021-88507190

رومانتیک ترین مقاصد ماه عسل در آسیا که عشق در هوایشان جریان دارد!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 03 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بی شک اگر سفر ماه عسل برای شما بهترین مسافرت و اتفاق زندگیتان نباشد،یکی از بهترین و بی تکرارترین آنها محسوب می شود!(قسمت اول)
    برای اینکه از روزها و هفته ها و حتی ماه های پر استرس مراسم عروسی فاصله بگیرید، چه راهی بهتر از اینکه یک زمانی را تنها با عشق زندگیتان (همسرتان) در یک جزیره یا ساحل بگذرانید؟ رومانتیک نیست که دست عشقتان را بگیرید  و در کنار دریا قدم بزنید و نسیم خنک دریا را حس کنید و ریلکس کنید؟

    رومانتیک ترین مقاصد ماه عسل در آسیا که عشق در هوایشان جریان دارد

    آسیا علاوه بر اینکه بزرگترین قاره روی کره زمین است،رومانتیک ترین مقاصد جهان را نیز دارد. از بین کشورهای ارزان تر و یا کشورهای خیلی لوکس، شما می توانید مقصد مورد نظرتان را برای گذران ماه عسل در آسیا پیدا کنید.بنابراین آژانس مسافرتی مهرپرواز در این جا یک لیست از 15 مقصد شگفت انگیز در آسیا را برایتان آماده کرده است تا بهترین مقصد برای ماه عسلتان را انتخاب کنید.
    1.بالی در indonesia
    بالی یادآور آتشفشان ها و سواحل خصوصی جذاب است. بالی یک جزیره زیباست که ممکن است تابستان ها خیلی شلوغ باشد اما تازه عروس داماد ها می توانند جایی آرام پیدا کنند و ماه عسل رومانتیک خود را در یک ویلا کنار ساحل و یا در یک جنگل زیبا بگذرانند. تور بالی می تواند یکی از مقاصد عالی برای ماه عسلتان باشد.

    رومانتیک ترین مقاصد ماه عسل در آسیا که عشق در هوایشان جریان دارد

    کارهایی که می توان در بالی انجام داد:
    می توانید معابد باستانی و زیبای بالی را با همسرتان کشف کنید و از دیدن شگفتی های آن ها لذت ببرید.
    هنر دوستان می توانند از (اوبود) که به عنوان سرمایه هنری جزیره شناخته می شود، بازدید کنند و از کارگاه ها و موزه های آن لذت ببرند.
    زوج های ماجراجو می توانند یک سفر ماجراجویانه داشته باشند و آتشفشان های مشهور را کشف کنند.
    آب دوست ها می توانند از غواصی در این جزیره زیبا لذت ببرند.
    همچنین می توانید از زیبایی و آرامش سواحل با نیمه برتر زندگیتان یعنی همسرتان لذت ببرید.
    مدت سفر:
    شما می توانید 7 تا 10 روز را در بالی بگذرانید و لذت ببرید.
     بهترین زمان سفر: ماه های می، ژوئن و جولای (اردیبهشت ، خرداد و تیر) بهترین زمان برای سفر به بالی هستند.
    2- سنگاپور(بهشت روی زمین)
    سنگاپور یک معجزه عالی در آسیاست. چیزی که این کشور را به یکی از مقصدهای عالی برای ماه عسل تبدیل می کند، ورزش های رومانتیک و عاشقانه، معماری مدرن و زیبایی طبیعی آن است.

    رومانتیک ترین مقاصد ماه عسل در آسیا که عشق در هوایشان جریان دارد

    کارهایی که می توان در سنگاپور انجام داد:
    برای کسانی که از طبیعت لذت می برند، باغ های گیاه شناسی سنگاپور بهترین گزینه است.زمانی که می خواهید از شلوغی شهر فرار کنید، می توانید به منطقه طبیعی حفاظت شده سونگی بولوه بروید و لذت ببرید.
    اگر شما می خواهید یک شب رومانتیک را بگذرانید ( مارینا بی سندز) چشم انداز بی نظیری دارد. همچنین یک استخر زیبا دارد که شما می توانید از آن لذت ببرید.
    مدت سفر: شما می توانید این شهر زیبا را در 4 روز کشف کنید.
    بهترین زمان سفر:سنگاپور در کل سال زیباست. اما اگر در ماه سپتامبر (شهریور) سفر کنید، می توانید در رویدادهایی مثل گرند پریکس سنگاپور (مسابقات فرمول1) نیز شرکت کنید. 
    3.مالدیو زیباترین کشور جزیره ای جهان
    مالدیو کوچکترین و زیباترین کشور جزیره ای کل دنیا به شمار می آید. مکانی بسیار زیبا که می تواند روزهایی رومانتیکی برایتان بسازد. مالدیو به خاطر محیط های عاشقانه اش، آب های آبی رنگ تمیزش و داشتن بهترین مناظر برای قواصی یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسل در آسیا به شمار می آید. اقامتگاه های جذاب برای ماه عسل و خانه های ییلاقی شناور روی آب دلایلی هستند که کاری می کند هر کسی آرزویش را داشته باشد تا با عشقش به تور مالدیو سفر کند.

    رومانتیک ترین مقاصد ماه عسل در آسیا که عشق در هوایشان جریان دارد

    کارهایی که می توان در مالدیو انجام داد:
    حتما غذاهای دریایی و خوشمزه مالدیو را تست کنید.
    می توانید ورزش های هیجان انگیز مثل غواصی را انجام دهید.
    تازه عروس دامادها می توانند از قدم زدن عاشقانه در ساحل و شب های مهتابی آن لذت ببرند.
    مدت سفر: شما می توانید یک ماه عسل 8 تا 10 روزه را در مالدیو برنامه ریزی کنید.بهترین زمان سفر: ماه های می، ژوئن و جولای بهترین زمان های سفر به مالدیو هستند.
    4.ژاپن کشوری متمدن و با فرهنگ
    مگر می شود دنبال یک مقصد عالی برای ماه عسل گشت و به ژاپن فکر نکرد؟ این کشور که روی اقیانوس آرام واقع شده است، یک جزیره زیبا می باشد. قصرهای جذاب، معابد باشکوه، اماکن مقدس، شهرهای پر از آسمان خراش و پارک های ملی بی شمار همه و همه در ژاپن یافت می شود. برای هرکسی که عاشق جزیره هاست، ژاپن باید در صدر لیست باشد.

    رومانتیک ترین مقاصد ماه عسل در آسیا که عشق در هوایشان جریان دارد

    کارهایی که می توان در ژاپن انجام داد:
    از چشم انداز زیبای کوه فوجی لذت ببرید.
    از مراکز خرید ژاپن خرید کنید.
    از معابد مختلف در ژاپن دیدن کنید.
    به دریای دیزنی بروید و لذت ببرید.
    وقتی که از شلوغی شهر خسته شدید می توانید یک زمان آرامش بخش و تنها با همسرتان در ریوکان ها (خانه های سنتی ژاپنی) بگذرانید.
    مدت سفر:
    یک سفر 4 روزه به ژاپن برای کشف زیبایی هایش کافی است. به هرحال با توجه به زمان و بودجه می توانید تعطیلاتتان را تا جایی که دوست دارید ادامه دهید.
    بهترین زمان سفر: ماه آپریل و می بهترین زمان ها برای سفر به ژاپن هستند. در طول این ماه ها، ژاپن پر از شکوفه های گیلاس می شود و هوا نیز مطبوع است.
    5.کره جنوبی کشوری جذاب و پیشرفته
    کره جنوبی به خاطر فرهنگ غنیش مشهور است و کشوری است که به عنوان ماه عسل کمتر به آن سفر می شود، اما زیبایی آن خیره کننده است. کسانی که عاشق خرید هستند، تور کره جنوبی بهترین گزینه است. فروشگاه های صنایع دستی یا مغازه های دیزاین و همچنین مراکز خرید و پاساژهای متعدد در این کشور برای شما جذاب خواهد بود.

    رومانتیک ترین مقاصد ماه عسل در آسیا که عشق در هوایشان جریان دارد

    کارهایی که می توان در کره جنوبی انجام داد:
    معماری باستانی و قصرهای آن را کشف کنید.
    در گالری های هنری بی شمار گشت و گذار کنید.
    کسانی که عاشق مهمانی هستند، حتما باید به سئول سفر کنند.
     کره جنوبی زندگی شبانه عالی و بی نظیری دارد که می توانید از آن لذت ببرید.
    مدت سفر:
    شما می توانید 5 روز عالی را در کره جنوبی بگذرانید.بهترین زمان سفر: زمان ایده آل برای بازدید از کره جنوبی از شروع فصل بهار تا ماه های تابستانی است. سفر به کره جنوبی در پاییز از ماه سپتامبر تا نوامبر هم می تواند ایده خوبی باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW