021-88507190

خلیج مایا پوکت

خلیج مایا پوکت

سفر به خلیج مایا

خلیج مایا یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین خلیج ها در تایلند در جزیره فی فی واقع شده است و بخشی از مجمع الجزایر کوه فی فی می باشد. به این بخش از تایلند یک بهشت واقعی بر روی زمین نیز گفته می شود. جایی که دست انسان هنوز به آن نرسیده است. مرجان های رنگارنگ و ماهی های استوایی که در زیر آب شنا میکنند کاملا پیدا هستند. از جاذبه های گردشگری تایلند جزیره فی فی می باشد.

ساحل فیروزه و طبیعت زیبا خلیج مایا و قایق

تاریخچه و دلیل محبوبیت خلیج مایا

خلیج مایا یکی از زیباترین و خیره کننده ترین نقاط جهان است.این خلیج با صخره هایی به طور 100 متر از سه طرف احاطه شده است. در این خلیج چند جزیره وجو دارد که بسیار کوچک هستند و فقط زمان هایی که جزر و مد کم هست، دیده می شود. یکی از بزرگترین و اصلی ترین جزیره های آن حدود 200 متر می باشد که با شن و ماسه های سفید و براق، مرجان های رنگی رنگی احاطه شده است همچنین این خلیج به خاطره آب های شفاف و فوق العاده آن می توان دنیای دریا و ماهی های عجیب و غریب این ساحل را به راحتی مشاهده کرد. این خلیج با فیلم The Beach در سال 1999 که در این جزیره ساخته شد، به شدت معروف و محبوب شد و به یکی از جاذبه های مهم تایلند و شهر پوکت تبدیل شد.

ساحل زیبا خلیج مایا و توریست ها
بهترین زمان سفر به خلیج مایا 

بهترین زمان سفر برای دیدن این بهشت دیدنی بین ماه ها نوامبر و آوریل است در این ماه ها دریا آرام می باشد و دسترسی راحتی به خلیج و سواحل وجود دارد.
این خلیج به علت محبوبت آن اکثرا شلوغ است و روزانه قایق های تفریحی زیادی گردشگران را در سواحل و جزیره زیبا آن می گردانند.
با سفر به تایلند این بهشت دیدنی را با ما تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای پوکت و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

امکانات تفریحی خلیج مایا

امکانات تفریحی و گردشگری این خلیج زیبا می توان به کلبه های چوبی ساحلی، بوفه های ساحلی، تفریحات آبی می توان اشاره کرد. البته در این ساحل رستوران وجود ندارد و اگر می خواهید یک کمپینگ عالی داشته باشید باید همراه خود غذا داشته باشید. البته آتش درست کردن برای کباب در این جزیره مجاز نیست ولی منقل هایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید البته کمپینگ فقط در یک سری از روز ها مجاز می باشد.

نما از بالا خلیج مایا و طبیعت بکر آن

تفریحات آبی خلیج مایا

غواصی یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات آبی خلیج مایا می باشد. به دلیل سواحل کریستالی و شفاف این خلیج و دنیا بی نظیر زیر آن می تواند یک تجربه عالی غواصی را برای شما رقم بزند.این ساحل دارای مرجان های رنگی رنگی زیادی است همچنین گونه های آبزیان زیبا که واقعا خیره کننده می باشد.البته قایق سواری نیز در سرتاسر این خلیج و چشم انداز های طبیعی و بکر آن می تواند یه خاطره خوب و فرامکوش نشدنی باشد.

غواصی در سواحل خلیج مایا

چگونه به خلیج مایا سفر کنیم

برای رفتن به خلیج مایا باید از جزیره فی فی به آن سفر کنید روزانه قایق های زیادی از این جزیره و خلیج مایا می روند و گردشگران زیادی مسافر این قایق ها هستند. تور های خلیج مایا اکثرا یک روزه می باشد. هزینه قایق ها با هم متفاوت است ولی حداقل از 2000 بات تا 3500 بات تایلند برای هر نفر می باشد.البته به طور دربست هم می توانید قایق ها را اجاره نمایید که قیمت آن ساعتی محاسبه می شود.

ساحل زیبا و دیدنی و قایق های تفریحی مایا

مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی، تور های ارزان تایلند، رزرو بلیط هواپیما پوکت، هتل های پوکت و... در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW