021-88507190

کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپروواز 25 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این فستیوال دو هفته ای رژه های زیبا و کنسرت های بی نظیری برگزار می شود،کل شهر در این فستیوال شرکت می کنند و طوری جشن می گیرندکه گویی فردایی وجود ندارد!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کارناوال ونیز را در سال 2019 از دست ندهید!

    کارناوال ونیز هر ساله در شهر زیبای ونیز در ایتالیا برگزار می شود. در این فستیوال دو هفته ای رژه های زیبا و کنسرت های بی نظیری برگزار می شود، در حالی که همه مردم شهر ونیز ماسک به صورت می زنند و کل شهر در این فستیوال شرکت می کنند و طوری جشن می گیرند و پایکوبی می کنند که گویی فردایی وجود ندارد!
    اگر شما هم دوست دارید که در این فستیوال منحصر به فرد شرکت کنید، این مقاله را که آژانس هواپیمایی مهرپرواز برایتان فراهم آورده، تا پایان بخوانید تا همه چیز را درباره کارناوال ونیز بدانید.اگر هم قصد داشتید که در این مراسم اعجاب انگیز و فستیوال فراموش نشدنی حضور داشته باشید، حتما تور ارزان ونیز را با مهرپرواز رزرو کنید!

    کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

    درباره کارناوال ونیز
    کارناوال ونیز میراثی است که به قرن 13 باز می گردد. اگرچه در سال 1798 بعد از فتح این شهر توسط اتریش، کارناوال ونیز و ماسک گذاری ممنوع شد، در سال 1979 دوباره این جشن پا گرفت و توریست های مختلفی را از سراسر جهان به خود جذب کرد و روحی تازه به این جشن داده شد، چراکه خیلی ها این سنت را فراموش کرده بودند.
    امروزه فستیوال ونیز به مدت دو هفته برگزار می شود و برنامه های رایگان مختلفی برای عموم برگزار می شود.

    کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

    تاریخ برگزاری کارناوال ونیز در سال 2019
    کارناوال ونیز در سال 2019 از شنبه 16 فوریه (27 بهمن ماه) آغاز می شود و تا پنج شنبه 5 مارچ ادامه می یابد.
    نکات مهم و برجسته در کارناوال ونیز
    1.فروشگاه های زیبای ماسک و برگزاری مسابقات ماسک برتر
    همان طور که می دانید کارناوال ونیز یک فستیوال فانتزیست که مردم ماسک به صورت می زنند و پایکوبی می کنند. به همین دلیل هر روزه در میان فستیوال، مسابقات ماسک برتر نیز برگزار می شود و بهترین ماسک روز انتخاب می شود. همه رقابت کنندگان در طول خیابان ها و روی استیج ها رژه می روند و از بین آنها زیباترین ماسک روز انتخاب می شود.
    2.اسکی روی یخ
    ممکن است اسکی روی یخ در ونیز برایتان عجیب باشد، چراکه همان طور که می دانید در ونیز برف نمی بارد، اما امکان این ورزش مهیج از ساعت 11 صبح تا 9 شب در طول روزهای کارناوال ونیز مهیا شده است.
    3.جشن های بالماسکه
    مهمانی های بالماسکه مختلفی در همه جای شهر برگزار می شود و هر کدام با دیگری متفاوت است. بعضی از این جشن ها تم مخصوص به خود را دارند و برخی از آنها بدون تم برگزار می شوند.
    4.کنسرت کلاسیک
    اگر شما عاشق موزیک های کلاسیک هستید، می توانید در کنسرت های کلاسیک کارناوال ونیز شرکت کنید. شما در این کنسرت ها می توانید به موسیقی موزیسین های با مهارت، مشهور و مطرح دنیا گوش فرا دهید. 
    5.زندگی شبانه کارناوال ونیز
    شما می توانید در کلاب های مختلف زندگی شبانه ونیز را تجربه کنید و لذت ببرید.همچنین شما می توانید با یک تور راهنما هماهنگ شوید. این تورها معمولا از ساعت 5:30 بعد از ظهر آغاز می شوند و اول از همه به موزه رزونیکو می روند. به هرحال اگر به این چنین برنامه ها علاقه داشتید، باید تور خود را از قبل رزرو کنید و یک لباس مناسب با یک ماسک زیبا بپوشید. راستی چون برنامه های شبانه برای افراد 18 سال به بالا مجاز است، حتما کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید.
    6.اجراهای خیابانی
    در طول کارناوال ونیز رژه و دیگر برنامه های مفرح در خیابان ها برگزار می شود. بهترین جای شهر ونیز برای شرکت در مراسم خیابانی، میدان سن مارکو است. پس برنامه های آن را به هیچ قیمتی از دست ندهید.
    7.مهمانی های شخصی
    اگر شما با یک گروه دوستانه می خواهید به ونیز بروید و می خواهید زمانی عالی را با همدیگر سپری کنید و یا می خواهید یک مراسم عروسی غیر متعارف برگزار کنید، این ایده برای شما عالی خواهد بود.  شما می توانید یک مهمانی منحصر به فرد با تم کارناوال ونیز برگزار کنید.

    کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

    در کارناوال چی بپوشیم؟
    یک نکته خوب دیگر درباره کارناوال ونیز این است که شما هرچه دوست داشته باشید می توانید بپوشید. مهم نیست که لباستان خیلی ساده یا خیلی عجیب و غریب باشد. اگر دوست داشته باشید می توانید ماسک های زیبا به صورت بزنید. همچنین شما می توانید از فروشگاه های اطراف شهر لباس های زیبا و ماسک های مخصوص مراسم را خریداری کنید.

    کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

    آیا کارناوال ونیز هزینه ورودی دارد؟
    برای شرکت در کارناوال ونیز نباید هزینه ای پرداخت کنید. اما بعضی از رویدادها و مراسم های خاص ممکن است که هزینه ورودی بخواهند،اما این انتخاب شماست که در آن ها شرکت کنید یا خیر. به هر صورت تعداد بی شماری رویداد نیز وجود دارد که شما می توانید به رایگان در آن ها شرکت کنید و خوش بگذرانید.اگر شما هم دوست دارید که در کارناوال 2019 ونیز شرکت کنید با مهرپرواز تماس بگیرید و تور ارزان قیمت اروپا را رزرو کنید.

    کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW