021-88507190

بهترین سواحل کوش آداسی

گردشگری مهرپرواز 12 اسفند ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هنگام برشمردن تفریحات کوش آداسی نمی‌توان سواحل آن را نادیده گرفت. در این مطلب بهترین سواحل کوش آداسی ترکیه معرفی و بررسی شده‌اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر در جستجوی بهترین سواحل کوش آداسی هستید، پس بهتر است خود را برای دیدن مناظری باشکوه آماده کنید. کوش آداسی، شهری بهشتی در ترکیه با سواحل زیبا و ماسه‌های طلایی و خیره‌کننده است که تعطیلات و سفر شما را به خاطره‌ای شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. در واقع، اگر به‌دنبال مکانی آرام و بکر برای سفر بعدی خود به ترکیه هستید، کوش آداسی گزینه‌ای مناسب خواهد بود. ما هم در این مطلب، قصد داریم بهترین سواحل کوش آداسی را به شما معرفی کنیم تا بازدید از آن‌ها را در سفر خود از دست ندهید.

    ساحل سبز؛ آرامش در سواحل کوش آداسی

    یکی از آرامش‌بخش‌ترین سواحل کوش آداسی ترکیه، ساحل سبز در جنوب بندر کروز این شهر قرار دارد. این ساحل یک مکان محبوب برای کسانی است که به‌دنبال فرار از سواحل شلوغ و چشم‌اندازی زیبا از آب‌های شفاف و درختان نخل هستند. این قسمت، به‌خاطر فضای سبز و زیبایی که اطراف آن قرار دارد، ساحل سبز نام گرفته است. 

    این ساحل به این دلیل که شبیه یک خلیج است، امواج زیادی ندارد و بیشتر برای شنا و آب‌تنی مناسب است. بد نیست بدانید که امکانات ساحل سبز، شامل رستوران و کافه برای صرف غذا و نوشیدنی، چتر، تخت و آفتاب‌گیر اجاره‌ای می‌شود.

    آدرس: Kadınlar Denizi, 16. Sk. No:9, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    ساحل سبز از معروفترین سواحل کوش آداسی

    عکسی از ساحل سبز

    ساحل عشق

    ساحل عشق یا همان‌طور که مردم محلی آن را صدا می‌کنند، سوگی پلاجی، یکی دیگر از سواحل محبوب و از معروفترین جاهای دیدنی کوش آداسی است. این ساحل 30 دقیقه‌ای با جنوب بندر کروز فاصله دارد و مکانی عالی برای ماه عسل زوجین و خانواده‌هاست. این ساحل، عمومی است و برای بازدید از آن نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارید.

    ساحل عشق به‌دلیل اینکه گزینه خوبی برای کمپینگ است، مقصدی ایده‌آل برای کسانی به شمار می‌رود که به‌دنبال چادرزدن در کنار ساحل و استراحت در جوار دریا هستند. این منطقه امکاناتی مانند کافه تریا، فروشگاه، رستوران، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگ هم دارد. 

    آدرس: Davutlar, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    ساحل شهر؛ از سواحل مرکزی کوش آداسی

    ساحل شهر که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد، به‌دلیل موقعیت خود و تعدادی از بهترین هتل های کوش آداسی که در اطراف آن ساخته شده‌اند، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این ساحل، در واقع، مانند سدی در مقابل دریا کشیده شده تا از جلوآمدن آب به‌سمت شهر پیشگیری کند.

    ساحل شهر یک ساحل عمومی است و هزینه ورودی ندارد. همچنین، به‌لطف موقعیت مرکزی خود، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در نزدیکی ساحل وجود دارند که می‌توانید پس از گذراندن یک روز پرماجرا، در آن‌ها استراحت و انواع غذاهای ترکی را امتحان کنید.

    آدرس: Ataturk Bulvari, Kuşadası Türkiye

    ساحل پیجن (کبوتر)

    ساحل پیجن واقع در جزیره کبوتر کوش آداسی از دیدنی‌ترین مناطق و بهترین سواحل کوش آداسی به شمار می‌رود. جالب است بدانید که جزیره پیجن در دوران عثمانی و قبل از آن، برای مقاصد نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ زیرا موقعیت آن برای جلوگیری از حملات دریایی یا تامین امنیت سواحل دیگر، استراتژیک بود.

    در حال حاضر در ساحل این جزیره، یعنی ساحل پیجن، شما می‌توانید منظره‌ای چشم‌نواز از غروب خورشید را ببینید، منظره‌ای که هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. این ساحل مکانی ایده‌آل برای استراحت، تماشای دریا، قایق‌های ماهی‌گیری، کشتی‌های کروز و تست غذاهای دریایی تازه در رستوران‌های کنار ساحل است.

    آدرس: close to Kusadasi’s city center, only a 5- to 10-minute walk away

    ساحل الماس؛ از سواحل آرام کوش آداسی

    گولد بیچ که توسط مردم محلی به نام ساحل الماس یا دیاموند بیچ هم شناخته می‌شود، از آرام‌ترین سواحل کوش آداسی است. در واقع، نقطه قوت این ساحل شلوغ نبودن آن است، طوری که حتی می‌توانید در منطقه‌ای خلوت و مخصوص ‌به ‌خود، در دریا آب‌تنی کنید.

    علاوه بر رستوران‌ها و کافه‌های اطراف ساحل الماس، بازار نازیلی هم همان نزدیکی‌هاست که به شما امکان می‌دهد بعد از استراحت و تفریح در این ساحل زیبا، لذت خریدکردن را هم تجربه کنید.

    آدرس: Kadıkalesi, Deniz Tur Sitesi, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    ساحل الماس از سواحل کوش آداسی ترکیه

    عکسی از ساحل الماس

    ساحل حمام پاپاز

    ساحل حمام پاپاز یک ساحل کوچک در مرکز شهر و مکانی مناسب برای حمام آفتاب لذت‌بخش و طولانی است. اگر قصد شناکردن هم دارید، بهتر است بدانید که عمق آب در چند متر اول کم است و هرچه جلوتر بروید، عمق بیشتر خواهد شد.

    از زیبایی این ساحل می‌توان به امکان تماشای چشم‌اندازی بی‌نظیر از جزیره کبوتر اشاره کرد. همین‌طور، باشگاه ساحلی هم در ساحل حمام پاپاز برای علاقه‌مندان وجود دارد و در رستوران آن می‌توانید از خوردن غذاهای محلی ترکی لذت ببرید.

    آدرس: Hacıfeyzullah, Güvercinada Cd. No:31, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    ساحل ایچملر؛ لذت تماشای آّب زلال در سواحل کوش آداسی

    ساحل ایچملر از بهترین سواحل کوش آداسی با آب‌هایی زلال و شفاف است، طوری که می‌توانید ماهی‌های رنگارنگ را زیر پای خود تماشا کنید. در این ساحل امکانات متنوعی مانند کافه‌ها و بارهای ساحلی، رستوران، تخت‌های ساحلی، صندلی‌های آفتاب‌گیر، سرویس بهداشتی، دوش‌های ساحلی و برخی تفریحات آبی برای گردشگران فراهم شده است.

    بد نیست بدانید که ساحل ایچملر به 2 بخش عمومی و خصوصی تقسیم شده که بخش خصوصی آن برای ساکنان هتل‌های مختلف است. در بخش عمومی صندلی‌های آفتاب‌گیر وجود دارند که استفاده از آن‌ها برای بازدیدکنندگان رایگان است، مشروط بر اینکه از خود کافه‌ها و رستوران‌های ساحل نوشیدنی و خوراکی تهیه کنند.

    آدرس: Güzelçamlı, 09430 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    ساحل کاراسو

    ساحل کاراسو با طبیعتی جذاب و خیره‌کننده، یکی از زیباترین سواحل کوش آداسی است. این ساحل وسیع و گسترده با آب‌های خنک عمیق، به‌ویژه پذیرای گردشگرانی است که مشتاق غواصی هستند. یکی از بهترین گزینه‌هایی که در کوش آداسی می‌توانید برای پیک‌نیک زیر درختان کاج و شیرجه‌زدن در آب‌های عمیق آن انتخاب کنید، همین ساحل کاراسو خواهد بود.

    در این ساحل مکان‌هایی برای دوش‌گرفتن وجود دارند که می‌توانید بعد از شنا در آن‌جا دوش بگیرید و کابین‌هایی هم مخصوص عوض‌کردن لباس در دسترس‌تان است. از دیگر امکانات این ساحل رایگان، می‌توان به سرویس بهداشتی و کافه‌های دوست‌داشتنی اشاره کرد.

    آدرس: Güzelçamlı, Milli Park Cd., 09430 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    تصویری از ساحل کاراسو

    ساحل جزیره مار؛ از عجیب ترین سواحل کوش آداسی

    شکل خاص این جزیره، که شبیه به سر مار به نظر می‌رسد، باعث شده تا ساحل آن، ساحل جزیره مار نام گیرد. در این ساحل کوچک و صخره‌ای، شما می‌توانید در کمال آرامش، حمام آفتاب بگیرید و از زیبایی‌های طبیعی اطراف آن لذت ببرید.

    لازم به ذکر است که دو باشگاه ساحلی در ساحل جزیره مار قرار دارند که در آن‌ها می‌توانید سرگرمی‌های لذت‌بخشی را تجربه کنید. همچنین در دو کلاب واقع در این ساحل، می‌توانید به فعالیت‌هایی مانند عکاسی و صرف غذاهای ترکی در رستوران‌های آن بپردازید.

    آدرس: located about 3 km from the center of Kuşadası

    ساحل پارادایس

    ساحل پارادایس یا همان بهشت، یکی دیگر از بهترین سواحل کوش آداسی است. این ساحل در حدود 30 دقیقه‌ای جنوب بندر کروز قرار دارد و مکانی عالی برای استراحت، زیر آفتاب ترکیه به شمار می‌رود. علاوه بر این، شما می‌توانید از دیگر امکانات رفاهی ساحل، مانند تخت‌های ساحلی، چتر، رستوران‌ها و کافه‌ها بهره ببرید.

    فراموش نکنید که بعد از یک آب‌تنی حسابی، می‌توانید در سالن ماساژی که در این ساحل وجود دارد، حسابی ریلکس و خستگی را از بدن و عضلات خود، بیرون کنید.

    آدرس: Kadınlar Denizi, atümkoyu No16, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    ساحل پیگلا کوشتور؛ از تمیزترین سواحل کوش آداسی

    ساحل پیگلا کوشتور تنها 5 کیلومتر تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد و مکانی ایده‌آل برای خانواده‌هاست. عمق آب دریای این ساحل، با شیب بسیار ملایم زیاد می‌شود؛ از همین رو، کودکان می‌توانند با خیال راحت آب‌تنی کنند. از طرفی هم، شما می‌توانید با کرایه‌کردن یک تخت سایه‌بان‌دار، استراحت کنید و از لحظات خود در این ساحل لذت ببرید.

    از ویژگی‌های مثبت و هیجان‌انگیز ساحل پیگلا کوشتور، امکان انجام تفریحات آبی، مانند پاراسلینگ، موج‌سواری یا اسکی روی آب است. با اینکه پارک های آبی کوش آداسی یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای تفریح در این جزیره هستند، بازدید از این ساحل دست‌کمی از پارک آبی ندارد. به یاد داشته باشید که این ساحل یکی از سواحل تمیز کوش آداسی است و پیشنهاد می‌کنیم که حتما از آن دیدن کنید.

    آدرس: Clup Kuştur Beach, Bayraklıdede, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye

    ساحل بانوان؛ از معروفترین سواحل کوش آداسی

    ساحل تاریخی بانوان یا لیدیز بیچ، یکی از معروف‌ترین و بهترین سواحل کوش آداسی است. این ساحل در ابتدا، در سال‌های آخر امپراتوری عثمانی فقط مخصوص زنان بود. با این وجود، پس از تاسیس جمهوری، این ساحل به روی همه جنسیت‌ها باز شد و اکنون، ساحل بانوان به یکی از محبوب‌ترین سواحل منطقه تبدیل شده است.

    مردم محلی معمولا به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب، مناظر خیره‌کننده و آب شفاف، ساحل بانوان را به اکثر سواحل دیگر کوش آداسی ترجیح می‌دهند. از آنجایی که این یک ساحل عمومی است، برای استفاده از امکانات داخل ساحل نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. علاوه بر امکانات عمومی، در این ساحل می‌توانید از کافه‌ها، رستوران‌ها و فعالیت‌های ورزشی آبی هم بهره ببرید و لحظات شیرینی را تجربه کنید.

    آدرس: Kadınlar Denizi, 09400 Kuşadası/Aydın

    ساحل پاموجاک

    ساحل پاموجاک که به‌عنوان ساحل افسوس هم شناخته می‌شود، تنها 20 دقیقه با ماشین از مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد. این ساحل که بین طبیعت سبز و آب‌های آبی نیلگون واقع شده، بهشتی واقعی برای دوستداران طبیعت است. این مکان یک منطقه حفاظت‌شده و بنابراین بکر و دست‌نخورده است.

    ساحل پاموجاک، مکانی ایده‌آل برای کمپینگ و استراحت در مکانی زیبا و آرام به شمار می‌رود. در این ساحل شما به امکاناتی مانند دوش، سرویس بهداشتی، چتر و صندلی‌های آفتاب‌گیر دسترسی دارید. همچنین می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع را در این ساحل بخرید.

    آدرس: Zeytinköy, 35920 Selçuk/İzmir

    ساحل لانگ؛ سواحل طویل کوش آداسی

    ساحل طولانی یا لانگ بیچ کوش آداسی واقعا شبیه نامش است. این منطقه، حدود 12 کیلومتر را در بر می‌گیرد و شامل بسیاری از سواحل دیگر می‌شود. ساحل شنی طولانی، مکانی عالی برای شناست؛ با این حال، از آنجایی که یکی از سواحل شلوغ است، ممکن است بهترین انتخاب برای جویندگان آرامش نباشد.

    اگرچه ورود به لانگ بیچ رایگان است، اما ممکن است در برخی مناطق خصوصی به پرداخت هزینه ورودی نیاز باشد. رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل‌های زیادی در نزدیکی ساحل وجود دارند، که از این نظر، برای بسیاری از گردشگران، ساحل طولانی مکانی ایده‌آل خواهد بود. بد نیست بدانید که پارک آبی و موضوعی جزیره دزدان دریایی هم در نزدیکی ساحل واقع شده که یک جاذبه فوق‌العاده برای گذراندن اوقاتی شاد با کودکان است.

    آدرس: Kuşadası, 09400 Kuşadası/Aydın

    ساحل لانگ از بهترین سواحل کوش آداسی

    عکسی از ساحل لانگ

    ساحل پارک دیلک کوش آداسی

    اگر آرامش چیزی است که به دنبالش هستید، به ساحل پارک دیلک بروید. چراکه این ساحل به اندازه سواحل اصلی کوش آداسی شلوغ نمی‌شود و آرامش موجود در محیط آن مثال‌زدنی است. این ساحل برای پیک‌نیک کردن و شنا شرایط ایده‌آلی دارد.

    قسمت جالب ماجرا اینجاست که مسیرهای طبیعت‌گردی بسیار جذابی در اطراف این ساحل وجود دارد که چشم‌اندازهای بی‌نظیری دارند. پس اگر می‌خواهید که یک تجربه ناب را در یک ساحل بسیار زیبا در کوش آداسی تجربه کنید، نام ساحل پارک دیلک را فراموش نکنید و هر طور شده، یکی از روزهای اقامت خود در تور کوش آداسی را در این ساحل سپری کنید.

    البته باید این را در نظر داشته باشید که این ساحل حدودا 30 کیلومتر با کوش آداسی فاصله دارد و مسلما رفت‌وآمد به آن به اندازه دیگر سواحل کوش آداسی راحت نیست.

    ساحل کوستور کوش آداسی

    ساحل کوستور شن‌های نرم و طلایی بسیار زیبایی دارد. این ساحل که در 5 کیلومتری شمال کوش آداسی واقع شده است، به خاطر آب تمیز و امکانات تفریحی خوبی که دارد، معروف شده است. در این ساحل جذاب در کوش آداسی می‌توانید تفریحاتی مثل بنانا سواری، جت اسکی و پاراسیلینگ را تجربه کنید و بعد برای استراحت به یکی از کافه‌ها و رستوران‌های اطراف ساحل بروید و جذابیت روز ساحلی خودتان را تکمیل کنید.

    بازدید از بهترین سواحل کوش آداسی با تور

    کوش آداسی، واقع در نزدیکی دریای اژه، یکی از شهرهای جذاب ترکیه که سواحل زیبایی را در خود جای داده است. این شهر، مقصدی ایده‌آل برای عاشقان دریا و ساحل به شمار می‌رود و هرگز آن‌ها را ناامید نخواهد کرد. در این مطلب، ما بهترین سواحل کوش آداسی را به شما معرفی کردیم تا در صورت انتخاب این شهر به‌عنوان مقصد بعدی خود، لیستی کارآمد برای گذراندن اوقات خود در اختیار داشته باشید. اگر بخواهید تعطیلات عید را با سفر به ترکیه جذاب‌تر کنید، تور ازمیر کوش آداسی نوروز 1403 را به شما پیشنهاد می‌کنیم که بهترین زمان بازدید از سواحل کوش آداسی و تفریحات جذاب ازمیر به شمار می‌رود. شما هم اگر تجربه‌ای از سواحل کوش آداسی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

    
                            
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW