021-88507190

جشنواره بسیار جالب پاییزی در ژاپن

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 04 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هر ساله در بخش هایی از ژاپن و در فصل پاییز جشنواره ای بسیار جالب و شگفت انگیزی برگزار می شود که نام آن وارا آرت (Wara Art) می باشد. برداشت برنج در بسیاری از شهرها و روستاهای دنیا بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی می شود. ژاپن نیز یکی از کشورهایی است که کاشت و برداشت برنج برای بسیاری از شهرها و روستاهایش مهم است. همه ساله بعد از برداشت برنج در شهر نیگاتا (Niigata) و پارک کامیزکی لاگون (Kamizeki Lagoon) و روستایی به نام کاگاوا، جشنواره ای بسیار جالب و عالی به مناسبت پایان زمان برداشت برنج برگزار می شود و در آن کشاورزان با کاه های حاصل از برداشت برنج به ساخت مجسمه می پردازند. در واقع پاییز زمانی است که کشاورزان حاصل دست رنج و تلاش کارهای بی وقفه خود را در بهار و تابستان به دست می آورند. در سال 2008 میلادی دانشجویان دانشگاه هنر موساشینو با کشاورزان همکاری کردند و مجسمه های فوق العاده و بسیار جذابی را ساختند. در سال جاری نیز همکاری دانشجویان و کشاورزان ادامه دارد و آنها با شور و اشتیاق آثاری بسیار زیبا ساخته اند. گردشگران بسیاری برای دیدن مجسمه های کاهی به ژاپن می روند و با دست رنج این هنرمندان عکس می گیرند و از طبیعت نهایت لذت را می برند. 
    آژانس مسافرتی مهرپرواز قصد دارد تا شما را با جشنواره وارا آرت به صورت دقیق تری آشنا کند، پس با ما همراه باشید.
    اولین کار براش شروع ساخت مجسمه ها و آماده سازی آنها برای حضور در فستیوال وارا آرت جمع آوری کاه است. بعد از آن با چوب ستون هایی شبیه به مجسمه مورد نظرشان را می سازند و بعد از جمع آوری کاه های به اندازه و کافی، دانشجویان با دقت بسیاری کاه ها را به ستون ها می چسبانند و در آخر مجسمه های بزرگ و زیبایی از جنس کاه ساخته می شود. 
    معمولا به طور تقریبی 2 هفته ساخت مجسمه ها به طول می انجامد تا کم کم تمامی مجسمه های کاهی آماده شوند. این مجسمه ها چهره حیوانات را به تصویر می کشند. از اعضای محبوب این جشنواره می توان به تمساح، گاو و کرگدن اشاره کرد. هر ساله هزاران نفر از سراسر کشور ژاپن برای تماشای مجسمه های کاهی حیوانات به نیگاتا رهسپار می شوند. 
    برای مشاهده جالب ترین رویدادها می توانید به وبسایت رسمی آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید.

    جشنواره بسیار جالب پاییزی در ژاپن

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW