021-88507190

راهنمای جامع سفر ارزان به ارمنستان

راهنمای سفر م.مقیمی 31 فروردین ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما هم نیاز به یک سفر خارجی دارید، اما پول کافی ندارید؟ آیا شما هم دوست دارید که با صرف یک هزینه معقول و کم، اوقات فراموش نشدنی را تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چگونه به ارمنستان ارزان سفر کنیم؟
    آیا شما هم نیاز به یک سفر خارجی دارید، اما پول کافی ندارید؟ آیا شما هم دوست دارید که با صرف یک هزینه معقول و کم، اوقات فراموش نشدنی را تجربه کنید و با بودجه محدود از جاذبه های گردشگری متنوع دیدن کنید و غذاهای خوشمزه و لذیذ میل کنید؟ اگر جواب شما به این سوالات مثبت است، سفر به ارمنستان بهترین انتخاب برای شماست. ارمنستان یکی از کوچکترین کشورهای جهان است، ولی در عین با کوچک بودن مساحتش، تعداد زیادی جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی را در خود جای داده است. قسمت خوب ماجرا این است که شما با هزینه کم می توانید از این کشور زیبا و جذاب دیدن کنید! این مقاله به صورت گام به گام و با جزئیات لازم به شما کمک می کند تا ارزان به ارمنستان سفر کنید!
    وقتی می خواهید سفر ارزانی به ارمنستان داشته باشید، باید سه سوال را از خودتان بپرسید!
    در ارمنستان در کجا اقامت کنم؟
    در کدامیک از رستوران های ارمنستان غذا بخورم؟
    چگونه در کشور ارمنستان تردد کنم؟
    در ادامه بهترین جواب هر سه این سوال ها را به شما می دهیم تا به صورت ارزان به ارمنستان سفر کنید!

    سفر ارزان به ارمنستان

    در ارمنستان در کجا اقامت کنم؟
    در ارمنستان انواع هتل های لوکس، هتل های متوسط و مهمان خانه وجود دارد. پس اصلا نگران نباشید! به هر حال با هر بودجه ای که داشته باشید، یک محل اقامت مناسب در ارمنستان پیدا خواهید کرد! اگر می خواهید که اقامت ارزانی در ارمنستان داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که در مهمانخانه های ارمنستان اقامت کنید. هزینه اقامت در این مهمانخانه ها در مرکز ایروان به ازای هر شب بین 4500 تا 5000 درام است. قسمت خوب ماجرا این است که با اقامت در این مهمانخانه ها نیاز به گرفتن تاکسی برای دیدن جاذبه های گردشگری ایروان ندارید. چراکه این شهر بسیار کوچک است و شما به راحتی با پای پیاده می توانید از گوشه کنار آن دیدن کنید. البته این را هم بگوییم که هتل های 3 ستاره در ایروان نیز وجود دارد که شما می توانید با صرف هزینه ای معقول در آن ها اقامت کنید و از امکانات آن ها نظیر سرو صبحانه نیز استفاده کنید. همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز به شما کمک می کنند تا ارزان ترین هتل های ارمنستان را رزرو کنید و با رزرو یک تور لحظه آخری ارمنستان با بهترین کیفیت و خدمات به این کشور دیدنی سفر کنید.
    در خارج از شهر ایروان یعنی در شهرهای کوچکتر و روستاهای ارمنستان نیز می توانید یک اتاق شخصی را در خانه های محلی ها اجاره کنید. مردم ارمنستان به شدت مهربان و مهمان نواز هستند و حتما در خانه هایشان به شما خوش خواهد گذشت! مطمئنا موقع ناهار و شام از دیدن غذای محلی که برایتان درست کرده اند، شگفت زده خواهید شد و علاوه بر همه این ها، با اقامت در خانه های ارمنی این شانس را خواهید داشت که با سبک زندگی مردم روستایی ارمنستان آشنا شوید جالب است که بدانید اقامت در خانه های اهالی روستاهای ارمنستان بسیار ارزان است و حتی گاهی اوقات بعضی از محلی ها شما را به رایگان مهمان خانه شان می کنند و همین مسئله نشان از مهمان نوازی این مردم صمیمی و خونگرم دارد. اگر هم قرار است که خانوادگی به ارمنستان سفر کنید، می توانید به جای اتاق یک خانه را در روستاهای اطراف ایروان اجاره کنید و در صورت تمایل غذایتان را نیز خودتان در خانه طبخ کنید تا هزینه های اقامتتان در ارمنستان به شدت کاهش پیدا کند.

    سفر ارزان به ارمنستان

    در کدامیک از رستوران های ارمنستان غذا بخورم؟
    با سفر به ارمنستان می توانید انواع غذاهای ارمنی و بین المللی نظیر غذاهای اروپایی، گرجی، عربی و چینی را امتحان کنید. در مرکز شهر ایروان تعداد زیادی رستوران به چشم می خورد که بنا بر ذائقه و سلیقه و البته بودجه خود می توانید یکی از آن ها را برای خوردن غذا امتحان کنید. جالب است که بدانید فست فودهای ارمنی از فست فودهای دیگر کشورها بسیار ارزان تر است و خیلی راحت با 2 تا 3 دلار می توانید یک غذای عالی میل کنید. از طرفی سوپرمارکت های شهر ایروان نیز غذاهای آماده ای به فروش می رسانند که به نسبت غذاهای سرو شده در رستوران های ایروان قیمت بسیار کمتری دارند. 

    سفر ارزان به ارمنستان

    چگونه در ارمنستان تردد کنم؟
    سوال آخر این است که برای دیدن جاذبه های گردشگری ارمنستان چگونه به صورت ارزان تردد کنم؟ در ارمنستان علی الخصوص در شهر ایروان، وسایل حمل و نقل عمومی به وفور وجود دارد. شما می توانید خیلی راحت با اتوبوس، تاکسی و مترو در شهر تردد کنید. اگر بخواهیم که از نظر هزینه ها وسایل حمل و نقل شهری ایروان را مقایسه کنیم، باید بگوییم که: هزینه کرایه تاکسی ها در ایروان کمی بالا است، اما شما خیلی راحت با گرفتن تاکسی به صورت آنلاین از اپلیکیشن یاندکس تاکسی می توانید با قیمت کمتری در شهر تردد کنید و یک عالمه در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید. مترو نیز یکی دیگر از راه های ارزان برای تردد در شهر ایروان به حساب می آید که در صورت تمایل با همراه داشتن یک نقشه راهنما می توانید از خطوط آن استفاده کنید. از طرفی یک سری اتوبوس و مینی بوس در شهر ایروان وجود دارد که شما با پرداخت حدود 100 درام می توانید با استفاده از آن ها در شهر ایروان تردد کنید.

    سفر ارزان به ارمنستان

    برای بازدید از دریاچه سوان نیز می توانید سوار قطارهای آن شوید که هم راه ارزانی به نظر می رسد و هم سفر با آن تجربه جالبی برایتان خواهد بود! در آخر یک پیشنهاد جالب برایتان داریم که با استفاده از آن می توانید به صورت کاملا رایگان در شهر تردد کنید و از جاذبه های گردشگری ارمنستان دیدن کنید! همان طور که گفتیم ایروان شهر بسیار کوچکی است و شما با اجاره یک دوچرخه می توانید خیلی راحت در شهر رفت و آمد کنید و به این ترتیب هزینه های تردد در شهر ایروان را به صفر برسانید!اگر شما هم قصد سفر به ارمنستان را دارید، می توانید برای اطلاع از بهترین آفرهای تور ارزان ارمنستان با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و با کمترین قیمت به این کشور جذاب و زیبا سفر کنید.

    سفر ارزان به ارمنستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW