021-88507190

بلیط هواپیما پوکت

پروازهای پوکت

پروازهای پوکت
تاریخ رفت : 1403/01/03
تاریخ برگشت : 1403/01/06
تاریخ رفت : 1403/01/06
تاریخ برگشت : 1403/01/09
تاریخ رفت : 1403/01/09
تاریخ برگشت : 1403/01/12
تاریخ رفت : 1403/01/12
تاریخ برگشت : 1403/01/15
تاریخ رفت : 1403/01/15
تاریخ برگشت : 1403/01/18
تاریخ رفت : 1403/01/18
تاریخ برگشت : 1403/01/21
بهترین زمان سفر به پوکت

جزیره افسانه ای پوکت یکی از زیباترین و بکرترین مناطق توریستی جهان بشمار می رود. پوکت درباره سواحل شنی و سنگی بسیار زیبایی است که در دنیا نظیر ندارد همانند سواحل پوکت می توان به ساحل کامالا، ساحل کارون و ساحل پاتونگ. جاذبه های گردش کری پوکت فقط در ساحل آن خلاصه نمی شود تنوع جاذبه های گردشگری یکی دیگر از ویژگی های پوکت است از معروف ترین جاذبه های گردشگری پوکت می توان به معبد وات چالونگ ، آکواریوم پوکت ( Phuket Aquarium )، فانتاسی شو پوکت ( Phuket FantaSea )، جزیره فی فی ( Phi Phi Islands )، شهر قدیمی پوکت ( Old Phuket Town)، باغ وحش پوکت اشاره کرد. پوکت به دلیل داشتن آب و هوای موسمی در طول سال گرم و مرطوب است. اوج فصل گردشگری و بهترین زمان سفر به پوکت در آبان ( November ) و فروردین (March) است که نرخ توریست در بانکوک بالا است.

دمای آب و هوای پوکت در بهار :
گرم ترین زمان آب و هوای پوکت از ماه فروردین ( March ) تا خرداد (May) می باشد میزان دمای بانکوک فصل بهار به ۳۴ درجه و  رطوبت ۷۵% درصد می رسد. در این زمان از سال غالبا آسمان آبی و فاقد بارش است. ولی با این حال به دلیل آغاز سال نوی تایلندی پوکت در جشن است و مراسم های زیادی برگزار می شود. 
دمای آب و هوای پوکت در تابستان و پاییز :
کمترین زمان گردشگر در پوکت این فصل  تابستان و پاییز است گرما در پوکت به اوج می رسد دمای هوا در این فصل به  ۲۹ درجه و رطوبت ۸۷ % است. در این فصل از سال بادهای مرطوب از سمت اقیانوس هند شروع به وزیدن می کنند و باران های موسمی در پوکت شروع به باریدن می کند.
دمای آب و هوای پوکت در زمستان :
پوکت در از ماه دی ( December ) تا اوایل اسفند ( February) اثر بادهای موسمی کم رنگ می شود و از رطوبت هوا به مقدار قابل توجهی کاسته می شود. میانگین دمای آب و هوا در این فصل به 20 درجه سانتیگراد می رسد و رطوبت به کمترین مقدار خود ۵۸% می رسد. در این ماه ها بهترین آب و هوای پوکت است.
راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما
مسافران گرامی اولین گام برای خرید بلیط سیستمی و چارتری باید یک طرفه و یا دو طرفه بودن بلیط هواپیما را مشخص کنید، نام های فرودگاه های مبدا و مقصد را وارد کنید یا اینکه می توانید محل فرودگاه را بر روی نقشه پیدا کنید.بعد از مشخص کردن فرودگاه نوبت تعیین تاریخ رفت و آمد است همچنین شما می توانید کلاس پرواز خود را هم مشخص کنید و در آخر تعداد مسافران را انتخاب کنید.
مزایای خرید آنلاین بلیط پوکت آژانس مسافرتی مهرپرواز
هنگام خرید بلیط هواپیما (چارتری،بیزینس، سیستمی) پوکت می توانید خدمات (ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، خدمات تشریفات فرودگاهی) را نیز خریداری کنید. با توجه به متغییر بودن قیمت بلیط پوکت وب سایت  مهرپرواز لیستی از پروازها را به ترتیب قیمت نمایش می دهد. آژانس مسافرتی مهرپرواز به دلیل دسترسی به بهترین ایرلاین ها، خرید و یا رزرو بلیط هواپیما را برای مسافران آسان تر نموده است.
مطالب مرتبط با پوکت
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW