021-88507190

10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 09 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آشنایی با 10 فستیوال جذاب در امارات متحده عربی (شهرهای ابوظبی و دبی)

    امارات یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و در منطقه خود یکی از قدرتمندترین کشورها به حساب می آید. جدا از سازه های حیرت آور و صحراهای عظیمش، شهرت امارات به خاطر تنوع فرهنگیش هم زبان زد است.این کشور بهترین ترین شهرهای خاورمیانه را دارد و فستیوال های مذهبی و فرهنگی متنوعی در آن برگزار می شود که حتما باید آن ها را تجربه کنید.

    فستیوال های محبوب در امارات 

    در این مقاله ما به 10 تا از مهم ترین و جذاب ترین فستیوال ها در امارات متحده عربی می پردازیم که باید حتما در طی سفرتان در آن ها شرکت کنید و متفاوت ترین مراسم های مذهبی را از نزدیک تماشا کنید.

    1. فستیوال آوافی امارات

    فستیوال آوافی یک جشن سالانه فرهنگ و تاریخ ایالات متحده عربی است که بیشتر وقت ها با ورزش های فضای باز جشن گرفته می شود و در واقع یکی از فستیوال های سنتی امارات متحده به شمار می آید. این فستیوال که هر ساله در فصل تابستان برگزار می شود، بیشتر به خاطر مسابقات متفاوت و جذابش مشهور شده است.خیلی رویدادهای دیگر فرهنگی نیز در طول فستیوال برگزار می شود. همچنین یک بازار اصلی در این فستیوال ایجاد می شود که می توانید از آن خرید کنید و یا در کافی شاپ های آن قهوه عربی و چای نوش جان کنید یا از نمایشگاه های هنری بازدید کنید. فستیوال آوافی یکی از بهترین فستیوال های امارات متحده است و باید در طول سفرتان در آن شرکت کنید.
    محل برگزاری: صحرای راس الخیمه

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    2. فستیوال بین المللی فیلم دبی

    فستیوال فیلم دبی یکی از جذاب ترین فستیوال ها در منطقه و همچنین اروپا برای دوستداران دنیای سینماست و خیلی از ستاره های هالیوودی، تهیه کنندگان و کارگردانان دنیا به دبی می آیند تا در این فستیوال شرکت می کنند و از فیلم هایشان رونمایی کنند.
    محل برگزاری: پالم جمیرا. تاریخ برگزاری فستیوال بین المللی فیلم دبی در سال 2019: هنوز اعلام نشده است.

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    3. فستیوال روز ملی

    فستیوال روز ملی هر ساله در دومین روز ماه دسامبر در سراسر امارات متحده عربی برگزار می شود. در این روز بیشتر آثار تاریخی ملی تزئین می شوند و بازدید از آن ها برای عموم آزاد می شود. شهرهای دبی و ابوظبی نیز به طور جذابی روز ملی را در بناهای تاریخی خود آزادی و اتحاد را جشن می گیرند. این فستیوال یکی از مهم ترین فستیوال های امارات متحده عربی به شمار می آید.
    تاریخ برگزاری فستیوال روز ملی در سال 2018: 2 دسامبر

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    4. فستیوال خرید دبی

    این فستیوال که مانند بهشتی برای دوستداران خرید به شمار می آید، یک ماه به طول می انجامد و یکی از بهترین فستیوال های فصلی در امارات متحده عربی به شمار می آید و شرکت در آن برای نونوار کردن کمد لباستان ضروری است. در مدت زمان برگزاری این فستیوال همه فروشگاه های لباس دبی قیمت هایشان را کاهش می دهند و خیابان های دبی مملوء از خریداران از سراسر دنیا می شود. علاوه بر این ها کنسرت های جذاب، آتش بازی و دیگر اتفاقات شادی بخش در شهر دبی برگزار می شود. به همین دلیل می توان گفت که فستیوال خرید دبی یکی از بهترین رویدادها و فستیوال های دبی به شمار می آید.

    محل برگزاری: دبی
    زمان برگزاری فستیوال خرید دبی در سال 2019: ماه ژانویه تا فوریه

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    5. جام جهانی دبی

    به مسابقات اسب دوانی در دبی به اختصار جام جهانی دبی گفته می شود و جایزه برندگان آن 12 میلیون دلار است. مسابقات نهایی اسب دوانی در میدان اسب دوانی دبی برگزار می شود. این میدان ابتدا توسط شیح المکتوم تاسیس شد و بعد از آن مسابقات اسب دوانی به قدری توسعه یافت که مسابقات اسب دوانی در دبی را به یک رویداد مهم در منطقه و حتی جهان تبدیل کرده است.
    محل برگزاری: دبی، میدان اسب دوانی
    زمان برگزاری جام جهانی دبی در سال 2019: 30 مارچ

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    6. ماراتون دبی

    یکی دیگر از فستیوال های جذاب امارات متحده عربی، ماراتون دبی است که 3 مسابقه مختلف در آن برگزار می شود: مسابقات 3 کیلومتری، 10 کیلومتری و 50 کیلومتری. هر ساله مردم از سراسر جهان به دبی می آیند تا در این رویداد زیبا شرکت کنند. هزینه ورودی این فستیوال بسیار اندک است و از طرفی رویداد ماراتون دبی یک رویداد خیریه ای است و باعث می شود که مردم از سراسر دنیا با پیشینه های مختلف در این مسابقه تندرستی و استقامتی شرکت کنند.
    محل برگزاری: مدینه جومیراه
    زمان برگزاری ماراتون دبی در سال 2019: 25 ژانویه

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    7. عید

    یکی از مهم ترین فستیوال های مذهبی امارات متحده عربی، عید است که هر ساله در پایان ماه مبارک رمضان جشن گرفته می شود. روز بعد از دیدن ماه در آسمان به عنوان روز عید در امارات متحده عربی جشن گرفته می شود. شهرهای دبی و ابوظبی برای شرکت کردن در این فستیوال سالانه عالی هستند، چراکه تعداد زیادی رویداد در این روز در شهر برگزار می شوند و باعث جذابیت بیشتر این فستیوال می شوند.
    تاریخ عید سال 2019: احتمالا 11 آگوست

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    8. فستیوال صحرای کلاسیک دبی گلف

    صحرای کلاسیک دبی بزرگترین رویداد گلف در امارات متحده عربی است. این فستیوال هر ساله در شهر دبی برگزار می شود وجایزه برنده گلف آن 3 میلیون دلار است و فستیوالی جذاب برای دوستداران گلف در سراسر دنیاست.
    محل برگزاری: کلاب گلف امارات
    زمان برگزاری فستیوال صحرای کلاسیک دبی در سال 2019: 23 تا 26 ژانویه

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    9. فستیوال بین المللی جاز ابوظبی

    شهر ابوظبی میزبان فستیوال هیجان انگیز جاز است و در آن بعضی از بهترین ستاره های جاز و موسیقی پاپ شرکت می کنند. این فستیوال تنها فستیوال جاز برگزار شده در منطقه است و ستاره هایی مثل جان لجند و ریکی مارتین مرتبا در این فستیوال شرکت کرده اند.
    محل برگزاری: هتل روتانا

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    10. فستیوال ادبیات ایرلاین امارات

    این فستیوال ادبی بین المللی سریعا به یکی از مهم ترین فستیوال های امارات متحده عربی تبدیل شد. این فستیوال حدود 250 جلسه را با صدها نویسنده از سراسر دنیا برگزار می کند و در آن ورک شاپ های شعر، خواندن، مباحثه و خیلی کلاس های دیگر برای کودکان و بزرگسالان برگزار می شود. توجه این فستیوال ادبی بر روی پرورش دادن نویسندگان آینده و گسترش دادن مهارت در کشور است.
    محل برگزاری: دبی فستیوال سیتی، هتل اینترکانتیننتال
    زمان برگزاری فستیوال ادبیات در سال 2019: 1 تا 9 مارچ
    شما هم می توانید سفرتان به امارات متحده عربی و دبی را با این فستیوال های هیجان انگیز هماهنگ کنید و از جذابیت بی نظیر این فستیوال ها لذت ببرید. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، با مهرپرواز تماس بگیرید تا تور دبی را به شما پیشنهاد کنیم.

    10 فستیوال جذاب و هیجان انگیز در امارات متحده عربی

    چنانچه برای سفرهای خارج از کشور خود تمایل دارید با سرویس رایگان به فرودگاه امام خمینی جابه جا شوید، می توانید از همکاران ما در آژانس گردشگری مهرپرواز شرایط لازم را جویا شوید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW