021-88507190

آبشار تورگوت مارماریس

آبشار تورگوت مارماریس

بازید از آبشار تورگوت مارماریس

آبشار تورگوت یک زیبایی طبیعی خالص است که همه باید آن را ببینند. آب این دریاچه بسیار تمیز می باشد و در اطراف آن طبیعت بی نظیری مشاهده می شود. ترکیب آبی و سبز در این آبشار واقعاً شگفت انگیز است. این آبشار بین بایر و تورگوت و فقط 3-4 کیلومتری روستای تورگوت قرار دارد.
اگر به اندازه کافی شجاع هستید، امکان شنا در این آبشار نیز وجود دارد. آب سرد است اما واقعا با طراوت است.  پاییز تقریباً 4 متر ارتفاع دارد. به خصوص در روزهای گرم تابستان، ایده خوبی برای پرش در آب های خنک آبشارهای تورگوت است. هنگامی که پاهای خود را درون آب قرار می دهید، سرمای آن ممکن است کمی دلسرد کننده باشد اما دست از آب نکشید و در آبشار شنا کنید. این یک تجربه خوب خواهد بود که هرگز فراموش نخواهید کرد. 
تورگوت یک روستای بسیار کوچک است که 30 کیلومتری مرکز شهر مارماریس فاصله دارد. روستای تورگوت امروزه به عنوان یک مکان توریستی معروف شده است. به همین دلیل این روستا نیز شروع به توسعه کرد. جهانگردی به روستا کمک می کند تا درآمد اضافی کسب کند، بنابراین تورگوت در مقایسه با سال های گذشته شرایط بهتری دارد.

آبشار تورگوت

گشت و گذار در روستای تورگوت و بازدید از آبشار 

افرادی که بیش از چند روز در مارماریس اقامت دارند، قطعاً باید این روستای دوست داشتنی را ببینند. بسیاری از رستوران های خوب وجود دارد که می توانید غذاهای سنتی خوشمزه و با قیمت های مناسب بخورید. همچنین مغازه هایی وجود دارد که گروه های توریستی علاقه زیادی به آن دارند. به خصوص فرش ها در این منطقه مشهور هستند. می توانید مقداری سوغات و هدایا برای دوستان و خانواده خود خریداری کنید. اگر در بهار از منطقه دیدن کنید، از گل های رنگارنگ شگفت زده خواهید شد. دهکده تورگوت در منطقه ای واقع شده است که طبیعت خارق العاده ای دارد که شما آن را تحسین خواهید کرد.
اگر به پیاده روی علاقه دارید طبیعت این روستا و آبشار بی نظیر می باشد و شما می توانید یک پیاده روی طولانی بسیار هیجان انگیزی را انجام دهید. از آنجا که در اطراف این منطقه درختان زیادی وجود دارد، این مکان همیشه دارای آب وهوای خنک حتی در تابستان می باشد.

چه کارهایی می توانیم در تورگوت انجام دهیم

برای کسانی که در مورد بازدید از مارماریس و روستای تورگوت فکر می کنند، اینجا فعالیت های زیاد و هیجان انگیزی انجام می شود که می توانید انجام دهید و مکان های مهمی برای دیدن در روستا وجود دارد. شما می توانید بعد از بازدید از آبشار زیبا تورگوت تفریحات هیجان انگیزی انجام دهید. تفریحات و جاذبه هایی که باید از آن ها بازدید کنید عبارتند از :

Bybasos (قلعه تورگوت)

درست در کنار روستای تورگوت، یک قلعه باستانی وجود دارد. می توانید با ماشین به قلعه بروید. باید کمی پیاده روی کنید تا بتوانید به قلعه برسید. مسیر پیاده روی تپه ای است اما وقتی به قلعه می رسید منظره باشکوه خلیج های اورهانیه و Hisar Hisnü را مشاهده خواهید کرد. خستگی خود را فوراً فراموش خواهید کرد وقتی می بینید طبیعت بی نظیری در زیر پاهای شما قرار دارد.
 این قلعه متعلق به شهر باستانی بیابوسوس بود. برخی از قسمتها از بین رفته اند اما برخی از قسمت ها هنوز هم وجود دارند. وقتی به بالارسیدید، می توانید چند عکس های خوبی از منظره و قلعه بگیرید. همچنین، عکس گرفتن از چشم پرنده از خلیجهای Orhaniye و Hisarönü خوب خواهد بود.

روستای زیبا تورگوت

Hygassos شهر باستانی

تورگوت در منطقه شهر آنتیک Hygassos واقع شده است. بنابراین، در اطراف ویرانه های باستانی بسیاری وجود دارد. دیدن ویرانه ها در ساحل و همچنین دیوارها در نقاط مختلف روستا امکان پذیر است. در جاده روستای تورگوت به سمت آبشار، ساختاری باستانی وجود دارد که به راحتی نمی توان آن را شناخت. چندی پیش، باستان شناسان اظهار داشتند كه این سازه متعلق به سالهای 3 یا 4 قبل از میلاد بوده و مقبره یك جنگجو به نام دیاگوراس است. بنابراین وقتی به آبشار می روید، می توانید در این مکان متوقف شوید و نگاهی به این ویرانه های باستانی بیندازید.

ساحل تورگوت

روستای تورگوت خلیج زیبایی دارد. بعد از بازدید از مکانهای تاریخی و آبشار زمان آن است که حمام های طولانی آفتاب و جلسات شنا داشته باشید. دریای فیروزه واقعاً شگفت انگیز است و آب آن کاملاً شفاف است. آب دریا چندان سرد یا گرم نیست. این کاملا عالی است! می توانید شنا کنید، در ساحل پر زرق و برق دراز بکشید و این چرخه را دوباره و دوباره تکرار کنید.
ساحل Turgut یک مکان واقعاً زیبا برای استراحت و رهایی از استرس است. مشکلات روزانه خود را فراموش کنید و فقط از طبیعت زیبا، دریا، خورشید و ساحل لذت ببرید. تورگوت خیلی آرام و ساکت است. اگر دوست دارید تعطیلات خوبی در تورهای مارماریس سپری کنید، بازدید از آبشار زیبا و روستای تورگوت بازدید نمایید و یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

تورهای سافاری

تورهای جیپ سافاری در روستای تورگوت و اطراف آن بسیار محبوب است. شرکت های مختلفی وجود دارند که می توانند به شما در تجربه سافاری کمک کنند. قبل از رفتن به آنجا فقط به جستجوی آنلاین بپردازید زیرا به خصوص در تابستان واقعاً مشغول فعالیت هستند، بنابراین یافتن یک ماشین موجود دشوار است. بهتر است قبل از سفر تحقیق و رزرو خود را انجام دهید. در طول تورهای سافاری، فرصتی برای گرفتن عکس های شگفت انگیز خواهید داشت. اگر به عکاسی علاقه مند باشید این یک فعالیت عالی برای شما خواهد بود. خود سافاری نیز بسیار سرگرم کننده است.
تورگوت مکانی بسیار خوب است که هم برای تاریخ و هم برای دوستداران طبیعت است. از آنجایی که این روستا محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، بهتر است در اسرع وقت از این روستا و منطقه دیدن کنید. زیرا خیلی زود جمعیت توریستی بزرگی وجود خواهند داشت. مطمئناً باید مدتی را در یک فضای آرام روستای تورگوت و جاذبه های اطراف بگذرانید. بنابراین، در شهر زیبا مارماریس می توانید خاطره های خوب را فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. 
مهرپرواز پیکج های ویژه ای برای نوروز در نظر دارد شما از همین حالا می توانید تور مارماریس نوروز 1403 را رزرو نمایید.

سافاری در روستای تورگوت مارماریس

شما می توانید در سفر به مارماریس از این جاذبه های دیدنی هم بازدید نمایید: 

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW