021-88507190

برنامه ریزی روسی ها برای گردش در مدار ماه!

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 04 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شرکتی در روسیه مربوط به صنایع موشکی و فضایی بیان کرده شرکت "انرگیا" آماده است با استفاده از ناو کیهانی سایوز و در چارچوب یک برنامه سفر گردشگری را در مدار ماه به علاقمندان ارائه دهد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    یک منبع خبری از شرکتی در روسیه مربوط به صنایع موشکی و فضایی بیان کرده شرکت "انرگیا" آماده است با استفاده از ناو کیهانی سایوز و در چارچوب یک برنامه سفر گردشگری را در مدار ماه به علاقمندان ارائه دهد. 
    او گفته است بلیط سفر به ماه برای هر گردشگر که با توجه به شرایط موجود در سال های قبل 120 میلیون دلار اعلام شده بود ولیکن به 150 الی 180 میلیون دلار افزایش خواهد یافت که البته امری بسیار طبیعی به شمار می رود.
    یک فضانورد حرفه ای و دو همسفر در این سفر حضور خواهند داشت. درباره پرواز به مدار ماه نسبت به ایستگاه فضایی بین المللی از فرایند بسیار پیچیده تری استفاده خواهد شد.
    به این شکل که از پایگاه بایکونور یک موشک سایوز-2 برای پرتاپ سفینه فضایی سایوز ام.اس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بعد از آن از پایگاه واستونچی یک موشک آنگارا راهی مدار زمین می شود تا موتور موشکی مورد نیاز رسیدن به مدار ماه و بازگشت به زمین را به ناو سایوز برساند. 
    سایوز بعد از اتصال و ملحق شدن این دو قسمت، به طرف ماه حرکت می کند. سپس در مداری به ارتفاع چند صد کیلومتر مسافران ماه این کره را دور خواهند زد و بعد از آن به سمت زمین باز خواهند گشت. به گفته کارشناسان "انرگیا" سفر به مدار ماه و برگشت آن حدود یک هفته به طول می انجامد.
    برای خواندن اخبار بیشتر از دنیای گردشگری، می توانید به وبسایت رسمی آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید.

    برنامه ریزی روسی ها برای گردش در مدار ماه!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW