021-88507190

احتمال نابودی 50 میلیون شغل در حوزه ی گردشگری به دلیل شیوع ویروس کرونا

اخبار ش.مافی 24 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شورای جهانی سفر و جهانگردی درباره ی احتمال نابودی 50 میلیون شغل در اثر شیوع ویروس کرونا در اقصی نقاط جهان، هشدار داد!!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نابودی 50 میلیون شغل حوزه ی گردشگری به دلیل شیوع ویروس کرونا 

    شورای جهانی سفر و جهانگردی هشدار داد احتمال نابودی 50 میلیون شغل در اثر شیوع ویروس کرونا در اقصی نقاط جهان !!!
    طبق اعلام سازمان سفر و گردشگری (WTTC)، ویروس کرونا در حال نابودی گردشگری در جهان می باشد. بنابر اعلام این سازمان، خطوط هواپیمایی، هتل ها و کشتی های تفریحی بیش ترین آسیب را در این حوزه دیده اند. ممنوعیت سفر خسارت جبران ناپذیری به سهام این شرکت ها در سطح جهانی وارد کرده است.
    شورای سازمان سفر و گردشگری جهانی از دولت های همه کشور ها خواسته است برای بازسازی حوزه گردشگری اقدامات لازم را انجام دهند و به صنعت گردشگری کمک کنند.
    این ویروس یک خطر جدی نه تنها برای مردم می باشد بلکه باعث از بین رفتن کسب و کار های زیادی شده است و این خود نگرانی های زیادی در پی دارد. 
    با گسترش ترسناک این ویروس در اقصی نقاط جهان، هزاران پرواز بین المللی لغو شده است، شرکت های بیمه قرار داد خود با شرکت های مسافرتی را به صورت تعلیق درآورده اند. طبق آخرین آمار در سال 2020 صنعت گردشگری می تواند تا 25 درصد با کاهش غیر سابقه ای مواجه شود.
    بسیاری از رویدادهای بزرگ بین المللی مثل برگزاری بازی های بین المللی، لیگ های فوتبال مهم جهان نظیر لالیگا اسپانیا، لیگ برتر انگلیس، ایتالیا و... لغو شده اند. برگزاری مراسم های بین المللی، انتخابات همه و همه کنسل شده اند که این ها خود یک نگرانی جدی می باشد زیرا شمار پرواز های لغو شده هر روز بیشتر می شود و خسارت ها به سازمان گردشگری نیز افزایش می یابد. 
    از نظر این شورا، یکی از مهم ترین کارهایی که کشورها می توانند برای کمک به صنعت گردشگری و رونق دوباره ی این بازار انجام دهند، لغو ویزا یا کاهش مالیات سفر و افزایش ترویج گردشگری در سطح بین المللی می باشد.

    لغو سفر ها و نابودی گردشگری به دلیل ویروس کرونا

    آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، تور خارجی، بلیط هواپیما و... در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    شما همچنین می توانید برای اطلاع از دیگر اخبار گردشگری در مورد ویروس کرونا، به صفحات زیر مراجعه نمایید:

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW