021-88507190

حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 30 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
عروس شهرهای آفریقای جنوبی یعنی کیپ تاون شهری اغوا کننده است. درست وقتی که پایتان به این شهر می رسد، متوجه می شوید که چرا این شهر یکی از محبوب ترین مقاصد مسافرتی در کل جهان است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی
    عروس شهرهای آفریقای جنوبی یعنی کیپ تاون شهری زیبا، جذاب و اغوا کننده است. درست وقتی که پایتان به این شهر زیبای آفریقایی می رسد، متوجه می شوید که چرا این شهر زیبا یکی از محبوب ترین مقاصد مسافرتی در کل جهان است.آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مطلب قصد دارد به جاذبه های شهر کیپ تاون بپردازد، تور ارزان آفریقای جنوبی را میتوانید از آژانس هواپیمایی مهر پرواز رزرو کنید.

    حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

    شهری محبوب برای سفر
    کیپ تاون در ایالت غربی آفریقای جنوبی یکی از مشهورترین مقاصد مسافرتی برای مردم کل دنیاست. کیپ تاون دومین شهر بزرگ آفریقای جنوبیست و تاریخ و فرهنگی غنی دارد. علاوه بر این ها زیبایی طبیعی شهر، چند فرهنگی بودنش و کیفیت مدرن زندگی در آن باعث شده است که مردم سراسر جهان به بازدید از این شهر علاقه مند باشند و بارها و بارها به آن سفر کنند.

    حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

    زمان مناسب برای سفر به کیپ تاون
    مثل شهرهای دیگر آفریقای جنوبی، کیپ تاون هم در هر زمانی از سال جذابیت های خاص خودش را دارد. اما برعکس جاهای دیگر کشور، کیپ تاون آب و هوای مدیترانه ای دارد و به همین دلیل زمستان های خنک و بارانی و تابستان های گرم و خشکی دارد. کیپ تاون روزهایی طولانی دارد. در ماه های سرد سال، یعنی از آپریل تا آگست 8 ساعت از شبانه روز روشن است. در ماه های گرم تر سال روزها تا 11 ساعت نیز ادامه پیدا می کنند. اما در این شهر آفتابی همیشه باید عینک و کلاه آفتابی به همراه داشته باشید. میانگین دما در کیپ تاون در تابستان 24 درجه سانتیگراد است و در زمستان ها این دما به 18.5 درجه سانتیگراد می رسد و هوایی مطبوع را برایتان به ارمغان می آورد. البته این را هم بدانید که در بعضی از روزهای تابستانی ممکن است دما از 30 درجه هم تجاوز کند و ممکن است روزهایی با دمای کمتر از 10 درجه را نیز در زمستان تجربه کند.

    حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

    تفریحات هیجان انگیز در کیپ تاون
    خیلی سخت است که تفریحی در جهان باشد که در کیپ تاون موجود نباشد. شهر زنده و پرشور است و پر است از رستوران، کافی شاپ و بار. کلاب های شبانه زیادی وجود دارد که با موزیک ها زنده قلب شما را به دست می آورند. در این شهر موزه، گالری، تئاتر و آثار باستانی متعدد و زیبایی وجود دارد که ارزشش را دارد که یک بار در عمرتان از آنها دیدن کنید. علاوه بر همه این ها، زیبایی طبیعی این شهر آفریقایی مسحور کننده است. شما می توانید از کوه های منحصر به فرد و سواحل شگفت انگیز آن دیدن کنید و لذت ببرید. شما می توانید در این شهر از تفریحات مهیجی مثل اسکی پدال، موج سواری، کوهنوردی و ... لذت ببرید و یا ریلکس کنید و در کشتی های کروز دراز بکشید و از کنسرت های زنده لذت ببرید. همچنین می توانید به یک پیکنیک ساحلی بروید و یا وال های زیبای کیپ توان را تماشا کنید، غذاهای محلی را امتحان کنید و نوش جان کنید. 

    حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

    رفت و آمد در کیپ تاون
    شما می توانید در کیپ تاون ماشین اجاره کنید یا از تورهای راهنمای گردشگری در شهر استفاده کنید یا برای رفت و آمد از تاکسی و یا مترو استفاده کنید. به تازگی کیپ تون اولین فاز اتوبوس های پر سرعتش را تکمیل کرده است که بسیار مدرن و ایمن عمل می کنند.
    امیدواریم که از سفرتان به کیپ تاون شهر زیبای آفریقای جنوبی لذت ببرید و برای تفریحات هیجان انگیز و متعدد آن وقت کم نیاورید. 
    خرید آنلاین بلیط هواپیما و بلیط چارتر در سایت مهرپرواز با چند کلیک ساده و نازلترین قیمت.

    حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW