021-88507190

اروپا تبدیل به مرکز جهانی شیوع ویروس کرونا شد

اخبار ش.مافی 24 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
طبق گزارش اسپوتنیک و گفته ی دبیرکل سازمان بهداشت جهانی (ادهانوم گیریسوس)، اظهار داشت که اروپا به مرکز شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سازمان بهداشت جهانی؛ اروپا مرکز بحران کرونا تبدیل شده است 

    طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، اروپا به کانون شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است.
    طبق گزارش اسپوتنیک و گفته ی دبیرکل سازمان بهداشت جهانی (ادهانوم گیریسوس)، اظهار داشت که اروپا به مرکز شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است. طبق گفته ی دبیر سازمان بهداشت جهانی، مرکز شیوع این ویروس کشورهای اروپایی شده اند و مرگ و میر و ابتلا افراد در اروپا به بیماری کووید-19 حتی از چین نیز بیشتر گزارش شده است و این آمار هر روز درحال افزایش می باشد. 
    وی افزود : شیوع کرونا در بیش از 123 کشور جهان تایید و بیش از 123 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند که حدود 5 هزار نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند. اروپا تبدیل به کانون شیوع ویروس شده است و کشور ایتالیا رتبه نخست شیوع ویروس کووید-19 قرار گرفته است. 
    دبیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) در ادامه گفته است :
    " بیماری های مختلف در هر کجای دنیا، دشمن مشترک بشریت هستند و کشورها برای شکستن زنجیره ی شیوع ویروس کرونا باید هرچه زودتر اقدام نمایند. کشورهایی هم که می پندارند که این ویروس خطری برایشان ندارد نیز مرتکب خطایی مرگبار شده اند و این عمل خسارت های جبران نشدنی برای همه جهان در پی دارد. "

    شیوع ویروس کرونا در جهان
    آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، تور خارجی، تور اروپا، بلیط هواپیما و... در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    شما همچنین می توانید برای اطلاع از دیگر اخبار گردشگری در مورد ویروس کرونا، به صفحات زیر مراجعه نمایید:

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW