021-88507190

یک فروشگاه بدون صندوق و صندوق دار در دبی افتتاح شد

اخبار م.مقیمی 17 شهریور ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دبی بار دیگر با افتتاح اولین فروشگاه بدون صندوق دار یک قدم به آینده نزدیک تر شد. این فروشگاهی که در موردش صحبت می کنیم، هیچ گونه صندوق و صندوق داری ندارد و واضح تر بگوییم، حتی هیچ فروشنده ای هم ندارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    افتتاح اولین فروشگاه بدون صندوق دار در دبی

    دبی بار دیگر با افتتاح اولین فروشگاه بدون صندوق دار یک قدم به آینده نزدیک تر شد. این فروشگاهی که در موردش صحبت می کنیم، هیچ گونه صندوق و صندوق داری ندارد و واضح تر بگوییم، حتی هیچ فروشنده ای هم ندارد. اگر برایتان جالب شده که بدانید این فروشگاه بدون صندوق دبی، بدون فروشنده در دبی چگونه کار می کند، با ما همراه باشید و این مطلب جذاب را از دست ندهید. با خواندن این مطلب می توانید متوجه شوید که فروشنده های آینده در کل دنیا چه شکلی خواهند داشت و مطمئنا از این بابت شگفت زده خواهید شد.

    درباره فروشگاه بدون صندوق دار در دبی

    دبی همیشه به دنبال ایجاد تجربه های جذاب از خرید برای مشتریان و توریستان است. اتفاقا این فروشگاهی که بدون صندوق دار در دبی به تازگی افتتاح شده است، یک بار دیگر تجربه خرید در دبی را شیرین تر و به یادماندنی تر کرده است. این فروشگاه که در مال آف امارات یا مرکز خرید امارات مال قرار گرفته است، با نام فروشگاه کرفور سیتی (Carrefour City) شناخته می شود و در کل منطقه اولین فروشگاه بدون صندوق دار محسوب می شود و مثال آن نه در امارات و نه در کشورهای اطراف وجود ندارد.

    درباره فروشگاه بدون صندوق دار در دبی

    نحوه خرید از فروشگاه بدون صندوق دار دبی

    فروشگاه بدون صندوق دار در دبی هیچ کانتری برای چک کردن خرید شما ندارد. نحوه خرید از این فروشگاه به این ترتیب است که مشتری ها از اسکن گوشی تلفن همراهشان برای ورود به فروشگاه استفاده می کنند، هر کالایی که مد نظر دارند را از داخل قفسه های فروشگاه بر می دارند و به راحتی از فروشگاه خارج می شوند. در واقع آن ها نیازی نیست که در صف برای حساب کردن خریدشان منتظر بماند و قرار نیست که صورتحساب را به شیوه سنتی به صندوق دار پرداخت کنند.

    نحوه کار فروشگاه بدون صندوق دار دبی

    قضیه از این قرار است که صورتحساب هر مشتری توسط یک اپلیکیشن به نام (MAF Carrefour ) پرداخت می شود و هر مشتری باید قبل از اینکه وارد این فروشگاه شود، آن را دانلود کند. از طرفی داخل فروشگاه دوربین های متعددی نصب شده است که از طریق هوش مصنوعی متوجه می شوند که مشتری مورد نظر چه کالایی را از داخل قفسه ها برداشته است. در نهایت هم به محض اینکه آن مشتری پایش را از فروشگاه بیرون بگذارد، به صورت اتوماتیک از طریق اپلیکیشنی که در موردش صحبت کردیم، هزینه هر کالا برداشت می شود.

    اجناس فروشگاه بدون صندوق دار دبی

    اگر برایتان سوال پیش آمده که این فروشگاه بدون صندوق در دبی چه اجناسی برای فروش دارد، باید به شما بگوییم که این فروشگاه بیش از 1300 کالا برای فروش دارد که در میانشان خوراکی های متنوع، انواع نوشیدنی ها، غذاهای آماده و یک سری وسایل ضروری به چشم می خورد. در واقع فروشگاه بدون صندوق دبی یک نوع سوپرمارکت است.

    اجناس فروشگاه بدون صندوق دار دبی

    قوانین فروشگاه بدون صندوق دار در دبی

    در حال حاضر فقط 10 نفر اجازه این را دارند که به صورت همزمان به عنوان مشتری در فروشگاه بدون صندوق دار دبی حضور داشته باشند. البته این قانون به خاطر وجود ویروس کرونا است و مسلما بعد از اینکه شیوع ویروس کرونا کنترل شود، شمار مشتری های همزمان این فروشگاه بیشتر می شود. اما در حال حاضر اگر ظرفیت فروشگاه تکمیل باشد، به مشتری که می خواهد با اسکن بارکد اپلیکیشن خود وارد فروشگاه شود، اعلام می شود که ظرفیت تکمیل است و باید صبر کند تا یک سری از افراد از فروشگاه خارج شوند.

    کلام پایانی

    در نهایت باید بگوییم که این تکنولوژی برای خرید از فروشگاه بدون صندوق دار به این دلیل وارد دبی شده است که توریستان و شهروندان دبی بتوانند تجربه بهتری از خرید در دبی داشته باشند و زندگیشان آسان تر شود. به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور، تعداد این فروشگاه ها برای خرید اجناس متنوع در دبی بیش از این می شود و از این گذشته، در شهرهای دیگر جهان نیز ما شاهد فروشگاه های بیشتری به این شکل خواهیم بود. راستی نظر شما درباره این فروشگاه چیست؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت آژانس هواپیمایی پرواز خارجی مهرپرواز در میان بگذارید. همچنین می توانید برای خرید تور ارزان دبی با ما تماس بگیرید.


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی

    ارزان ترین فروشگاه ها و مراکز خرید دبی

    فصل حراج دبی چه زمانی است؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW