021-88507190

در استانبول کجا با قیمت های فوق العاده ارزان خرید کنیم؟

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 02 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
استانبول بهشت خرید و قیمت های مناسب است و همانطور که میدانید استانبول پر از مراکز خرید است و سالانه تعداد زیادی توریست از سراسر دنیا برای خرید به این شهر زیبا و توریستی سفر می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خرید لباس و خوراک ارزان در استانبول

    استانبول بهشت خرید و قیمت های مناسب است و همانطور که میدانید استانبول پر از مراکز خرید است و سالانه تعداد زیادی توریست از سراسر دنیا برای خرید به این شهر زیبا و توریستی سفر می کنند. همواره توریست های زیادی هستند که دنبال مراکز خرید ارزان قیمت هستند تا بتوانند تعداد بیشتری لباس با قیمت های مناسب تر در استانبول پیدا کنند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید و قصد سفر به استانبول را  با تور استانبول دارید و دنبال مراکز خرید ارزان استانبول هستید، آژانس مسافرتی مهرپرواز به شما توصیه میکند که این مقاله را از دست ندهید و حتما مطالعه کنید که برای شما بسیار مفید و کاربردی خواهد بود:

    در استانبول کجا با قیمت های فوق العاده ارزان خرید کنیم

    خرید لباس ارزان 

    جاهای زیادی در استانبول هستند که شما می توانید کالاهای ارزان را از آن ها تهیه کنید. شاخص ترینشان فروشگاه های محلی هستند. اما خوب تعداد زیادی فروشگاه هم هستند که قیمت های نجومی دارند! برای مثال Ulus Market لباس هایی را می فروشد که در مقایسه با ارزش واقعیشان قیمت های سرسام اور و گزافی دارند.
    اگر بخواهیم راحت تر و واضح تر صحبت کنیم، فروشندگان خیابانی گزینه های مناسبی برای خرید لباس و غذای ارزان هستند. البته باید حواستان به خوردن غذاهایی که گوشت دارند باشد و دقت کنید که غذاها سالم باشند.

    در استانبول کجا با قیمت های فوق العاده ارزان خرید کنیم

    خیابان Kadikoy  رنج و تنوع عظیمی از لباس های جین را به شما پیشنهاد می دهد، البته برندهایشان اورجینال نیست اما جنسشان خوب و مرغوب است. خیابان Bakirkoy یک خیابان دیگر است که لباس های ارزان اما با کیفیت را می توانید در آن پیدا کنید. خیابان Besiktas لباس ها را با قیمت فوق العاده ارزانی به فروش می رسانند و از دیدن قیمت هایشان سورپرایز خواهید شد. شاید به این خاطر است که این منطقه مخصوص دانش آموزان و دانشجویان است و قیمت ها مسلما از بقیه مناطق کمتر است. یک منبع دیگر برای لباس های ارزان Sali  یا پنج شنبه بازار است  که شاید لباس هایش بهترین کیفیت را نداشته باشند، اما برای کسانی که دنبال خرید ارزان هستند، گزینه خوبی است.

    در استانبول کجا با قیمت های فوق العاده ارزان خرید کنیم

    خوراک ارزان در استانبول

    برای غذا بهترین گزینه این است که سوپر مارکت های محلی را پیدا کنید، چرا که غذاهای اساسی را با قیمت های ارزان می فروشند و پیشنهادهای ویژه ای دارند. مثلا یکی بخر دو تا ببر! یعنی شما می توانید با پرداخت هزینه یک کالا، از آن ها یکی دیگر هم از همان کالا دریافت کنید یا اینکه قیمت ها را کاهش می دهند و کالاهایشان را با تخفیف می فروشند. دستفروشان خیابان هم یک گزینه دیگر هستند. اما هیچ وقت نمی توانید کامل مطمئن باشید که غذای خوبی را از آن ها دریافت می کنید یا نه. پس بهتر است که کمی بیشتر دقت کنید و غذاهای تازه را از آن ها خریداری کنید.برای خرید اقلام هایی مثل پنیر، زیتون یا سوسیس بهتر است فله ای را بخرید تا خریدتان با قیمت مناسب تر انجام شود. اگر تصمیم گرفتید که ادویه ها را از دستفروشان تهیه کنید، خیلی دقت کنید چون ممکن است به ادویه هایشان رنگ اضافه کنند تا کیفیتش بهتر دیده شود. سبزی فروش ها منبع سبزی هستند و گزینه خوبی برای خرید هستند.

    در استانبول کجا با قیمت های فوق العاده ارزان خرید کنیم

    اما در حقیقت همه آن ها سبزی را با قیمت کمتر نمی فروشند . بهتر است که قیمت ها را با سوپر مارکت مقایسه کنید و سپس برای خریدتان تصمیم بگیرید. جالب است که بدانید فروشگاه های کوچک محلی از سوپرمارکت های بزرگ کالاها را گران تر می فروشند. چراکه فروشگاه های بزرگ از حجم زیاد فروششان سود می برند و به همین دلیل کالاها را با قیمت ارزان تری به فروش می رسانند. پس بهتر است که حتما به سوپرمارکت های بزرگ شهر سر بزنید و خریدتان را با قیمت کمتر انجام دهید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW