021-88507190

آکواریوم آکوا وگا آنکارا

آکواریوم آکوا وگا آنکارا

بازدید و گشت و گذار در آکواریوم آکوا وگا آنکارا

آکواریوم آکوآ وگا (aqua vega aquarium) یکی از بزرگترین آکواریوم ها در اروپا است با این تفاوت که سومین آکواریوم بزرگ تونل است. این آکواریوم در استان آنکارا در منطقه آناتولی مرکزی ترکیه واقع شده است. این آکواریوم دارای ظرفیت کلی آن 4.5 میلیون لیتر آب و طول 98 متر است. آکواریوم آکوآ وگا دارای بخش بزرگ و کوچک است که از آکواریوم های نمکی و آب شیرین با خصوصیات مختلف تشکیل شده است. در این آکواریوم می توانید از اقیانوس ها و رودخانه های جهان، موجودات دریایی جذاب و باشکوه دیدن کنید. دریاها و اقیانوس های جهانی عظیم می باشند که در انتظار کشف هستند. شما می توانید با آکواریوم آکوآ وگا در مرکز آنکارا این دنیای رنگارنگ و صلح آمیز موجودات دریایی را کشف کنید.

آکوا وگا وسیع ترین آکواریوم در قاره بزرگ اروپا

آکواریوم آکوا وگا آنکارا به دلیل امکانات عالی که توانسته برای موجودات دریایی فراهم کند، به عنوان وسیع ترین اکواریوم قاره اروپا نام گرفته است. این اکواریوم در دو طبقه واقع شده است که شامل بخش های مختلفی می باشد. همچنین دارای تونل ها و راه روهای طولانی می باشد که می تواند خیلی دیدنی و شگفت انگیز باشد. تماشای موجودات بزرگ و کوچک زیر آب در یک قاب شیشه ای می تواند بسیار دیدنی باشد. این آکواریوم یکی از جاذبه های جذاب آنکارا محسوب می شود و گردشگران زیادی در تور آنکار از این مجموعه عظیم دیدن می کنند.

آکواریوم آکوا وگا آنکارا

بخش های مختلف آکواریوم آکوا وگا آنکارا

Aqua Vega سومین آکواریوم بزرگ تونلی در اروپا است. این اکواریوم میزبان دنیای موجودات جذاب از دریاها و رودخانه ها از اقصی نقاط جهان می باشد. مهم ترین بخش های آکواریوم آکوآ وگا آنکار عبارتند از:

  • سرزمین آدرنالین 
  • غار نمکی
  • آکواریوم آب شور و شیرین 
  • زیستگاه خرچنگ نعل اسبی
  • باغ وحش
  • محوطه پیاده روی
  • تونل آکواریوم 
  • بخش جنگل 
  • آمفی تئاتر
  • فروشگاه

بخش Adrenaline World، که در آن 250 موجودات وحشی مختلف در کنار هم زندگی می کنند، یک قسمت جذاب برای افرادی است که به هیجان علاقمند می باشند. جالب ترین و خطرناک ترین موجودات جهان در دنیای آدرنالین منتظر شما هستند. این بخش یکی از جذاب ترین قسمت های این آکواریوم در شهر زیبا آنکارا می باشد. اگر به استانبول سفر داشتید نیز می توانید از آکواریوم استانبول، دیدن کنید.

سرزمین آدرنالین آکواریوم آکوا وگا آنکارا

امکانات ویژه ی آکواریوم آکوا وگا آنکارا

این اکواریوم امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد. آکواریوم آکوا وگا دارای رستوران و کافه ها و سالن های زیادی می باشد که شما می توانید در آن ها تولد یا مهمانی ها بگیرد و حتی جلسات کاری خود را در آن ها برگزاری نمایید. همچنین شما اگر به غواصی و شنا با گونه های مختلف موجودات دریایی علاقمند هستید، این اکواریوم این امکان را برای شما فراهم کرده است. فروشگاه های زیادی نیز وجود دارد که می توانید سوغات بخرید و یک روز عالی را برای خود رقم بزنید.

آکواریوم آکوا وگا

هزنیه و زمان بازدید از آکواریوم آکوا وگا آنکارا

شما همه روزه می توانید از ساعت 10 صبح تا 22 شب از این آکواریوم دیدن کنید. البته در روز های تعطیل و آخر هفته، از ساعت 11 تا 21 شب میزبان شما می باشد. هزینه ورود برای سنیین بالای 18 سال 15 لیر می باشد و برای سنین زیر 18 سال، 10 لیر می باشد. برای کودکان زیر 2 سال هزنیه ای دریافت نمی شود.

چگونه به اکواریوم آکوا وگا برویم 

شما می توانید به راحتی با اتوبوس های مرکز شهر، به استگاه باس استاپ بروید، از این ایستگاه تا آکواریوم راهی نیست و شما می توانید ادامه مسیر را پیاده طی کنید. همچنین تاکسی در نقطه به نقطه شهر در دسترس شما می باشد که به راحتی می توانید به این آکواریوم برسید.

تونل زیبا آکواریوم آکوا وگا آنکارا
اگر به شهر زیبا آنکار سفر داشتید می توانید از این صفحات نیز بازدید نمایید:

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW