021-88507190

همه چیز درباره شهربازی جدید آنکارا

اخبار م.مقیمی 12 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در سال 2019 پارک جدیدی در آنکارا افتتاح شده است که می گویند سه برابر بزرگتر از پارک مجیک کینگدام در دنیای والت دیزنی فلوریدا است و بزرگترین شهربازی ترکیه به حساب می آید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره شهربازی جدید آنکارا که بیش از 2،000 بازی دارد 

    در سال 2019 پارک جدیدی در آنکارا افتتاح شده است که می گویند سه برابر بزرگتر از پارک مجیک کینگدام در دنیای والت دیزنی فلوریدا است و بزرگترین شهربازی ترکیه به حساب می آید. شهربازی که تعجب جهانیان را برانگیخته است و هر توریست ماجراجویی دوست دارد که برای یک بار هم که شده در این شهربازی بزرگ در آنکارا بازی کند و یک شب عالی را در آنکارا سپری کند. این شهربازی با نام واندرلند اوراسیا شناخته می شود و به قدری شهربازی بزرگ و هیجان انگیزی است که مشابه آن را نمی توان در جای دیگری در جهان پیدا کرد! با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با بزرگترین شهربازی ترکیه در آنکارا آشنا کنیم.

    درباره شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا

    این شهربازی که توسط رئیس جمهور ترکیه یعنی طیب اردوغان افتتاح شده است، 1.3 میلیون متر مربع مساحت دارد و یک دنیای تفریحی به تمام معنا است. این شهربازی به قدری پیشرفته و شگفت انگیز است که نه تنها باعث افتخار آنکارا، بلکه باعث افتخار کل کشور ترکیه شده است و نظر جهانیان را معطوف سفر به ترکیه کرده است.  جالب است که بدانید شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا را به عنوان بزرگترین شهربازی اروپا هم می شناسند و همین مسئله نشان می دهد که شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا تا چه اندازه شهربازی جذابی است و مطمئنا تجربه بازی در آن با بازی در هر شهربازی دیگری در هر کجای دنیا متفاوت است.

    درباره شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا

    وسایل بازی شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا

    این شهربازی از 26 وسیله بازی اصلی تشکیل شده است که در بین آن ها 14 ترن هوایی وجود دارد و 2،117 وسیله بازی کوچکتر نیز در آن ساخته شده است و می توان گفت که برای تفریح همه سنین مناسب است. علاوه بر این ها استیج های متعددی برای برگزاری کنسرت های مختلف در بزرگترین شهربازی ترکیه در آنکارا تعبیه شده است و یک جنگل دایناسورها به مساحت 20،000 متر مربع نیز در آن تعبیه شده است که با تمام پارک دایناسورهای دنیا متفاوت است.از طرفی دومین فواره بزرگ دنیا در این شهربازی در آنکارا تعبیه شده است و ارتفاع آب آن به 120 متر می رسد!

    وسایل بازی شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا

    هزینه ساخت شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا

    گفته می شود که ساخت این پارک حدود 1.4 میلیارد لیره (حدود 256 میلیون دلار) هزینه داشته است و ساخت آن بیش از 5 سال زمان برده است و جالب است که بدانید با اینکه هم زمان و هم هزینه زیادی در پی داشته است، باز هم یک سری نگرانی های امنیتی در مورد این شهربازی در آنکارا وجود دارد و نشانه هایی از پوسیدگی و زنگ زدگی بر روی ترن های هواییش دیده شده است!

    هزینه ساخت شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا

    میزان استقبال از شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا

    تخمین زده شده که شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا به عنوان بزرگترین شهربازی ترکیه هر سال 50 میلیون لیره درآمد داشته باشد و در اولین سال تاسیسش حدود 5 میلیون بازدیدکننده را به خود جذب کند. جالب است که بدانید با وجود صحبت ها و گزارش هایی که در مورد مسائل ایمنی این شهربازی در آنکارا شنیده می شود، باز هم توریستان زیادی از سراسر جهان آرزوی بازی در این شهربازی بزرگ و جذاب را در سر می پرورانند و این شهربازی مورد استقبال عموم قرار گرفته است. به هر حال توریستان فکر می کنند که این مسائل و این حاشیه ها در مورد شهربازی به بزرگی شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا طبیعی است و به همین خاطر هم خیلی از توریستان این صحبت ها را جدی نمی گیرند.برای رزرو تور ارزان آنکارا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    میزان استقبال از شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW