021-88507190

حذف نام آنتالیا از روی برد فرودگاه امام خمینی!

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 29 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مسافران بسیاری بلیط دستشان نشان می دهد مقصد آنتالیا است، ولیکن مقصدی به نام آنتالیا روی برد فرودگاه بین المللی امام خمینی مشاهده نمی شود!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مسافران بسیاری بلیط دستشان نشان می دهد مقصد آنتالیا است، ولیکن مقصدی به نام آنتالیا روی برد اطلاعات فرودگاه بین المللی امام خمینی مشاهده نمی شود! از این رو خیلی از مسافران هراسان و نگران به سراغ تلفن های همراه خود می روند، عده ای به سراغ اطلاعات پروازی فرودگاه مراجعه می کنند و عده ای هم می دانند که داستان چیست!
    چنانچه مقصد سفرتان تور لحظه آخری آنتالیا می باشد و در فرودگاه با این مشکل مواجه شدید، اصلاً نگران نباشید، چرا که تنها بردن نام آنتالیا بر روی برد فرودگاه ممنوع اعلام شده است. مقصد شما آنتالیاست ولیکن هواپیما در یک فرودگاه نظامی فرود می آید، یعنی 4 ساعت دیگر مسیر دارید و باید با اتوبوس این مسیر را طی کنید و یا هواپیما بعد از توقفی کوتاه به راه خود ادامه می دهد و راهی آنتالیا می شود. 
    اگر که از آژانس مسافرتی رزرو بلیط هواپیما و یا رزرو هتل های آنتالیا را انجام می دهید، همکاران ما در این باره توضیحات لازم را به شما خواهند داد ولیکن ممکن است با ندیدن نام آنتالیا در فرودگاه مجدااً نگرانی به سراغ شما بیاید. 
    به گزارش خبرگزاری ها، شاید به یک دهه برسد که تبلیغ "آنتالیا" به عنوان "مقصد بدنام" در روزنامه های کشور ممنوع اعلام شده است، بعد از آن دستور لغو پروازهای مستقیم به آنتالیا صادر شد. از آن به بعد هواپیماهای ایرانی دیگر پروازی به نام آنتالیا ندارند، اما آژانس های هواپیمایی ایران همچنان با وجود ممنوعیت ذکر آنتالیا به تبلیغاتشان ادامه می دهند. 

    برد اطلاعات پرواز فرودگاه

    شرکت های هواپیمایی ایرانی برای دور زدن تصمیمی که به ضرر اقتصادیشان شده بود، پرواز به فرودگاه های نزدیک آنتالیا برقرار کردند، همانند اسپارتا، قازیان تپه و آدانا که هرکدام از آنها با مقصد نهایی چند ساعت فاصله دارند، و ادامه این مسیر هم معمولا زمینی با اتوبوس طی می شود. و یا پروازهای خارجی با هزینه کمی بیشتر رزرو کنید که بعد از کمی توقف در فرودگاهی دیگر، به مقصد اصلی پرواز را ادامه می دهد. این ممنوعیت پروازی تنها برای آنتالیا نبوده و برای مقاصد ساحلی دیگری همانند (کوش آداسی و بدروم و پاتایا) نیز بوده است. 
    بنابراین اگر بلیط شما برای مقصدی مانند آنتالیا بود و روی برد نام آن را ندیدید، نگران نشوید و با خیال راحت منتظر پروازتان باشید.
    برای مطالعه اخبار بیشتر می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW