021-88507190

رونمایی پوستر دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

اخبار پ.هنرکار 18 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فرهاد امینیان در آیین رونمایی از پوستر دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اعلام کرد: در این نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیشین تغییراتی شکل گرفته است. در ادامه خبر با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فرهاد امینیان در آیین رونمایی از پوستر دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اعلام کرد: در این نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیشین تغییراتی شکل گرفته است. در ادامه خبر با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

    بزرگ‌ترین رویداد صنعت گردشگری ایران

    بر اساس گزارش ایسنا، نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت گردشگری ایران نامیده می‌شود، قرار است در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت های حوزه خصوصی ادارات کل گردشگری استان ها و 10 کشور خارجی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه برگزار شود.طبق گفته ‌مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فرهاد امینیان امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، بر حضور مقتدرتر استان‌ها متمرکز بوده و  ۴ هزار متر مربع فضای سرپوشیده در قالب ۱۳ سالن و سه هزار متر مربع فضای باز به نمایشگاه امسال اختصاص داده شده است.

    امنیان یادآور شد: در سال‌های قبل روی استان تهران بیشترین تمرکز این نمایشگاه صورت می گرفت و حدود ۷۰ درصد از فضای نمایشگاه مختص شرکت‌ها و بخش خصوصی این استان بود و تنها ۳۰ درصد از فضای کل به دیگر استان‌ها اختصاص داشت ولی این وضعیت امسال معکوس شده است که هدف آن تقویت بخش خصوصی استان‌ها بوده است.

     اختصاص غرفه جداگانه به استان های کمتر شناخته شده 

    در ادامه این آیین، مدیر کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی محمدابراهیم لاریجانی به اینکه سال گذشته کار بر روی نقاط قوت و ضعف نمایشگاه های دوره قبل تحقیقاتی انجام شده است اشاره کرد و گفت: یکی از ایرادها، حضور محدود بخش خصوصی استان ها بود که این ایراد در نمایشگاه امسال رفع شد.لاریجانی ادامه داد: در این پی این تحقیقات، نداشتن برنامه‌ای جانبی ،فروش مواد غذایی و تنقلات در تمام نقاط نمایشگاه ، توجه نشدن به استان هایی که در حوزه گردشگری کمتر شناخته شده هستند از دیگر ایرادات نمایشگاه های دوره قبل بود. ( مجله گردشگری آژانس گرشگری مهرپرواز را دنبال کنید.)

    نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران-مهرپرواز

     اعلام برنامه ریزی این دوره از نمایشگاه گردشگری 

    مدیر کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی در ادامه سخنان خود به برنامه های این دوره از نمایشگاه گردشگری تهران اشاره کرد از جمله :برگزاری کارگاه های تخصصی، رونمایی از پرتال گردشگری سازمان میراث فرهنگی، انعقاد تفاهم‌ نامه با برخی از ارگان ها و همچنین اختصاص و پخش برنامه هایی با موضوع گردشگری از شبکه شما.

    فرهاد امینان مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به این قضیه که این نمایشگاه بزرگترین رویداد صنعت گردشگری در کشور است اشاره و در مورد امکان داشتن فضای بیشتری در سال های آینده ابراز امیدواری کرد.امینیان در ادامه گفت: از نشانه های پویایی صنعت گردشگری کشور این است که با وجود مشکلات اقتصادی و بین المللی، امسال شاهد تقاضاهای بیشتر شرکت های گردشگری هستیم. ( برای اطلاع از قیمت تورهای مسافرتی آژانس گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید.)

    نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران-مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW