021-88507190

رونمایی از نخستین رسانه گردشگری سلامت ایران

اخبار پ.هنرکار 30 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با حضور مدیران، پزشکان و فعالان عرصه بهداشت و درمان، نخستین مجموعه رسانه‌ای حوزه گردشگری سلامت ایران در سنندج رونمایی می‌شود. با آژانس مسافرتی مهرپرواز در ادامه خبر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    با حضور مدیران، پزشکان و فعالان عرصه بهداشت و درمان، نخستین مجموعه رسانه‌ای حوزه گردشگری سلامت ایران در سنندج رونمایی می‌شود. با آژانس مسافرتی مهرپرواز در ادامه خبر همراه باشید.

    تلاش برای توسعه گردشگری سلامت

    به گزارش ایسنا، مدیر رسانه بین‌المللی ایران مدیکال، کاوه خداکرمی، در نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم رونمایی و معرفی پروژه ایران مدیکال با اشاره به اینکه ایران در حوزه گردشگری سلامت به چشم‌انداز و برنامه‌های پیش‌بینی شده خود نتوانسته تحقق پیدا کند بیان کرد: ایران از لحاظ جاذبه‌های توریستی طبیعی جزو ۱۰ کشور برتر دنیا است اما سهم شاخصی از بازار توریسم و گردشگری نبرده و این در حالی است که از گردشگری سلامت به عنوان صنعت سوم جهان یاد شده و بعضی از کشورها مانند اسپانیا از راه این صنعت امرار معاش می‌کنند.

    خداکرمی افزود: موضوع گردشگری سلامت حوزه می‌تواند از نظر توسعه اقتصادی برای استان کردستان و کل کشور مفید واقع شود.وی به نقش رسانه در توسعه گردشگری سلامت کشور اشاره کرد و گفت: باید از راه رسانه و ارتباطات ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پزشکی کشور معرفی شود.

    مدیر رسانه بین‌المللی ایران مدیکال افزود: این مجموعه جامع‌ترین رسانه معرفی مراکز درمانی، کلینیک‌ها و متخصصان ایرانی در کشور عراق بوده و در تلاش هستیم تا بازار مخاطب خود را در کشورهای همسایه گسترش دهیم. وی ادامه داد: موثرترین ابزار ایران مدیکال در معرفی صنعت گردشگری سلامت کشور، چاپ و انتشار آگهی نامه‌ی تخصصی به سه زبان عربی، کردی و انگلیسی و توزیع هدفمند آنها در عراق، همراه با انتشار همزمان در ‌سایت و شبکه‌های اجتماعی است.
    خداکرمی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم سهم ایران از گردشگری سلامت در منطقه به جایگاه مطلوب و مناسب برسد، گفت: درآمد گردشگری سلامت ایران تا سال 1404 باید به هفت میلیارد دلار در سال برسد.

    مجله گردشگری آژانس مهرپرواز را دنبال کنید.

    گردشگری سلامت ایران-مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW