021-88507190

بهترین جشنواره های موسیقی در گرجستان

رویدادها و فستیوال ها م.مقیمی 05 اردیبهشت ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جشنواره های موسیقی گرجستان فستیوال هایی هستند که در آن ها علاوه بر صدای بالای موزیک های جذاب، دنیایی از انرژی های مثبت وجود دارد و در آن ها همه دور هم جمع می شوند تا زیباترین، شادترین و مفرح ترین روزها را در گرجستان تجربه کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جشنواره های موسیقی در گرجستان را بشناسید

    گرجستان کشور بی نظیری برای تفریح و خوشگذرانی است. این موضوع را حتی از روی تنوع جشنواره های موسیقی گرجستان نیز می توان متوجه شد. فستیوال هایی که در آن ها علاوه بر صدای بالای موزیک های جذاب، دنیایی از انرژی های مثبت وجود دارد و در آن ها همه دور هم جمع می شوند تا زیباترین، شادترین و مفرح ترین روزها را در گرجستان تجربه کنند. اگر شما هم می خواهید به شرکت کنندگان فستیوال های گرجستان بپیوندید و شما هم در یکی از فستیوال های موزیک گرجستان شرکت کنید، این مطلب را از دست ندهید. چراکه ما امروز می خواهیم بهترین جشنواره های موزیک گرجستان را به شما معرفی کنیم. 

    جشنواره موسیقی جم فست در گرجستان

    جشنواره موسیقی جم فست در گرجستان

    جم فست یا فستیوال موسیقی جم یک فستیوال بین المللی است که مختص به موسیقی الکترونیک است. این جشنواره که در آنکلیا گرجستان برگزارمی شود، جشنواره ای است که جوان ها را شیفته خودش می کند. این جشنوراه جایی است که در آن هم هنرمندان بنام و مشهور و هم استعدادهای کمتر شناخته شده دور هم جمع می شوند تا زیباترین، الهام بخش ترین و مهیج ترین موزیک های الکترونیک را به گوش شرکت کنندگان برسانند. اگر شما هم به این نوع از موسیقی علاقه دارید، برای شرکت در این فستیوال که معمولا در فصل تابستان و در ماه جولای یا آگست برگزار می شود، برنامه ریزی کنید.

    جشنواره موسیقی جاز دریای سیاه

    فستیوال جاز بلک سی یا فستیوال جاز دریای سیاه که یک جشنواره بین المللی است، هر سال در ماه جولای در فصل تابستان در باتومی برگزار می شود. در زمان برگزاری این جشنواره، شهر آرام و ساحلی باتومی به یک شهر شلوغ و پر هیاهو برای عاشقان موسیقی تبدیل می شود. این جشنواره که در زمین های تنیس باتومی برپا می شود، یکی از مفرح ترین فستیوال های موسیقی گرجستان است و معمولا جوان ها شیفته اش می شوند.

    جشنواره موسیقی وان قفقاز

    جشنواره موسیقی ان قفقاز یک فستیوال موسیقی بین المللی است که اولین بار در سال 2014 در گرجستان برگزار شد. در این موسیقی موزیسین ها، هنرمندان و هنردوستان دور هم جمع می شوند و دور هم کمپ می کنند. این جشنواره موسیقی جایی است که شما می توانید در آن انرژی مثبت بالایی را احساس کنید. اگر مشتاق شرکت در یک فستیوال موسیقی هستید که همراه با کمپ کردن باشد، شرکت در این جشنواره موسیقی در تسراکوی گرجستان حتما برایتان تجربه جالبی خواهد بود.

    جشنواره موسیقی اپن ایر تفلیس

    جشنواره اپن ایر تفلیس یک فستیوال موسیقی بین المللی است که به صورت سالانه در شهر زیبای تفلیس در گرجستان برگزار می شود. این جشنواره اولین بار در تاریخ 15 تا 17 می 2009 یعنی در اواخر اردیبهشت ما سال 2009 در این شهر برگزار شد و از آن به بعد به یکی از محبوب ترین فستیوال های موسیقی گرجستان و بزرگترین جشنواره موسیقی منطقه قفقاز تبدیل شد. این جشنواره که در محوطه های روباز برگزار می شود، از آن جشنواره های جذابی است که جوان ها را شیفته خودش می کند.

    فستیوال آرت جن گرجستان

    فستیوال آرت جن یک جشنواره تمام عیار گرجستانی است که هر سال در فصل تابستان و در ماه جولای میزبان توریست های مختلف می شود. این جشنواره هفت روزه یک فستیوال هنری است که در بخش های مختلف هنرهای رزمی، صنایع دستی، رقص های محلی و موسیقی مناطق مختلف گرجستان برگزار می شود و به خاطر تنوعی که دارد، همه را راضی نگه می دارد. اگر به دنبال جشنواره ای هستید که در طول آن هم به شما خوش بگذرد و هم بتوانید با هنرها و فرهنگ گرجستانی آشنا شوید، آرت جن آن فستیوالی است که باید در آن شرکت کنید.

    راستی با توجه به موضوعات گفته شده، به نظرتان شرکت در کدام جشنواره موسیقی در گرجستان تجربه جالب تری است؟ اگر شما بخواهید در یکی از این فستیوال های موزیک گرجستان شرکت کنید، کدام را انتخاب می کنید؟ برای رزرو تور گرجستان می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره گرجستان بیشتر بخوانید:

    راهنمای سفر بهاری به تفلیس گرجستان

    بهترین مناطق گرجستان برای تجربه یک سفر تابستانی جذاب

    هزینه سفر به گرجستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW