021-88507190

چگونه با بودجه محدود از سفر به پاریس لذت ببریم؟

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 01 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سفر به پاریس سفری لوکس محسوب میشود،اما با این حال شما می توانید جاهای زیاد ارزانی را در پاریس پیدا کنید که با بودجه کم هم سازگار باشند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    محل های ارزان برای اقامت در پاریس
    سفر به پاریس سفری لوکس محسوب میشود،اما با این حال شما می توانید جاهای زیاد ارزانی را در پاریس پیدا کنید که با بودجه کم هم سازگار باشند.
    اگر قصد سفر به پاریس با تور فرانسه را دارید حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید:
    در ناحیه 10 پاریس، اطراف پایانه های Gare du Nord و Gare de l’Est هتل های ارزان قیمت بسیاری وجود دارند. در یک منطقه بوهمیایی نزدیک پایانه Gare du Nord پاریس می توانید تعداد زیادی هتل ارزان قیمت دو ستاره و مسافرخانه های ارزان پیدا کنید و  با بودجه کم در آن ها اقامت کنید.شما حتی می توانید در ناحیه های یک و دو پاریس که در مرکز این شهر زیبا وجود دارند نیز اقامتگاه های ارزان قیمت پیدا کنید.

    چگونه با بودجه محدود از سفر به پاریس لذت ببریم

    هتل های ارزان در پاریس
    مسافرخانه ژنراتور پاریس (Generator Paris) در ناحیه 10 به شما اتاق های مشترک یا شخصی و دنج را با وای فای رایگان  با قیمت های ارزان پیشنهاد می دهد.  در هتل Citadines Maine Montparnasse نیز می توانید از اتاق های اختصاصی ارزان قیمت با تلویزیون و وای فای رایگان استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین در این اقامتگاه یک باغ مشترک برای مهمانان وجود دارد که می توانید از آرامش آن بهرمند شوید.هتل France Albion در ناحیه 9 پاریس نیز یک انتخاب خوب برای کسانی است که می خواهند با بودجه کم در نزدیکی مرکز پاریس اقامت کنند. این هتل اتاق های ساده ولی مدرن را با حمام های شخصی و صبحانه مفصل برای مهمانان فراهم کرده است.

    چگونه با بودجه محدود از سفر به پاریس لذت ببریم

    در پاریس کجا میتوانیم خوراک ارزان و با کیفیت بخوریم؟
    شما می توانید تعداد زیادی کافه و رستوران را در پاریس پیدا کنید ! اما املت و کرپ های خوشمزه را در ناحیه Montmartre (ناحیه ای در بخش شمالی پاریس) میتوانید میل کنید. اگر دوست دارید که غذاهای آسیایی را میل کنید، به محل اطراف سوربون (Sorbonne) بروید. در این محل شما می توانید به رستوران های چینی و ویتنامی که سوپ های تند و نودل های خوشمزه را سرو می کنند، بروید. اگر بیشتر زمانتان را در ناحیه های یک و دو می گذرانید، خیابان های اطراف به دور از مناطق کلیدی توریستی از اغذیه فروشی ها و نانوایی های ارزان قیمت پر هستند.

    چگونه با بودجه محدود از سفر به پاریس لذت ببریم

    کارهای ارزانی که می توانید در پاریس انجام دهید
    خیلی از معماری های باشکوه پاریس، برای بازدید هزینه ورودی می گیرند اما نیازی نیست که حتما فضای داخلیشان را ببینید تا عظمت و زیباییشان را تجربه کنید. خوب ساختمان کلیسای نتردام (Notre Dame) یک مثال خوب برای این موضوع می باشد. شما می توانید دور تا دور این ساختمان باشکوه را بگردید و از دیدن سنگ های باشکوه و قیمتی دو برج گوتیکی آن شگفت زده شوید. به طور مشابه شما می توانید عظمت برج ایفل و معماری شبکه های آهنین آن را از بیرون ببینید و آن را تحسین کنید. پارک سرسبز و پر گل که برج ایفل را احاطه کرده است، یک فضای خوب برای پیک نیک کردن است. شما می توانید در این پارک اوقاتی فراموش نشدنی را سپری کنید.

    چگونه با بودجه محدود از سفر به پاریس لذت ببریم

    یکی از آثار مهم دیگر پاریس که دیدنش رایگان است، طاق پیروزی پاریس است که در پایان بلوار Champ-Elysees وجود دارد. این طاق سنگی نئو کلاسیک مجسمه های باشکوهی دارد که یادگاری هستند از سربازهای فرانسوی که جنگ های ناپلئونی و انقلابی جنگیدند. در ناحیه Montmartre ( ناحیه شمالی پاریس) به کلیسای قلب مقدس یا سکره کر (Sacré-Ceur) بروید و از دیدن زیبایی های آن لذت ببرید.این ساختمان یک باسیلیکای سنگی سفید متعلق به اوایل قرن 20 می باشد و 3 گنبد زیبا دارد.

    چگونه با بودجه محدود از سفر به پاریس لذت ببریم

    راه های ارزان برای گشت و گذار در پاریس
    ارزان ترین راه برای گشت و گذار در پاریس، قدم زدن است. مرکز پاریس کوچک است و اگر شما قدم زدن را دوست داشته باشید، شما می توانید بیشتر مرکز شهر و مراکز دیدنی آن را پیاده بگردید و در خیابان های پیچ در پیچ آن قدم بزنید. راه دیگر استفاده از شبکه زیر زمینی متروی پاریس است که بلیط هایش ارزان قیمت است، مخصوصا اگر 10 تای آن ها را یک جا بخرید. اتوبوس های عمومی پاریس نیز ارزان هستند و شما می توانید به راحتی با آن ها در پاریس گشت و گذار کنید.

    چگونه با بودجه محدود از سفر به پاریس لذت ببریم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW