021-88507190

همه آن چیزی که باید راجع به خرید در استانبول بدانید!

راهنمای سفر آژانس مهرپرواز 13 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با وجود بازارها، خیابان های پر از فروشگاه ها و بوتیک های متعدد که در شهر استانبول پراکنده شده اند، استانبول را به یک بهشت خرید تبدیل کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ترفندهای خرید در استانبول را بدانید!
    با وجود بازارها، خیابان های پر از فروشگاه ها و بوتیک های متعدد که در شهر استانبول پراکنده شده اند، استانبول را به یک بهشت خرید تبدیل کرده است. شهر با لباس های جدید  و قیمت های متنوع پر شده است. زمان خرید است و در این مقاله همه چیزی که باید در مورد خرید در ترکیه بدانید نوشته شده است.اگر قصد سفر به شهر زیبای استانبول را با تور استانبول دارید حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید:

    همه آن چیزی که باید راجع به خرید در استانبول بدانید

    زمان خرید
    مثل بیشتر شهرهای بزرگ، استانبول هم در آخر هفته ها بیشترین زمان شلوغی خودش را سپری می کند. پس تا حد امکان از خرید در آخر هفته ها در استانبول خود داری کنید. پیشنهاد ما به شما این است که اول صبح در روزهای وسط هفته  از محل اقامتتان به بیرون بروید، خریدهایتان را انجام دهید و سعی کنید قبل از زمان ناهار از مراکز خرید خارج شوید.
    خرید با بهترین قیمت همه ما یک معامله خوب و شیرین را دوست داریم و در استانبول می توانید آن را انجام دهید. خرید خوب به همین آسانی است که بدانید کجا بروید، چه کارکنید و چه چیزهایی بخرید. در این جا برایتان توضیح می دهیم که چگونه می توانید با بهترین قیمت خرید کنید. 

    همه آن چیزی که باید راجع به خرید در استانبول بدانید

    فروشگاه های اطراف
    وقتی شما در شهر قدم می زنید، خیلی زود به این نتیجه می رسید که خیلی از مغازه ها و بازار ها اجناسی مشابه می فروشند. اگر چیزی دیدید و پسندیدید، آن را همان لحظه نخرید. بهتر است به فروشگاه های اطراف بروید و ببینید قیمت آن در دیگر فروشگاه ها چند است.
    هیچ وقت خودتان را خیلی مشتاق نشان ندهید
    وقتی می خواهید در استانبول خرید کنید، خودتان را خیلی مشتاق برای خرید یک کالا نشان ندهید!. هرچه قدر خودتان را مشتاق تر نشان دهید، باید مبلغ بیشتری برای خرید آن بپردازید.
    هر وقت که می خواهید از مغازه خارج شوید، قیمت را کاهش می دهند تا شما را متقاعد کنند که برگردید و آن را بخرید.
    قیمتی که می خواهید را سریع اعلام نکنید
    وقتی  در استانبول می خواهید خرید کنید، هرگز چانه زدن خودتان را با گفتن بهترین قیمتتان آغاز نکنید. مغازه داران استانبول تا قیمتی که شما حاضر به پرداخت آن هستید را بفهمند، کالا را به همان قیمت به شما می فروشند حتی اگر قصدشان این بوده باشد که 10% بیشتر به شما تخفیف بدهند.
    اگر روی کالا تیکت قیمت زده شده بود، چانه نزنید
    همیشه این را به خاطر داشته باشید که اگر یک کالا تیکت قیمت داشت، سعی نکنید که چانه بزنید تا تخفیف بگیرید. تیکت قیمت روی کالا به یک دلیل زده شده است.

    همه آن چیزی که باید راجع به خرید در استانبول بدانید

    در مسیرهایتان برای رفتن به مراکز خرید از Alldaywifi استفاده کنید
    وقتی می خواهید به مقصد مورد نظرتان برای خرید بروید،راحت ترین راه استفاده از کارت استانبول (Istanbul Card) است که با آن می توانید از هر وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنید. نیازی نیست که یکی از آن ها را از ایستگاه های محلی بخرید چراکه برای توریست ها گیج کننده به نظر می رسد. کافی است یکی از آن ها را از  Alldaywifi بخرید. علاوه بر آن شما 46% تخفیف در هر مسیرتان دریافت خواهید کرد. اگر ترجیحتان این است که از گوگل مپ برای مسیریابیتان استفاده کنید، مطمئن شوید که وایفای جیبی Alldaywifi را در کوله پشتی یا کیف دستیتان به همراه داشته باشید و از دیتای نامحدود آن استفاده کنید. به دلیل نداشتن هزینه رومینگ، نداشتن نیاز به خارج کردن سیم کارت از تلفن همراهتان و سرعت بالای آن باعث شده که وای فای جیبی Alldaywifi به عنوان یک وسیله عالی و کم حجم بهترین گزینه باشد که می توانید آن را همراه خود داشته باشید و معمولا یک شارژر قابل حمل نیز دارد.
    با استفاده از وای فای جیبی Alldaywifi  از آپلود کردن سلفی هایتان در شبکه های اجتماعی گرفته تا چک کردن ایمیل هایتان یا چت کردن با خانواده تان ، همه و همه آسان می شود. این وسیله یک اکسسوری مسافرتی عالی در ترکیه به شمار می آید و به شما کمک می کند که مراکز خرید عالی را در استانبول پیدا کنید. Alldaywifi، کارت استانبول، بلیط های سریع موزه، ترانسفر فرودگاه و آداپتور های سفر همه به هتلتان دلیور می شود و در همان هتل جمع آوری می شوند.

    همه آن چیزی که باید راجع به خرید در استانبول بدانید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW