021-88507190

ارزان ترین فروشگاه ها و مراکز خرید دبی

اخبار م.مقیمی 02 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در دبی مراکز خرید متنوع و متعددی وجود دارد. اما مشکل این است که قیمت اجناس همه مراکز خرید دبی مناسب نیست اما خبر خوب این است که تعدادی از فروشگاه ها و مراکز خرید ارزان در دبی وجود دارند که از دیدن قیمت های کم اجناس آن ها شگفت زده می شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ارزان ترین فروشگاه ها و مراکز خرید دبی کدام ها هستند؟

    همان طور که احتمالا شما هم شنیده اید، در دبی مراکز خرید متنوع و متعددی وجود دارد و این بدین معنی است که آپشن های زیادی برای خرید در تور دبی وجود دارد. اما مشکل این است که قیمت اجناس همه مراکز خرید دبی مناسب نیست و شاید شما هم مثل خیلی از توریستان دیگر با دیدن قیمت های لباس ها و دیگر وسایل مراکز خرید دبی شوکه شوید! اما خبر خوبی که برایتان داریم، این است که یک سری فروشگاه ها و مراکز خرید ارزان در دبی وجود دارند که اگر برای خرید به آن ها مراجعه کنید، از دیدن قیمت های کم اجناس آن ها شگفت زده می شوید و شما هم به خرید ترغیب می شوید. ما امروز می خواهیم ارزان ترین فروشگاه ها و مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم تا شما هم بتوانید خرید دلنشینی را در تور ارزان دبی تجربه کنید. 

    ارزان ترین فروشگاه ها و مراکز خرید دبی کدام ها هستند

    فروشگاه ویوا دبی

    فروشگاه ویوا دبی یک فروشگاه مواد غذایی ارزان در دبی است که همه اجناس آن دارای تخفیف های جالب هستند. در واقع قیمت اجناس فروشگاه ویوا دبی به قیمت عمده است و با این حساب می توان گفت که یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید سوغاتی ارزان در دبی است. این فروشگاه دو شعبه در شارجه، یک شعبه در دبی و یک شعبه در عجمان دارد و قرار است که 11 شعبه دیگر از آن در سرتاسر امارات ساخته شود. به هر حال اگر شما هم به دنبال خرید سوغاتی هایی مثل شکلات و دیگر مواد غذایی اینچنینی از دبی هستید، بهتر است که حتما در تور ارزان دبی از این فروشگاه همواره تخفیف در دبی دیدن کنید. برای اینکه درک بهتری از فروشگاه ویوا دبی داشته باشید، بهتر است این را بدانید که قیمت یک لیتر روغن زیتون در فروشگاه ویوا دبی 19.95 درهم و قیمت یک کیلوگرم گریپ فروت در این فروشگاه 3.5 درهم است. لازم به ذکر است که این قیمت ها در مقایسه با قیمت موجود در فروشگاه های دیگر دبی بسیار کم و مناسب هستند. 

    فروشگاه ویوا دبی

    اوت لت مال دبی

    اوت لت مال دبی یکی از معروف ترین مراکز خرید ارزان دبی است. این مرکز خرید در اتوبان العین دبی واقع شده است و اولین مرکز خرید اوت لت (مرکز خرید مخصوص به فروش لباس های قدیمی برندهای معروف) در خاورمیانه محسوب می شود. در این مرکز خرید به نسبت دیگر مراکز خرید دبی دورتر است، اما تخفیف هایش در هیچ کدام از مراکز خرید دبی پیدا نمی شوند. شما در این مرکز خرید می توانید لباس های بسیار باکیفیت و خوب را با تخفیف های 30% تا 90% تهیه کنید. این را هم بگوییم که دوشنبه بهترین روز خرید از اوت لت مال دبی است. چراکه در این روز تخفیف های اجناس مراکز خرید اوت لت دبی بیشتر از همیشه می شوند و شما می توانید اجناس آن را با قیمت های کمتری از روزهای دیگر هفته خریداری کنید. 

    اوت لت مال دبی

    فروشگاه برندزفوریو

    فروشگاه برندزفوریو (Brands4u) یک فروشگاه اوت لتی است که اجناسش درست مثل اوت لت مال دبی تخفیف خورده اند. تنها تفاوتش این است که برندزفوریو یک فروشگاه است که در آن لباس های برندهای مختلف در زیر یک سقف به فروش می رسد. اما دبی اوت لت مال یک مرکز خرید است که فروشگاه های مختلفی از برندهای مختلف دارد. نکته جالب دیگری که می خواهیم به شما بگوییم، این است که هر ساله یک جشنواره 3 روز حراج بزرگ در دبی برپا می شود که در طول آن 3 روز، اجناس مراکز خرید دبی یک تخفیف بسیار شگفت انگیز می خورند. در طول این 3 روز معمولا فروشگاه برندزفوریو در سالن مرکز تجارت جهانی دبی شعبه دارد و شما می توانید در طول آن 3 روز بیشترین تخفیف را از فروشگاه برندزفوریو دبی به عنوان یکی از ارزان ترین فروشگاه های دبی دریافت کنید.

    فروشگاه دی تو دی دبی

    فروشگاه دی تو دی دبی یک فروشگاه بزرگ حراجی در دبی است که در آن همه نوع کالایی پیدا می شود. با رفتن به فروشگاه دی تو دی دبی می توانید هر نوع کالایی از وسایل الکترونیکی گرفته تا لباس را خریداری کنید. خوبی این فروشگاه در دبی این است که اجناس آن به نسبت فروشگاه های دیگر قیمت های بسیار کمتری دارند و شما میتوانید یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را در آن تجربه کنید. لازم به ذکر است که بهترین روز خرید از فروشگاه دی تو دی دبی نیز روزهای دوشنبه است. چراکه در این روز اجناس فروشگاه دی تو دی دبی تخفیف می خورند. این را یادتان باشد که شما با مراجعه به فروشگاه دی تو دی دبی میتوانید اجناس را با 30% تا 70% تخفیف تهیه کنید و با این حساب بازدید نکردن از آن در تور دبی یک اشتباه محض است.

    فروشگاه دی تو دی دبی

    فروشگاه مینیسو در دبی

    فروشگاه مینیسو خودش را به عنوان یک فروشگاه تخفیف در دبی معرفی نمی کند، بلکه صاحبان مینیسو معتقدند که فروشگاه آن ها یک فروشگاه ارزان در دبی است و تخفیف های آن فقط محدود به یک زمان خاص یا یک سری کالاهای خاص نمی شود. این فروشگاه ژاپنی ، شکل و شمایل بسیار جالب و تمیز و مرتبی دارد و بسته بندی در آن نیز به شکل جالبی انجام می شود. در این فروشگاه همه نوع کالایی از وسایل باغبانی گرفته تا وسایل آرایشی و بهداشتی پیدا می شود. این را هم بگوییم که مینیسو در سرتاسر امارات شعب مختلفی دارد و یکی از معروف ترین فروشگاه های ارزان دبی محسوب می شود. برای رزرو تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW