021-88507190

فستیوال ویوید سیدنی بزرگترین فستیوال نور، موزیک و ایده ها در استرالیا

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 19 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هر ساله در سیدنی فستیوالی جذاب به مدت 23 روز برگزار می شود. به این فستیوال زیبای نور، رنگ، موزیک و ایده فستیوال ویوید سیدنی می گویند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیزی که شما باید درمورد فستیوال ویوید سیدنی ، بزرگترین فستیوال نور، موزیک و ایده ها بدانید
    هر ساله در سیدنی فستیوالی جذاب به مدت 23 روز برگزار می شود. به این فستیوال زیبای نور، رنگ، موزیک و ایده فستیوال ویوید سیدنی می گویند. فستیوالی که چه شما تنها باشید، چه با خانواده برای شما جالب خواهد بود. شما در این فستیوال با مهارت های بسیار جالب هنرمندان محلی و بین المللی روبه رو خواهید شد.
    سال آینده این فستیوال از 25 ماه می تا 16 ژوئن (4 تا 26 خرداد) برگزار میشود.
    این مقاله به شما کمک می کند که همه چیز را درباره ویوید سیدنی متوجه شوید و با جزئیات نحوه برگزاری این فستیوال و محل های برگزاری آن آشنا شوید. پس با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید!
    برای اخذ ویزای کانادا و همچنین ویزای استرالیا با مهرپرواز تماس بگیرید.

     فستیوال ویوید سیدنی  بزرگترین فستیوال نور، موزیک و ایده ها در استرالیا

    درباره فستیوال ویوید سیدنی
    ویوید سیدنی از بهترین فستیوال های نور جهان است که هر ساله در شهر زیبای سیدنی برگزار می شود. در این فستیوال اماکن مهم شهر غرق نور می شوند، موزیسین های محلی و بین المللی در شهر اجرا می کنند و علاوه بر این ها در این فستیوال جلسات تبادل ایده های جدید نیز برگزار می شود.
    در دو سال گذشته 2.3 میلیون نفر از سراسر دنیا برای شرکت در این فستیوال مهیج و زیبا شرکت کرده اند. این فستیوال برای نمایش هنر و فرهنگ کشور استرالیا به مردم جهان برگزار می شود و مردم سراسر دنیا با شرکت در این فستیوال مهیج، چهره ای زیبا و ماندگار از سیدنی را تا همیشه در ذهنشان ثبت می کنند.
    تاریخ برگزاری فستیوال ویوید سیدنی
    فستیوال ویوید سیدنی برای اولین بار در سال 2009 برگزار شد و برگزارکنندگان این فستیوال نمایش جذابی از بازی نور را بر روی خانه اپرا، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری سیدنی اجرا کردند و بعد از آن هر ساله توریست های متعددی از سراسر جهان برای شرکت در فستیوال نور سیدنی به استرالیا سفر می کنند و با خاطره ای زیبا به کشور خود باز می گردند.

     فستیوال ویوید سیدنی  بزرگترین فستیوال نور، موزیک و ایده ها در استرالیا

    جاهایی که باید حتما در طی فستیوال ویوید سیدنی از آن ها دیدن کنید
    1.خانه اپرا
    خوب شاخص ترین و البته زیباترین بنای سیدنی بدون شک خانه اپراست. در طی فستیوال هم این بنای زیبا غرق نور می شود و هر ساله مثل یک ستاره در این فستیوال می درخشد. امسال هم جوناتان زاوادا طراح مشهور استرالیایی طرح های سه بعدی جذابی را برای نمایش روی بادبان های این ساختمان مشهور طراحی کرد و بر شکوه این فستیوال افزود.
    2.باغ وحش تارونگا
    در باغ وحش تارونگا مجسمه هایی بزرگ از حیوانات مختلف ساخته می شود و داخل آن ها با چراغ های های رنگارنگ و جذابی روشن می شود. شما می توانید در این مجموعه قدم بزنید و از دنیای نورانی و رنگارنگ آن لذت ببرید. دیدن این باغ وحش مشهور چه برای کودکان و چه برای بزرگترها جذاب است و به شدت توصیه می شود.
    3.بندرگاه دارلینگ هاربر
    این بندرگاه بهترین جایی است که می توانید از برنامه آتش بازی فستیوال ویوید سیدنی لذت ببرید. اگر هم که با یک کشتی کروز در اطراف بندرگاه گشت و گذار کنید و از آنجا آسمان را تماشا کنید که چه بهتر!
    4.لونا پارک
    لونا پارک در فستیوال ویوید سیدنی به زیبایی تزئین می شود و یک تجربه فراموش نشدنی سه بعدی را برایتان به ارمغان می آورد. لونا پارک در قسمت شمالی هاربر واقع شده است و به همین دلیل از لونا پارک می توانید از چشم انداز زیبای آن لذت ببرید و عکس های جذاب بگیرید. اگر هم می خواهید که این چشم انداز زیبا را بهتر تماشا کنید، سوار چرخ و فلک بزرگ پارک شوید و لذت ببرید.
    5.باغ گیاه شناسی سلطنتی سیدنی
    این باغ مکانی زیبا و شگفت انگیز است که در طول فستیوال با تزئینات گل ها و درخت ها جذاب تر هم می شود. پس دیدن این همه زیبایی را به هیچ عنوان از دست ندهید و حتما از قسمت های مختلف آن دیدن کنید و لذت ببرید.
    6.اداره گمرک سیدنی
    اداره گمرک همیشه از مهم ترین ساختمان های هر شهری به حساب می آید و جالب است که بدانید این ساختمان نیز با طرح های نورانی مختلفی تزئین میشود. پس حتما از این ساختمان نیز دیدن کنید و از دیدن طرح های طرح های جذاب نورانی و رنگارنگ روی نمای آن شگفت زده شوید.
    7.موزه هنرهای معاصر سیدنی
    امسال موزه هنرهای معاصر نیز با طرح هایی شگفت انگیز و نورانی تزئین شد. طراح امسال طرح های این موزه گروه اسپینیفکس، مارک پریتچارد و جانی نیش بودند. دیدن این موزه در طی فستیوال ویوید سیدنی برای هر شخصی جذاب خواهد بود، پس حتما سری به آن بزنید.

     فستیوال ویوید سیدنی  بزرگترین فستیوال نور، موزیک و ایده ها در استرالیا

    گشت و گذار در شهر سیدنی
    بهتر است که در طول فستیوال ویوید سیدنی بدون ماشین در شهر گشت و گذار کنید، چراکه پیدا کردن جای پارک در شهر سخت است و علاوه بر این خیلی از خیابان های اصلی در روزهای فستیوال بسته می شوند. اما امکانات وسایل حمل و نقل عمومی به بهترین شکل در شهر مهیا می شود تا توریستان مشکلی برای رفت و آمد پیدا نکنند.
    نکاتی برای شرکت در فستیوال نور ویوید سیدنی
    -حتما اپلیکیشن ویوید سیدنی را دانلود کنید تا بهترین و راحت ترین راه ها برای رفت و آمد در شهر را پیدا کنید و همچنین برنامه زمانی وسایل حمل و نقل عمومی را مشاهده کنید.
    -بهترین زمان برای بازدید از فستیوال غروب هنگام است. در این صورت شما زمان بیشتری تا پایان شب دارید تا همه جای شهر را کشف کنید و از فستیوال لذت ببرید.
    -در طول فستیوال شهر بسیار شلوغ است، پس بهتر است کودکانتان را نزدیک خود نگه دارید و مواظبشان باشید. 
    -بهتر است که در روزهای وسط هفته به اماکن شلوغ شهر بروید تا بازدید راحت تری داشته باشید.
    -در روزهای فستیوال ماشین اجاره نکنید، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در طول این روزها راحت تر است.
    -بهتر است که کمی غذا همراه خود داشته باشید، چراکه ممکن است مجبور شوید ساعاتی طولانی را در صف انتظار غذا در رستوران های نزدیک اماکن مهم شهر بگذرانید.
    ما در این مقاله شما را با همه نکاتی که نیاز است برای شرکت در فستیوال نور ویوید سیدنی بدانید، آشنا کردیم. حال شما برای شرکت در این فستیوال آماده هستید!

    همه چیزی که شما باید درمورد فستیوال ویوید سیدنی ، بزرگترین فستیوال نور، موزیک و ایده ها بدانید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW