021-88507190

خاص ترین رستوران های آنتالیا برای کسب تجربه ای متفاوت

گردشگری م.مقیمی 10 فروردین ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خاص ترین و محبوب ترین رستوران های آنتالیا 

    اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا را دارید، به شما تبریک می گوییم! چراکه شما یکی از بهترین شهرهای ترکیه را برای تفریح و هیجان و همین طور کسب آرامش انتخاب کرده اید.جاذبه های گردشگری آنتالیا بسیار متنوع و جذاب هستند و امکانات تفریحی متعددی در سواحل آنتالیا برای توریستان مهیا شده است. اما در کنار همه امکانات تفریحی که در آنتالیا وجود دارد، امتحان کردن انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی در رستوران های آنتالیا همیشه مورد نظر تویستان آنتالیا قرار گرفته است.چه شما یک گیاهخوار تمام عیار باشید، چه عاشق استیک و غذاهای گوشتی باشید و یا حتی غذاهای دریایی را دوست داشته باشید؛ در هر صورت سرآشپزان حرفه ای در آنتالیا بهترین نوع غذاها را برای شما سرو می کنند و با غذاهای شاهانه خوشحالتان می کنند.

    تصویری از یک کیک

    بعضی از رستوران های آنتالیا و سرآشپزانش نقش مهمی در پیشروی صنعت آشپزی در ترکیه دارند و همیشه سعی دارند که با ابداعات و نوآوری های خاصشان با ترکیب مواد اولیه جدید، غذاهای بدیع و متنوعی درست کنند. اما تجربه غذا خوردن در آنتالیا فقط به چشیدن این طعم های بی نظیر و جدید محدود نمی شود، بلکه محلی که در آن غذایتان را میل می کنید نیز نقش مهمی در این تجربه جدید ایفا می کند.در مرکز شهر آنتالیا و در اقامتگاه های ساحلی می توانید با خوردن غذا با نگاه کردن به چشم انداز بی نظیر سواحل آنتالیا تجربه منحصر به فردی کسب کنید.اما آنتالیا امکان تجربه های جدیدتری را نیز برای شما ایجاد کرده است. برای مثال در مرکز خرید مدرن میگروس ای وی ام آنتالیا بلیطی برای خوردن شام در آسمان به فروش رسانده می شود.با خرید این بلیط می توانید در ضیافت آسمانی شرکت کنید. کافی است که روی صندلی های میز مخصوص بنشینید و بعد به ارتفاع 60 متری در میان ابرها صعود کنید و بعد منتظر سرو خوش طعم ترین و لذیذترین غذاهای زندگیتان روی میز باشید.در واقع یک جرثقیل، شما و میزتان را به ارتفاعات آسمان می برد و تجربه جدیدی از غذا خوردن را برایتان رقم می زند.
    بلیط های این ضیافت آسمانی تابستان ها در این مرکز خرید به فروش رسانده می شود و این امکان برایتان فراهم می شود تا در عجیب و غریب ترین شرایط ممکن شامتان را میل کنید و با هیجانی وصف نشدنی طعم غذاها را بچشید. در ادامه پیشنهادات جالبی برای شما داریم.

    رستوران 7 مهمت بهترین غذاهای ترکیه ای

    این رستوران به توصیه بعضی از سایت های گردشگری جهانی مشهوریت زیادی پیدا کرده است و به سرعت به یکی از بهترین و مشهورترین رستوران های آنتالیا تبدیل شده است. تمرکز رستوران 7 مهمت روی غذاهای ترکیه ای است و آشپزان آن تمام تلاششان را می کنند تا غذاهای محلی ترکیه ای را به بهترین شکل ممکن و با بهترین و خاص ترین طعم و مزه سرو کنند.
    جالب است که بدانید موسس این رستوران، آقای مهمت آکداگ یادگیری آشپزی را از سنین کودکی آغاز کرده است و به خاطر مرگ پدرش برای تامین مالی خانواده مجبور به کار شده است.آقای آکداگ همیشه در هر جمعی عنوان می کند که با تاسیس این رستوران و آموزش آشپزی به چندین آشپز به آرزوی کودکیش دست یافته است و خودش را غرق دنیای آشپزی کرده است. اگر شما هم دوست دارید که دنیای متفاوت آشپزی را از نگاه این شخص تلاشگر ترکیه ای تجربه کنید، کافی است که به رستوران 7 مهمت نزدیک ساحل کونیالتی و پارک فرهنگی آتاتورک در مرکز شهر آنتالیا بروید و غذاهای بی نظیر او را با خاص ترین مزه امتحان کنید.توصیه ما به شما سفارش پیش غذاهای جذاب آن و امتحان کردن غذاهای متنوع آن با گوشت بره است.

    رستوران 7 مهمت

    رستوران سراسر رستورانی بی نظیر برای زوج های جوان

    رستوران سراسر یکی دیگر از رستوران های آنتالیا است که به خاطر خاص بودن منو اعتبار زیادی کسب کرده است. جالب است که بدانید صاحبان رستوران عقیده دارند که هدفشان تنها سیر کردن شکم مشتری ها نیست! بلکه می خواهند که با ابداع غذاهای جدید، نگاه و افق دید شما را به غذاها گسترش دهند. به شما توصیه می کنیم که پیش غذاهایی مثل استیک تارتار، تخم بلدرچین، خاویار سالمون و کدوی مسما، پای خرچنگ با هویج و سس سرکه را در این رستوران امتحان کنید. برای غذای اصلی نیز می توایند سوشی، پاستا یا غذاهای گوشتی سفارش دهید و با دسر ترافل شکلات ضیافت بی نظیرتان را پایان دهید.
    حیاط این رستوران با نورپردازی های جالبش بر محبوبیت و جذابیت این رستوران افزوده است و از طرفی قیمت های غذاهایش خیلی بالا نیستند و با توجه به خدماتی که دریافت می کنید، هزینه گزافی پرداخت نخواهید کرد. اگر شما هم مشتاقید که غذاهای لذیذ را در فضای جذاب این رستوران میل کنید، باید به شهر قدیمی آنتالیا یعنی کاله ایچی بروید.

    رستوران های آنتالیا

    وانیلا لونج رستوران نامبر وان ترکیه

    این رستوران در سال 2007 تاسیس شده است و ایده شان این است که با استفاده از تکینک های مدرن، جدید و کلاسیک آشپزی، مشتریانشان را راضی نگه دارند و تجربه متفاوتی برای مهمانان رقم بزنند و به این منظور از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای طبخ غذاها استفاده می کنند. سالاد پانکو با پنیر بز، مرغ تایلندی و سوپ شیر نارگیل از بهترین غذاهای رستوران وانیلا لونج به شمار می آیند که ایده شکل گیری این رستوران را محقق کرده اند. جالب است که بدانید رتبه این رستوران در سایت تریپ ادوایزر از بین 966 رستوران آنتالیا، رتبه 1 است و همین رتبه به تنهایی نشانگر کیفیت بی نظیر این رستوران است و نشان می دهد که توریستان از ابداعات و نوآوری های آشپزان این رستوران استقبال کرده اند. این رستوران در منطقه کاله ایچی آنتالیا واقع شده است و تنها 5 دقیقه با دروازه هادریان فاصله دارد. توصیه ما به شما این است که از قبل میز خود را در این رستوران رزرو کنید تا بتوانید با خیال راحت غذایتان را در این رستوران بی نظیر میل کنید.

    رستوران های آنتالیا

    رستوران کلوب آرما بهترین چشم انداز

    رستوران کلوب آرما محلی شگفت انگیز برای خوردن غذا و لذت بردن از چشم انداز بی نظیر شهر قدیمی و دریای مدیترانه در آنتالیا محسوب می شود. این رستوران انواع غذاهای دریایی را سرو می کند و غذاهای مدیترانه ای بی نظیری در آن طبخ می شود.این رستوران ظرفیت 1500 نفره دارد و برای برگزاری رویدادها و مهمانی ها گزینه مناسبی در آنتالیا به شمار می آید.جالب است که بدانید رتبه این رستوران از بین 966 رستوران آنتالیا 8 است و در منطقه کاله ایچی یات لیمانی واقع شده است.اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا را دارید، برای رزرو تور لحظه آخری آنتالیا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا را دارید، برای رزرو تور لحظه آخری آنتالیا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW