021-88507190

هتل جمیرا بعد از 5 ماه تعمیرات بازگشایی شد!

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 28 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بازسازی های 5 ماهه ای که در هتل ساحلی جمیرا شکل گرفت، هتل را به صورت معاصر در آورد و چند غذاخوری به آن افزوده شد اما همچنان این هتل ستون محکمی در عرصه صنعت هتلداری دبی به شمار می رود. بر اساس اعلام گروه جمیرا، هتل ساحلی جمیرا، مهمترین هتل شهر دبی که در سال 1997 افتتاح شد، بعد از یک برنامه پنج ماهه مجدداً فعالیت های خود را آغاز کرده است. هتل جدید ساحلی جمیرا که پیشگام هتل های ساحلی لوکس در دبی به شمار می رود، این بار با محیطی معاصر و مجموعه ای از تجربه های بی نظیر غذاخوری، با حفظ فضای دوستانه و اتاق های مجلل و سوئیت های با شکوه و بسیار جذاب برای اقامتی بهتر و راحت تر برای مسافران گردشگری دبی بازگشته که همگی تحت تاثیر سرویس های متفکرانه این هتل قرار گرفته اند که در گذشته نیز برنده جوایزی در این صنعت شده است. 
    سال 1997 هتل ساجلی جمیرا، یکی از هتل های لوکس ساحلی دبی محسوب می شد و تبدیل به یک بوم نقاشی شد که 20 سال خاطره را در خود جای داده بود. 

    هتل جمیرا دبی

    نمای هتل: بازسازی ها با الهام گرفتن از محلی که هتل در آن ساخته شده، انجام پذیرفته است. به عبارت دیگر دریا، ماسه و بادبان اجزای به کار برده در بازسازی هتل هستند. نتیجه حاصل، فضایی معاصر و در عین حال، صمیمی به رنگ سفید و طلایی و آبی است که یادآور طبیعت منطقه است. 
    ورودی جدید هتل: از لحظه ای که مهمانان وارد لابی چراغانی شده و بسیار آرام هتل می شوند، می توانند از مناظر غرور برانگیز برج العرب دبی بهره مند شوند. طراحی داخلی به گونه ایست که امواج دریا را در ذهن یادآوری می کند. چیدمان هایی متحرک و آویزان در لابی نیز یادآور حرکت گیاهان زیر آب می باشند. 
    غذاخوری های جدید: ترکیبی از مفاهیم غذاخوری های قدیم و جدید باعث شده تا هتل ساحلی جمیرا همچنان از بهترین هتل های ساحلی در دبی باشد و مهمانان هتل را به صرف غذاهایی که در 9 قسمت آشپزی تهیه شده اند دعوت می نماید. 
    برای مطالعه اخبار بیشتر از دنیای گردشگری می توانید به وبسایت رسمی آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید. 

    هتل جمیرا دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW