021-88507190

جشنواره رنگ گرجستان

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 23 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
فستیوال رنگ گرجستان که همه ساله بسیار مهیج و جالب برگزار می شود، علاقمندان بسیاری را از سرتاسر دنیا به سمت خود می کشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فستیوال رنگ گرجستان که همه ساله بسیار مهیج و جالب برگزار می شود، علاقمندان بسیاری را از سرتاسر دنیا به سمت خود می کشد. رویدادها و جشنواره ها یکی از راه های جذاب شناخت و آشنایی بیشتر با آداب و رسوم و فرهنگ ملت های مختلف است. آژانس گردشگری مهرپرواز با مطلبی که برای شما آماده کرده است، قصد بر این دارد تا شما را با جشن رنگ گرجستان بیشتر و دقیق تر آشنا کند.
    یکی از فستیوال های مورد توجه گردشگران و توریست های تور ارزان تفلیس، جشن رنگ تفلیس می باشد. این جشنواره همراه با موسیقی و موزیک های جذاب در کنار دریاچه لاک پشت ها برگزار می شود. مردم در جشنواره رنگ تفلیس دور هم جمع می شوند و با پرتاب پودرهای رنگی به هم، شادی می کنند. این فستیوال پر هیجان و جذاب اولین بار در سال 2017 در محل دریاچه لاک پشت تفلیس و در روز 25 ژوئن برگزار شد. 

    جشنواره رنگ گرجستان

    فستیوال رنگ، از جشنواره هولی هند گرفته شده است. فستیوال هولی یا همان جشن رنگ ها نام مراسمی است که هرساله در ماه مارس میلادی و به وقت شروع فصل بهار در کشور هندوستان برگزار می شود. در این جشن بر اساس یک سنت قدیمی، اهالی هر منطقه با پاشیدن آب و رنگدانه های به خصوص به سمت یکدیگر و همچنین اجرای موسیقی و رقص، به شادی و جشن می پردازند. در این آیین شاد و جذاب، همه افراد اعم از پیر و جوان و زن و مرد در جشن شرکت می کنند و باور دارند که با رسیدن بهار بار دیگر روشنایی بر تاریکی و همچنین خوبی بر بدی پیروز شده است. 

    جشنواره رنگ گرجستان و حضور مردم

    جشنواره رنگ تفلیس سال گذشته همزمان با فستیوال موسیقی برگزار شد و مردم بسیاری همزمان با پرتاب رنگ ها به هم شادی می کردند. این فستیوال یک روزه برگزار می شود. این جشن که فستیوال هولی هند را به شما یادآوری می کند، یک روزه و در یکی از جاذبه های توریستی تفلیس یعنی دریاچه لاک پشت ها با دورهم جمع شدن مردم و رقص و پایکوبی اجرا می شود. 
    جهت خرید بلیط و یا رزرو هتل در هر کجای دنیا، می توانید از راه های ارتباطی با آژانس مهرپرواز، از همکاران ما در آژانس راهنمایی های لازم را بگیرید و یا رزرو خود را به آنها بسپارید.

    جشنواره رنگ گرجستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW