021-88507190

راهنمای شرکت در بهترین رویدادهای پاییزی مالزی

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 30 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فستیوال های مالزی در پاییز بسیار متنوع و جذاب هستند و شما هم می توانید همین امسال با تور ارزان قیمت مالزی در یکی از این رویدادها شرکت کنید. در مالزی هم رویدادهای هنری و هم فستیوال های غذا و هم جشن های سنتی به خوبی برگزار می شود. مالزی با این همه تنوع فرهنگی و نژادی که دارد، بهترین مکان برای کشف رویدادها و فستیوال های جذاب و دیدنی است.

    راهنمای شرکت در بهترین رویدادهای پاییزی مالزی

    1.فستیوال هنرهای معاصر مالزی 
    هدف این فستیوال در مالزی این است که توریست های سراسر جهان را با هنرمندان معاصرش آشنا کند. فستیوال هنرهای معاصر از ماه جولای تا سپتامبر برگزار می شود. اگر شما هم هنردوست هستید و دوست دارید با کارهای هنری جذاب هنرمندان معاصر کشور مالزی آشنا شوید، می توانید در این زمان به کوالالامپور سفر کنید و کارهای هنری جدید و همچنین هنرمندان تازه شناخته شده را ببینید. رویدادهای اصلی در مراکز خرید سراسر شهر برگزار می شوند و شما به راحتی می توانید از همه آن ها دیدن کنید.

    راهنمای شرکت در بهترین رویدادهای پاییزی مالزی

    2.فستیوال بین المللی جاز کوالالامپور
    مالزی هر ساله از هنرمندان ماهر بین المللی دعوت می کند تا به مالزی بیایند و در میان موزیسین های ماهر محلی مالزی اجرا کنند. هدف این فستیوال این است که اظهاریه یونسکو در مورد جاز، "جاز ابزاری برای صلح جهانی و فرهنگ بین المللی" را به نمایش بگذارد.
    3.فستیوال موزیک جوانان مالزی
    فستیوال موزیک جوانان مالزی از سال 1997 هرساله توسط سازمان ارکستر جوانان مالزی برگزار می شود. فستیوال جوانان بزرگترین فستیوال موزیک این سازمان در طول سال است. هدف این فستیوال این است که فعالیت های مثبت موسیقی را ترویج کند و با ورک شاپ های مختلف، اجرای کارشناسان موسیقی و مسابقاتی که برگزار می کنند، سطح دانش دانشجویان موسیقی را افزایش دهد. در این فستیوال، گروه های مختلف از مبتدی تا سطح دیپلم اجراهای تکی می کنند و همچنین اجراهای گروهی و گروه کر نیز در این فستیوال برگزار می شود.
    4.فستیوال فانوس مالزی
    فستیوال فانوس و یا فستیوال میانه پاییز درواقع یک جشن چینی است که در پایان فصل برداشت برگزار می شود. بعضی از خانواده ها این جشن را به صورت شخصی در خانه هایشان برگزار می کنند، اما در خیابان های اصلی کوالالامپور هم حال و هوای جذاب فستیوال وجود دارد. در این فستیوال علاوه بر روشن کردن فانوس ها، اجراهای موسیقی و آتش بازی هم وجود دارد که فستیوال را جذاب تر هم می کند. در این فستیوال به صاحبان زیباترین فانوس ها هم جوایزی اعطا می شود.

    راهنمای شرکت در بهترین رویدادهای پاییزی مالزی

    5.آرت اکسپوی مالزی
    این اکسپو بزرگترین اکسپوی هنری جنوب شرقی آسیاست. برای تامین مالی اولین رویداد، اسپانسر آن یعنی وینسنت سیم تیاک چو بخشی از کارهای  40 سال هنر خود را به فروش رساند.  این رویداد هر ساله پیشرفت بیشتری کرده است و امروزه مالزی را به یکی از مقاصد هنری جهان تبدیل کرده است. خیریه نیز به بیماران اوتیستیک کمک می کند که آثار هنریشان را در این اکسپو به نمایش بگذارند. آرت اکسپوی مالزی امروزه یکی از جذاب ترین رویدادهای مالزی به حساب می آید. اگر شما هم دستی در هنر دارید و یا به هنر علاقه مندید، عاشق این اکسپو خواهید شد.
    6.فستیوال بین المللی خوراک شناسی مالزی
    فستیوال بین المللی خوراک شناسی مالزی یکی از مهمترین رویدادهای آشپزی کوالالامپور است. این فستیوال در سال 2001 تاسیس شد و هدفش این بود که گروه بیشتری از مردم بتوانند خوردن یک شام خوش طعم را تجربه کنند. علاوه بر این، فستیوال خوراک شناسی مالزی فرصت بازاریابی منحصر به فردی را برای آشپزان ماهر و سطح بالای مالزی ایجاد می کند و به همین دلیل تنها آشپزانی که در خود مالزی زندگی می کنند، می توانند در این فستیوال شرکت کنند و کارهای خود را به نمایش بگذارند. 

    راهنمای شرکت در بهترین رویدادهای پاییزی مالزی

    7.فستیوال فیلم اکو کوالالامپور
    فستیوال فیلم اکو برای اولین بار در سال 2008 در کوالالامپور برگزار شد و بزرگترین جشنواری فیلم اکو در مالزی به شمار می آید. در این فستیوال فیلم های جذاب نمایش داده می شوند و علاوه بر آن ورک شاپ های مهمی برگزار می شود. همچنین می توانید از نمایشگاه های آن دیدن کنید و لذت ببرید. در این فستیوال مجموعه ای از فیلم های ویژه، انیمیشن و فیلم های کوتاه به نمایش گذاشته می شود. پس اگر شما هم به فیلم و انیمیشن علاقه دارید، این فستیوال در مالزی بهترین انتخاب برای شماست.
    8.فستیوال عکاسی کوالالامپور
    فستیوال عکاسی کوالالامپور بزرگترین رویداد عکس و سفر مالزی است. عکاسان می توانند مجموعه ای از عکس های خود از مردم، طبیعت و یا هر موضوع هنری و یا انتزاعی دیگر را از زمین به نمایش بگذارد. معمولا عکاسان، اپراتورهای سفر و سازمان های مختلف در این فستیوال شرکت می کنند.

    راهنمای شرکت در بهترین رویدادهای پاییزی مالزی

    9.فستیوال ادبی جورج تاون
    این فستیوال که یک رویداد کلیدی در تقویم فرهنگی پنانگ است. فستیوال ادبی جورج تاون سه روز را به شعر بین المللی اختصاص می دهد. این رویداد جدید در جورج تاون است و هدفش این است که در طول سال های آینده پیشرفت های بیشتری داشته باشد. یک گروهی از نویسندگان قهار بین الملبی به این فستیوال دعوت می شوند تا ورک شاپ و محافل ادبی و شب شعر برگزار کنند. پس اگر شما هم اهل دنیای شعر و شاعری هستید، می توانید در این رویداد ادبی شرکت کنید و از فضای ادبی و هنری آن لذت ببرید.
    جهت رزرو بلیط و نیز رزرو هتل می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در تماس باشید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW