021-88507190

هیجان انگیزترین فستیوال موزیک الکترونیک دبی

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 21 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فستیوال موسیقی الکترونیک که 18 سال پیش برای اولین بار در آمستردام هلند برگزار شد، امروزه به رویدادی بین المللی تبدیل شده است و شاهد برگزاری آن در نقاط مختلف دنیا از جمله دبی هستیم. 
    آژانس مسافرتی مهرپرواز برایتان مطلبی فراهم کرده است تا به صورت دقیق تری با این فستیوال هیجان انگیز آشنا شوید، پس با ما همراه باشید:

    فستیوال موزیک الکترونیک دبی

    جشنواره موسیقی الکترونیک یک فستیوال هیجان انگیز و بسیار شاد است که برای اولین بار در شهر آمستردام هلند برپا شد. این جشنواره که معمولا در استادیوم ها و یا مکان های بزرگ این چنینی برگزار می شود، سعی بر برانگیختن احساسات و شور و هیجان شرکت کنندگان دارد و دنبال رقم زدن لحظاتی شاد و عالی برای آنها می باشد. با تکیه بر نو آوری که برگزارکنندگان فستیوال موسیقی الکترونیک دارند، این جشنواره به رویدادی پیشرو در زمینه موزیک الکترونیک و رقص شده است. در این فستیوال هنرمندان و دی جی های بسیار معروف بین المللی شرکت می کنند که همین امر نیز باعث می شود تا علاقمندان بیشتری خود را به جشنواره موسیقی الکترونیک دبی برسانند. شما هم اگر علاقمند به این فستیوال هستید، زودتر برای خرید بلیط هواپیمای خود اقدام نمایید. 

    فستیوال موزیک الکترونیک دبی

    در جشنواره موسیقی الکترونیک دبی، فضایی صمیمی و دوستانه ای حمک فرماست، که در آن شرکت کنندگان باهم احساس همبستگی می کنند. در این فستیوال همه شرکت کنندگان لباس های سفید تن می کنند و در موجی از شادی و رقص و پایکوبی غرق می شوند. جشنواره موسیقی الکترونیک دبی قطعاً یکی از بهترین و جذاب ترین فستیوال ها برای علاقمندان به موزیک الکترونیک و رقص به شمار می رود. 
    این جشنواره امسال نیز در شهر دبی برگزار خواهد شد که در ماه نوامبر میلادی برگزار خواهد شد. علاقمندان و شرکت کنندگان می بایست که از قبل در این فستیوال ثبت نام کرده و بلیط خود را تهیه نمایند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW