021-88507190

مراکز خرید ارزان بانکوک

گردشگری م.مقیمی 07 آذر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر قصد بازدید از مراکز خرید ارزان بانکوک و به دنبال لباس ارزان در بانکوک هستید در این مطلب بهترین و ارزانترین مراکز خرید ارزان بانکوک را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مراکز خرید ارزان بانکوک را بشناسید

    آیا به دنبال پیدا کردن ارزانترین و بهترین مراکز خرید بانکوک هستید؟ آیا می خواهید بدانید که برای خرید لباس ارزان در بانکوک باید به کدام مرکز خرید یا بازار بانکوک مراجعه کنید؟ پس باید به شما بگوییم که به جای درستی آمده اید! ما امروز می خواهیم بهترین مراکز خرید ارزان بانکوک را به شما معرفی کنیم. مراکز خریدی که قیمت ها در آن بسیار منصفانه هستند و شما می توانید بهترین لباس ها را با ارزانترین قیمت ها از آن ها تهیه کنید. با ما همراه باشید تا با هم با بهترین مراکز خرید ارزان در بانکوک آشنا شویم.

    مرکز خرید پلاتینوم بانکوک

    پلاتینوم فشن نام یک مرکز خرید عمده فروشی است که ارزانترین لباس ها در آن پیدا می شوند. پلاتینوم برای خرید لباس و اکسسوری ارزان قیمت یک مرکز خرید ایده آل است و از نظر ارزانی، هیچ مرکز خریدی نمی تواند با آن رقابت کند. در این مرکز خرید امکان خرید همه جور لباس، کفش، لوازم آرایش، کمربند، کلاه و کیف برای خانم ها، آقایان و کودکان وجود دارد. نکته جالبی که درباره این مرکز خرید وجود دارد، این است که اجناس موجود در آن هم ارزان و هم مد روز هستند.

    اگر به دنبال خرید ارزان از محصولات کشورهای آسیایی همچون کره، ژاپن، هنگ کنگ و چین هستید، این مرکز خرید حتما نظرتان را به خودش جلب خواهد کرد. نکته مهمی که باید بدانید، این است که قیمت ها در این مرکز خرید ثابت نیستند و همیشه برای مشتریان جای تخفیف گرفتن وجود دارد.

    مرکز خرید پلاتینوم بانکوک

    مرکز خرید ام بی کی سنتر بانکوک

    ام بی کی یک مرکز خرید ارزان در بانکوک است که همه آن ر ا می شناسند. در این مرکز خرید هم لباس و هم گوشی تلفن همراه با قیمت مناسب وجود دارد. معمولا در این مرکز خرید تخفیف های بسیار هیجان انگیزی بر روی لباس های برندهای تایلندی و همین طور برندهای مشهور کشورهای دیگر گذاشته می شود. پس اگر شما هم از دیدن تخفیف هیجان زده می شوید و اشتیاق بیشتری برای خرید پیدا می کنید، نام این مرکز خرید را به خاطر بسپارید و مطمئن باشید که ام بی کی سنتر با قیمت های باور نکردنی اجناس و محصولاتش، شما را خوشحال می کند. البته باید این را در نظر داشته باشید که برندهای لوکسی که در این مرکز خرید پیدا می شوند، اورجینال نیستند. اما با این حال ظاهر و حتی کیفیت به نسبت مناسبی دارند. 

    مرکز خرید ام بی کی سنتر بانکوک

    مرکز خرید یونیون بانکوک

    اگر حوصله شلوغی حاکم بر بیشتر مراکز خرید ارزان را ندارید، به شما توصیه می کنیم که به مرکز خرید یونیون بروید. به این خاطر که این مرکز خرید هم ارزان و هم به نسبت خلوت است. مساله اینجاست که راهروهای این مرکز خرید به اندازه ای بزرگ و عریض هستند که شلوغی در آن ها به چشم نیاید. پس اگر به دنبال یک تجربه سرشار از آرامش از گشت زدن در یک مرکز خرید ارزان در بانکوک هستید و در خلوتی بهتر می توانید خریدتان را انجام دهید، حتما به این مرکز خرید در بانکوک مراجعه کنید.

    مرکز خرید ام بی کی سنتر بانکوک

    چهارشنبه بازار چاتوچاک بانکوک

    وقتی صحبت از بزرگترین بازار ارزان در بانکوک می شود، تنها نامی که به ذهن می رسد، چهارشنبه بازار چاتوچاک است. به جرئت می توان گفت که هیچ بازاری در بانکوک به اندازه چاتوچاک معروف نیست. چاتوچاک بازاری است که در آن به معنای واقعی کلمه، همه جور کالایی پیدا می شود و شما می توانید برای خرید هر محصولی از لباس گرفته تا وسایل آنتیک و قدیمی، مبلمان و حتی سرامیک به آن مراجعه کنید.

    این بازار مخصوصا برای خرید سوغاتی گزینه بسیار مناسبی است و در آن همه جور صنایع دستی تایلندی با قیمت مناسب برای فروش موجود است. اگر به دنبال یک بازار با محصولات متنوع، قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید، این بازار همانی است که به دنبالش می گردید. شما می توانید با سفر از طریق بهترین قیمت تور تایلند تجربه سفر ارزانی را داشته باشید.

    چهارشنبه بازار چاتوچاک بانکوک

    بازار شبانه راتچادا روت فای بانکوک

    یکی از بازارهایی که باید همه توریست ها در تور بانکوک از آن دیدن کنند، بازار راتچادا روت فای است. این بازار منبع اجناس قدیمی است که از سراسر جهان راهی بانکوک شده اند! بازاری که همه اجناس آن خاص و منحصر به فرد هستند و توجه هر کسی را به خود جلب می کنند. از همه جالب تر اینکه، در این بازار بهترین و خوشمزه ترین غذاهای خیابانی ارزان نیز فروخته می شود و با همه این اوصاف، انتخاب خوبی برای تجربه یک خرید و گردش به یادماندنی است! برای رزرو ارزانترین قیمت تور بانکوک می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره بانکوک بیشتر بخوانید:

    خیابان های معروف بانکوک برای تفریح و خرید

    چگونه از بانکوک به پاتایا برویم؟

    زیباترین معابد بانکوک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW