخت را ببینند. شما همچنین می‌توانید غذای خود را به‌صورت بیرون‌بر سفارش دهید یا از قبل میزتان را رزرو کنید.

    آدرس:

    Camikebir, Kemal Arıkan Sk. No:2, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    تصویری از غذای معروف رستوران آولو

    کوردون؛ از شلوغ ترین رستوران های کوش آداسی

    اگر تابه‌حال طعم غذاهای ترکی را نچشیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا سری به رستوران کوردون بزنید. یکی از شلوغ‌ترین رستوران های کوش آداسی، شامل انواع غذاهای ترکی و فست‌فودی، رستوران کوردون است. در کنار غذا، انواع دسرهای خوشمزه هم در این رستوران سرو می‌شود و در نتیجه، برای خانواده‌ها، خصوصا خانواده‌های همراه با فرزند، گزینه‌ای عالی است.

    خدمات عالی و کارکنان صمیمی، فضای دنج و دلنشین، کیفیت بالای غذاها، قیمت مناسب و سرو سریع غذا، از ویژگی‌هایی هستند که باعث محبوبیت این رستوران در میان گردشگران و مردم محلی شده‌ است. اگر با تور ترکیبی ترکیه به این شهر رفتید، این رستوران جذاب را فراموش نکندی.

    آدرس:

    Sahil Park İçi Yolu, Kusadasi, Aydın Province, Turkey

    رستوران اوز اورفا

    رستوران اوز اورفا دارای انواع غذاهای خوش‌طعم ترکی، مدیترانه‌ای و حلال است و در کنار کیفیت عالی، غذاهای آن از قیمت خوبی برخوردارند. اگر عاشق باقلواهای ترکی هستید، می‌توانید بعد از تمام شدن غذایتان، باقلوا و چای سفارش دهید و غرق در شیرینی لذیذ آن شوید. این رستوران، فضای داخلی دنج و فضای باز دلنشینی دارد و هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام را تا دیروقت سرو می‌کند.

    از ویژگی‌های مثبت رستوران اوز اورفا می‌توان به کارکنان مودب و خوش‌برخورد، محیط صمیمی و سرو غذاهای مخصوص گیاه‌خواران اشاره کرد.

    آدرس:

    Camikebir, Cephane Sk. No:9, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    اوکسا مارینا؛ از شیک ترین رستوران های کوش آداسی

    اگر راهنمای سفر به کوش آداسی را بخوانید، خواهید دید که اوکسا مارینا، رستورانی شیک و آرام، واقع بر اسکله و با چشم‌اندازی فوق‌العاده از دریاست. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و دریایی را امتحان کنید؛ با این حال، اوکسا مارینا، بیشتر به‌خاطر غذاهای دریایی‌اش معروف است. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالاست؛ چرا که از تازه‌ترین مواد غذایی دریایی تهیه می‌شوند.

    آدرس:

    Hacıfeyzullah, Güvercinada Cd. No:15, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    اوکسا مارینا از شیک ترین رستوران های کوش آداسی

    عکسی از رستوران اوکسا مارینا

    رستوران کیوی

    رستوران کیوی را می‌توان از آن دسته رستوران‌های ساحلی برتر کوش آداسی دانست که درب آن از 8:30 صبح تا 2 بامداد به‌روی مشتریان باز است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی، کباب‌ها، انواع پیتزا، پاستا و استیک‌های لذیذ است. این رستوران فضایی مدرن با چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا دارد که لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند.

    شما همچنین می‌توانید خود را به صرف صبحانه‌ای فوق‌العاده در محیط دلنشین رستوران کیوی دعوت و روز خود را بانشاط و پرانرژی آغاز کنید. این رستوران به لحاظ قیمتی کاملا مناسب است؛ طوری که از نظر مشتریان، قیمت‌ها در مقایسه با کیفیت بالای غذا، کاملا منصفانه‌اند.

    آدرس:

    Kadınlar Denizi, Mahallesi, Kadınlar Denizi Cd. No:73, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    رستوران هتل آداکوله کوش آداسی

    آداکوله یک هتل 5 ستاره و از بهترین هتل های کوش آداسی است و قطعا رستوران آن غذاهای باکیفیتی ارائه می‌دهد. در رستوران هتل که آنادولو نام دارد، انواع غذاهای ترکی، دریایی و بین‌المللی، با طعم و کیفیتی عالی سرو می‌شوند. در این رستوران، بوفه صبحانه هم ارائه می‌شود و شما می‌توانید در حال تماشای منظره زیبای دریا از چشم‌انداز رستوران هتل، صبحانه خود را میل کنید.

    آدرس:

    Türkmen, Gazi Beğendi Sk. No:27, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    رستوران های کوش آداسی؛ یکی بهتر از دیگری

    امکانات تفریحی عالی و سواحل زیبا و چشم‌نواز، از دلایل محبوبیت کوش آداسی در میان گردشگران است. به این ویژگی‌های، می‌توان رستوران‌های باکیفیت و انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی لذیذ را هم اضافه کرد؛ چیزی که سفر شما را شیرین‌ و به‌یادماندنی‌تر می‌کند. ما در این مطلب بهترین رستوران های کوش آداسی را به شما معرفی کردیم تا در صورتی که با تور کوش آداسی به این شهر ساحلی جذاب سفر کردید، از بابت غذا، هیچ نگرانی نداشته باشید. شما هم اگر رستوران معروف دیگری در کوش آداسی می‌شناسید، حتما در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

    سوالات متداول

    1. کدام رستوران های کوش آداسی برای تجربه غذایی خاص و لذیذ معروف هستند؟

    در کوش آداسی، رستوران مترلینگ با منوی غذایی متنوع و لذیذ از جمله محبوب‌ترین‌هاست، به‌ویژه برای طرفداران غذاهای دریایی و بین المللی.

    2. آیا رزرو میز لازم است یا می‌توان به رستوران های کوش آداسی بدون رزرو مراجعه کرد؟

    برای جلوگیری از انتظار طولانی و تضمین یک تجربه خوشایند، توصیه می‌کنیم قبل از رفتن به هر رستوران کوش آداسی، میزتان را رزرو کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW