021-88507190

برج ساعت استانبول

برج ساعت استانبول

بازدید از برج ساعت استانبول (دلمه باغچه)

برج ساعت درست بعد از کاخ دولماباغچه توسط سلطان عبدالحمید دوم بین سالهای 1890-1890، در ورودی کاخ ساخته شد. ساعت دارای سبک اروپایی است و 27 متر (88 فوت) با چهار طبقه ارتفاع دارد و از دو طرف توگرا (مونوگرام) سلطان قابل مشاهده است. ساعت پل گارنیر، توسط استاد ساعت ساز استاد یوهان میار نصب شده و مکانیسم آن در سال 1979 تا حدی به وسایل الکترونیکی مجهز شده است.

برج ساعت استانبول توسط چه کسی طراحی شده است

برج ساعت توسط معمار ارمنی تبار Sarkis Balyan ساخته شده است، که پسر Garabet Balyan بود. این یک سبک معماری بسیار موفق و با کلاس است که از سبک های معماری نئو باروک و تجربی استفاده می شود.
ارتفاع برج چهار طبقه تقریباً 27 متر (89 فوت) است و در زمینی به طول 8،5 8 8،5 متر (28 28 28 پا) ایستاده است. این چهار ساعت در چهار طرف آن قرار دارد و آنها توسط استاد ساعت یوهان مایر تولید شده اند. در سال 1979، ساعت مکانیکی اصلی تا حدی به یک ساعت الکتریکی تبدیل شد و ساعت های آن هنوز هم کار می کنند.

برج ساعت دلمه باهچه استانبول

حقایق شگفت انگیز درباره برج ساعت دلمه باغچه (باهچه)

این برج به نام برج دلمه باغچه نیز معروف است و مردم آن را به این نام نیز می شناسند. این برج یکی از برج های ساعت است که در زمان سلطنت عبدالحمید دوم (درگذشته 1876-1909) ساخته شده است مانند برج ساعت Yıldız، برج ساعت Nusretiye، برج ساعت آنتالیا و ازمیر و .. که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شدند، آنها واکنش های مردم را برانگیختند، زیرا هر ساعت مانند زنگ کلیسا می لرزیدند و اکثر مردم مسلمان بودند. با این حال، واکنش های مردم زیاد دوام نیاورد، زیرا آن ها به مردم کمک کردند تا زندگی روزمره خود را بهتر برنامه ریزی و سازمان دهند. یوهان مایر، ساعت ساز برج ساعت، یکی از اولین استادان ساعت است که برای مارک معروف ساعت، پل گارنیه کار می کند. این بنا چهار طبقه است و هر طبقه از نظر اندازه، دکوراسیون و معماری متفاوت است.

چگونه به برج ساعت استانبول برویم

برج ساعت Dolmabahçe بین بشیکتاش و کاباتاش واقع شده است. تنها 10 دقیقه پیاده روی از ایستگاه های تراموا و مراکز تفریحی Kabataş و همچنین اسکله Kabataş فاصله دارد. با تشکر از سیستم حمل و نقل عالیه ترکیه شما از هر مکانی می توانید برای بازید از این برج شگفت انگیز بروید. چنانچه مسافر تور استانبول مهرپرواز هستید حتما از این برج دیدن کنید.

جاذبه های نزدیک به برج ساعت دلمه باغچه استانبول

این بنا در بین بشیکتاش و کاباتاش استانبول واقع شده است، تعدادی مکان دیدنی دیگر در منطقه هستند، که ارزش دیدن را دارند، از جمله، کاخ دولماباهچه، کاخ ییلدیز و.. که می توانید از آن ها دیدن نمایید.

برج ساعت استانبول

نکات مهمی که در سفر به استانبول به کارتان می آید :

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW