021-88507190

ماجرای خواستگاری از مهماندار در پرواز امارات!

اخبار م.مقیمی 17 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ماجرای خواستگاری از مهماندار در پرواز امارات!
    از مسافران هواپیمای امارات درخواست شد تا به یک مرد کمک کنند تا از یکی از مهمانداران هواپیما خواستگاری کند و نتیجه بسیار رومانتیک بود!
    یک مرد ایتالیایی از یکی از مهمانداران هواپیماهای امارات در سفرش از روم به دبی خواستگاری کرد و برای این کار از همکاری خدمه هواپیما و مسافران آن برای تزئین کابین هواپیما کمک خواست! و مهماندار هواپیما بله را به آقای داماد گفت و اظهار داشت که بهترین روز عمرش در آسمان رقم خورده است!
    این زوج ایتالیایی، استفانو اینو و ویتوریا در ارتفاع 35000 فوتی زمین نامزد شدند. ویتوریا مهماندار هواپیمای امارات است و فکر می کرد که یک پرواز عادی مثل همیشه را در پیش دارد، اما عجیب ترین لحظات زندگیش را در طول همان پرواز تجربه کرد و به یادماندنی ترین پرواز زندگیش رقم خورد.
    استفانو هم در همان پرواز از کمک بقیه خدمه و مسافران استفاده کرد و خواستگاری بی نظیر خود را با چندین دوربین ثبت کرد و در کانال های سوشیال مدیای امارات به اشتراک گذاشت.
    بدون اطلاع ویتوریا، کابین هواپیما با قلب های متعددی تزئین شده بود و نوارهای تزئینی از سقف هواپیما آویخته شده بود.
    وقتی این مهماندار خوشبخت از آشپزخانه هواپیما خارج شد، با دیدن این منظره فوق العاده زیبا شگفت زده شد، چراکه مهمانان به او رزهای قرمز رنگ هدیه دادند، در حالی که همه مسافران نقابی به صورت زده بودند که شبیه چهره استفانو بود و در دستانشان قلب و متن هایی از استفانو گرفته بودند!
    ویتوریا بعد از دیدن این صحنه به قدری احساساتی شد که به راهروی هواپیما رفت تا بتواند جلوی اشک هایش را بگیرد.

    وقتی به راهروی بعدی هواپیما رسید، استفانو را با یک دسته گل رز در دستانش دید که منتظرش ایستاده است.
    استفانو در این لحظه زانو زد و از این مهماندار خوشبخت خواستگاری کرد و زیباترین بله زندگیش را شنید، در حالی که مسافران بالن هایی با حرف S و V (حرف اول اسم های عروس و داماد) را در دستانشان داشتند.
    بعد هم داماد رومانتیک حلقه ای به نشان نامزدی در دستان عروس آسمان ها کرد و همه جمعیت برایشان دست زدند.

    خواستگاری از مهماندار در پرواز امارات

    ویدئوی این خواستگاری تا به حال 550،000 بار در اینستاگرام دیده شده است و خیلی از فالوورها برایشان کامنت های جذابی مثل "عشق در آسمان جریان دارد گذاشته اند. خود عروس هم در کامنت ها نوشته است که: "از شما برای به اشتراک گذاشتن شگفت انگیزترین روز زندگی ام تشکر می کنم.برای خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما به وب سایت مهرپرواز مراجعه بفرمایید.

    خواستگاری از مهماندار در پرواز امارات

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW